Публикувано на: 01 Фев 2011 18:29
не можеш четеш или да броиш ???mitoko написа:не прави на хитър а ми отговори на въпросите от предпосления ми пост
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
не можеш четеш или да броиш ???mitoko написа:не прави на хитър а ми отговори на въпросите от предпосления ми пост
Глей ся,колега,не може всичко да ти е ясно на този свят.Същото важи и за мен.Кой е ползвал 2Т-масло от първия ден до края на дюзите или катализатора и твърди,че са си заминали от това,че е слагал такова.Аз не съм прочел никъде,нито съм чул някъде.Просто познавам хора,които го ползват и до сега не са се оплакали.От 2 мес.и аз съм от тях.При мен 2 мес. са 17 хил.километра.Днес ще станат 18 хиляди .Марката и пропорцията ти я описах.И е факт,че Тираджии го правят без абсолютно никакви проблеми за двигателите си.Под "Тираджии"имам впредвид собственици на транспортни фирми за вътрешен и международен транспорт.Едната е с 16 Актроса и ги задължава да наливат на всяко зареждане,заедно с АДБлу-то.И аз взех да слагам и нямам проблеми.Тва еmitoko написа:глей сяnowyaris написа:Не ми е ясно,след като Джими и много други го правят от много време,тези сметки как ги правиш.Джими ти каза,че се слага специално двутактово масло,а не М10Д.mitoko написа:2т масло + карбуратор + 2т цикъл = трабант
2т масло + суперфНННННо пръскащи под високо налягане, скъпи като цена ДЮЗИ = разходи за мало + разходи за ремонт следствие на слагането на масло
2т масло + катализатор = същото като горното
2т масло + 4т цикъл = същото като горното
ако нещо не е ясно питайтеи на мен не мие ясно кои точно са тея МНОГО ДРУГИ, колко тоночо е това МНОГО ВРЕМЕ, кое е това СПЕЦИАЛНО 2Т МАСЛО .... и да по колко САЛГАТ....
Въпроса е: Има ли полза и смисъл? Проблемите могат да дойдат и без 2Т масло.nowyaris написа:...И аз взех да слагам и нямам проблеми.Тва е
To be or not to be!...stickito написа:5-ма! и аз слагах масълце на вана Пежо 806 преди няколко години, с изключение че си слагах обикновенно, ма няма значение той се оригваше на всичко, а и всичко беше ясно от преди - ново ГНП !!! след като смених помпичката продължих с масълцето докато не скъса ангренажния ремък, като го отвориха майсторите им бе все тая дали съм давал пари за масло или за дизел! след основния ремонт спрях да му сипвам масло, а реших да дам приличния авромобил на брат си, които след 1 месец го разби челно в бетонна ограда.
Сега карам комънрейл от 2008 г, и дори да е малко шумен като е студен хич не ме е*е!
Поука, Цитат:
"Върви по дяволите, ПРИНЦЕ! И конят ти, и правилата! А аз ще си налея винце и ще си яхна пак метлата!"
Koлега nowyaris, по-добре спри да слагаш 2Т- масло за резачки. Ползвай 2Т-масло-полусинтетика за мотоциклети и скутери.nowyaris написа:То,Мите,2Т маслото е кат вазелина-който иска ползва,който не иска,не ползва.И аз понеже съм изключителен невежа,разпитвм непрекъснато и много хора ми отговарят,че дизеловото гориво заради разни еконорми не маже помпата достатъчно и е добре да се слага 1:200 или там някъде двутактово масло,бездимно,каквото се ползва за бензинови резачки.Приятел в Русе е дистрибутор на STILL и го вземам от него/за какви пари не е важно/и от декември слагам на бусовете.Помпите са механични,как е за новите не знам.Не усещам някаква разлика,май сутрин по-лесно вдига нафтата.Ама ако не помага,поне не пречи,като вазелина.Всъщност на Вито-то май е електрическа помпата.Със сигурност не и пречи двутактовото касло.