-
b_d
Мнение
от b_d » 18 Яну 2005 09:25
ALTEZZA написа:
i naistina, zasto vsichki sa tolkova zapaleni po sintetichnite ili polusintetichnite masla? tok masovo se izpolzva mineralno. az lichno polzvam sintetichno tai kat rachkam kolata malko poveche. sintetichnoto che e po dobro spor niama, no si i plastash za tova.
Слагам синтетика, защото често стига 7К оборота. Все пак е кола за ръчкане

b_d
-
the_rider
- Мнения: 411
- Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
- Местоположение: София
Мнение
от the_rider » 18 Яну 2005 12:09
jimmmy написа:Mezdu drugoto ako si smenias sam masloto spored men e nai sigurno i kachestveno! Parvo znaesh kvo slagas vatre i vtoro ne misla che shte zabravis da si zategnes gaikata! Za vaprosnata shaiba se smenia vednaz na niakolko smiani- ne e zadulzhitelno vseki pat! NO v vsichki sluchai ne misla che shte izteche masloto taka lesno! Poviarvay mi znam 2 sluchaya v koyto ot serviz ne zatiagat filtur ili nesto drugo i im se preebava motora na vaprosia chovek i posle malko trudno shte dokazehs che e tiahna vina! Taka si kupih edna kola za bez pari pochti ot edna babicka koyato ne i zategnali maslenia filtar i i beshe blokiral motora! Prosto misla che vsichko e dosta otnosimo no da kazhes che shtoto e TM auto nesto ti e garantirano ne misla takla! Hodi dokazhi che te ne ca ti zategnali bolta

Ето, виждаш ли....пак "побългаряваш нещата" шайбата беше само пример, но точно тя се сменя ВСЕКИ път, щото при стягането се разплесква за да уплътни и после за да уплътниш със стара шайба трябва да стегнеш пробката до скъсване /каквото вече съм виждал/
Некой застрелян сервиз може и да не си поеме последствията, но ако в ТМ Ауто забравят да ми налеят маслото ще си ги поемат...има начин да ги накара човек.
the_rider
-
Гост
Мнение
от Гост » 18 Яну 2005 13:35
the_rider написа:jimmmy написа:Mezdu drugoto ako si smenias sam masloto spored men e nai sigurno i kachestveno! Parvo znaesh kvo slagas vatre i vtoro ne misla che shte zabravis da si zategnes gaikata! Za vaprosnata shaiba se smenia vednaz na niakolko smiani- ne e zadulzhitelno vseki pat! NO v vsichki sluchai ne misla che shte izteche masloto taka lesno! Poviarvay mi znam 2 sluchaya v koyto ot serviz ne zatiagat filtur ili nesto drugo i im se preebava motora na vaprosia chovek i posle malko trudno shte dokazehs che e tiahna vina! Taka si kupih edna kola za bez pari pochti ot edna babicka koyato ne i zategnali maslenia filtar i i beshe blokiral motora! Prosto misla che vsichko e dosta otnosimo no da kazhes che shtoto e TM auto nesto ti e garantirano ne misla takla! Hodi dokazhi che te ne ca ti zategnali bolta

Ето, виждаш ли....пак "побългаряваш нещата" шайбата беше само пример, но точно тя се сменя ВСЕКИ път, щото при стягането се разплесква за да уплътни и после за да уплътниш със стара шайба трябва да стегнеш пробката до скъсване /каквото вече съм виждал/
Некой застрелян сервиз може и да не си поеме последствията, но ако в ТМ Ауто забравят да ми налеят маслото ще си ги поемат...има начин да ги накара човек.
mi ako nqmash vraski ot manager nagore moga samo da ti pozelaq kasmet!

Гост
-
punkara
- Мнения: 1505
- Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
- Местоположение: KP60/MA61
Мнение
от punkara » 18 Яну 2005 15:32
the_rider написа:jimmmy написа:Mezdu drugoto ako si smenias sam masloto spored men e nai sigurno i kachestveno! Parvo znaesh kvo slagas vatre i vtoro ne misla che shte zabravis da si zategnes gaikata! Za vaprosnata shaiba se smenia vednaz na niakolko smiani- ne e zadulzhitelno vseki pat! NO v vsichki sluchai ne misla che shte izteche masloto taka lesno! Poviarvay mi znam 2 sluchaya v koyto ot serviz ne zatiagat filtur ili nesto drugo i im se preebava motora na vaprosia chovek i posle malko trudno shte dokazehs che e tiahna vina! Taka si kupih edna kola za bez pari pochti ot edna babicka koyato ne i zategnali maslenia filtar i i beshe blokiral motora! Prosto misla che vsichko e dosta otnosimo no da kazhes che shtoto e TM auto nesto ti e garantirano ne misla takla! Hodi dokazhi che te ne ca ti zategnali bolta

Ето, виждаш ли....пак "побългаряваш нещата" шайбата беше само пример, но точно тя се сменя ВСЕКИ път, щото при стягането се разплесква за да уплътни и после за да уплътниш със стара шайба трябва да стегнеш пробката до скъсване /каквото вече съм виждал/
Некой застрелян сервиз може и да не си поеме последствията, но ако в ТМ Ауто забравят да ми налеят маслото ще си ги поемат...има начин да ги накара човек.
az napravih drugo, za da ne smenyam garniturka vseki put, si kupih edna metalna, s gumeno oplutnenie, i veche 5-ta godina ya polzvam, nyama nikakvi problemi, posle pak shte si kupya edna za 50centa, i shte ya polzvam oshte 5-6 godini...

biggrin.gif

punkara
-
jimmmy
- Мнения: 49
- Регистриран на: 19 Ное 2004 15:47
Мнение
от jimmmy » 18 Яну 2005 16:29
the_rider написа:jimmmy написа:Mezdu drugoto ako si smenias sam masloto spored men e nai sigurno i kachestveno! Parvo znaesh kvo slagas vatre i vtoro ne misla che shte zabravis da si zategnes gaikata! Za vaprosnata shaiba se smenia vednaz na niakolko smiani- ne e zadulzhitelno vseki pat! NO v vsichki sluchai ne misla che shte izteche masloto taka lesno! Poviarvay mi znam 2 sluchaya v koyto ot serviz ne zatiagat filtur ili nesto drugo i im se preebava motora na vaprosia chovek i posle malko trudno shte dokazehs che e tiahna vina! Taka si kupih edna kola za bez pari pochti ot edna babicka koyato ne i zategnali maslenia filtar i i beshe blokiral motora! Prosto misla che vsichko e dosta otnosimo no da kazhes che shtoto e TM auto nesto ti e garantirano ne misla takla! Hodi dokazhi che te ne ca ti zategnali bolta

Ето, виждаш ли....пак "побългаряваш нещата" шайбата беше само пример, но точно тя се сменя ВСЕКИ път, щото при стягането се разплесква за да уплътни и после за да уплътниш със стара шайба трябва да стегнеш пробката до скъсване /каквото вече съм виждал/
Некой застрелян сервиз може и да не си поеме последствията, но ако в ТМ Ауто забравят да ми налеят маслото ще си ги поемат...има начин да ги накара човек.
Bulgarina vinagi obicha da kritikuva drugite Bulgaristanci s pobalgariavane na nestata taka se chustva ot poi izbranite(evrey masoni mozhe bi?)! Az sum karal godini nared bez da mi smeniat shaibata i to v chuzbina kato sa mismeniali masloto i v serviz taka che ne znam otkade go izmisli tva! Ako iskas si smeniay i vazdushnia filtar i gumite s vsiaka smiana na maslo kato imash merak da dvizhis economikata po dobre za vsichki nas

A inache za toyota hodi i gi sadi shte ti se otiska da zhiveesh dokato dokazhes che te ca vinovni! Prosto dazhe i manager da poznavash ne znam kakuv shte ti e uspeha tocno da ti vaztanoviat motor zastoto ne ca zategnali nesto

jimmmy
-
ALTEZZA
- Мнения: 3672
- Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
- Местоположение: Chicago
Мнение
от ALTEZZA » 18 Яну 2005 23:08
poprincip vaprosnite shaibi, ideiata im e da sa za ednokratna upotreba, no ne vinagi se polzvat taka.
->
ALTEZZA
-
the_rider
- Мнения: 411
- Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
- Местоположение: София
Мнение
от the_rider » 19 Яну 2005 10:32
jimmmy написа:the_rider написа:jimmmy написа:Mezdu drugoto ako si smenias sam masloto spored men e nai sigurno i kachestveno! Parvo znaesh kvo slagas vatre i vtoro ne misla che shte zabravis da si zategnes gaikata! Za vaprosnata shaiba se smenia vednaz na niakolko smiani- ne e zadulzhitelno vseki pat! NO v vsichki sluchai ne misla che shte izteche masloto taka lesno! Poviarvay mi znam 2 sluchaya v koyto ot serviz ne zatiagat filtur ili nesto drugo i im se preebava motora na vaprosia chovek i posle malko trudno shte dokazehs che e tiahna vina! Taka si kupih edna kola za bez pari pochti ot edna babicka koyato ne i zategnali maslenia filtar i i beshe blokiral motora! Prosto misla che vsichko e dosta otnosimo no da kazhes che shtoto e TM auto nesto ti e garantirano ne misla takla! Hodi dokazhi che te ne ca ti zategnali bolta

Ето, виждаш ли....пак "побългаряваш нещата" шайбата беше само пример, но точно тя се сменя ВСЕКИ път, щото при стягането се разплесква за да уплътни и после за да уплътниш със стара шайба трябва да стегнеш пробката до скъсване /каквото вече съм виждал/
Некой застрелян сервиз може и да не си поеме последствията, но ако в ТМ Ауто забравят да ми налеят маслото ще си ги поемат...има начин да ги накара човек.
Bulgarina vinagi obicha da kritikuva drugite Bulgaristanci s pobalgariavane na nestata taka se chustva ot poi izbranite(evrey masoni mozhe bi?)! Az sum karal godini nared bez da mi smeniat shaibata i to v chuzbina kato sa mismeniali masloto i v serviz taka che ne znam otkade go izmisli tva! Ako iskas si smeniay i vazdushnia filtar i gumite s vsiaka smiana na maslo kato imash merak da dvizhis economikata po dobre za vsichki nas

A inache za toyota hodi i gi sadi shte ti se otiska da zhiveesh dokato dokazhes che te ca vinovni! Prosto dazhe i manager da poznavash ne znam kakuv shte ti e uspeha tocno da ti vaztanoviat motor zastoto ne ca zategnali nesto

Ами чета, колега, просто чета книжката за експлоатация. Там ги пише тея работи, и нищо че са ти го правили в чужбина няма гаранция че и там не правят нашенски номера. А няма да се учудя ако са ти сменяли шайбата без да разбереш, щото цената и е 1-2 лева. А за съденето, не казвам, че е лесна работа, недай си Боже да се стигне до там, но поне има кого да съдиш нали, а иначе можеш само да си псуваш главата. Вервай ми, бил съм в такава ситуация.
the_rider
-
the_rider
- Мнения: 411
- Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
- Местоположение: София
Мнение
от the_rider » 19 Яну 2005 10:42
ALTEZZA написа:poprincip vaprosnite shaibi, ideiata im e da sa za ednokratna upotreba, no ne vinagi se polzvat taka.
Ето, ALTEZZA поне е вещ, на мене ако не вярвате, вярвайте на него. Все-пак шайбата беше само пример който ми хрумна. Верно е и, че хич не е гот да дадеш 300 лева за консумативи, а колата ти цялата да струва 1500. Наистина има неща, които са невероятно скъпи и човек прави избор - сигурно или ефтино. И не на всички фирмени сервизи може да се разчита. Например като карах Ситроен, даже и за части ходех в Пежо, щото за всеки ситроенаджия "Автомотор корпорация" е мръсна дума, но пак ви казвам и то до голяма степен от личен опит - ТМ ауто е, може би, най-добрия фирмен сервиз в България.
the_rider
-
Гост
Мнение
от Гост » 19 Яну 2005 13:35
Mnogo zalko zvu4i,no kato 4uvam kvi gi varshat po balkan star i drugite firmeni serviz tozi na tm auto mai naistina e edin ot nai-dobrite FIRMENI servizi v sofia...ZALKO NO FAKT

Гост
-
Гост
Мнение
от Гост » 21 Мар 2005 10:57
jimmmy написа:znam hora koyto shtoto im gorialo maslo kolata camo si dolivaha ot nai evtinoto maslo v edna corsa bez da go smeniat izobsto i ya karaha vseki den kato ludi po 200km pone i tva produlzhi kam 6-7 godini predi da spre motora
Аре, бе!
200км на ден x 350 дни в годината x 6 години = 420 000км
че ти к'во искаш от този двигател, а?
Приказваш врели-некипели
Гост
-
nelichka
Мнение
от nelichka » 08 Фев 2006 17:34
Nqkoi moje li da mi kaje kude v Sofiq ima servizi na Honda

nelichka
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта