Страница 4 от 9

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 16 Окт 2018 13:48
от dedra1
Днес и клапанът на гнп-то свалих-работи нормално, затваря и отваря... Не знам вече къде да търся причина за тегавото палене, отчайвам се вече... ermm.gif no.gif sad.gif

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 16 Окт 2018 15:50
от slowtraveler
SCV навярно би трябвало да държи точното задедено налягане, а не само да отваря/затваря....
Тегаво палене на дизел според мен:
1. Недостигане на нормалните обороти за палене (стартер, акумулатор).
2. Компресия (дизела все пак сработва на самозапалване на горивото - компресията е много важна)
3. ГНП да не успява да достигне работно налягане
4. SCV или датчик лъжат за достигнатото налягане
5. Въздух в системата - вследствие пак не може да се достигне работното налягане...
6. При студено - свещите (при горещо време реално не се ползват/включват на съвременните дизелаци)..

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 16 Окт 2018 19:12
от dedra1
1. Стартерът е профилактиран, акумулатора върти здраво.
2. Няма как да разбера...
3. Също...
4. SCv - то го проверих, то не работи ли само отворено/затворено? ermm.gif
5. За въздух не съм проверил още, но ще сложа една прозрачна шлауфка след филтъра. Там ли трябва?
6. От няколко месеца е у мен и цяло лято е едно и също положението. Може да има дефектни свещи, но на този етап изключвам това като проблем.

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 17 Окт 2018 08:50
от kborisov760
Може да е слаб акумулаторът, може и с времето да е заминал, батерия е все пак. Ако е така, то зимата може и съвсем да загине. Пробвай примерно от предната вечер да спреш всички консуматори (радио, климатик/парно) и т.н. и преди палене да не пускаш фарове и други консуматори, изчакай 5-10 секунди и така пробвай да запалиш. Свещите може и ни една да не работи, по книжката ги дават на 90к км да се сменят, моите вчера ги смениха на ~176к, едната беше заминала, но това не значи, че другите работят нормално. Всеки, който има малко повече познания може да ги премери (аз нямам и за това я закарах на добри хора да ги премерят една по една :D ) .. Март месец смених SCV, не съм се занимавал да го чистя, разглабям т.н. смениха го, настройваха (беше по-различен от стария) обаче заради него колата палеше трудно, понякога не палеше. Иначе този клапан който са свалили да не би да е EGR-а, защото той отваря и затваря? ermm.gif Смених преди клапана и акумулатора, защото бях решил, че е от него, но нито са го проверявали нищо нищо.. та би било най-пълноценно ако оставиш колата в доверен сервиз и ги помолиш да пренощува там, сутринта като е по-студено да я закачат и да я запалят, за да видят кое може да е проблемът smile.gif

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 17 Окт 2018 18:03
от dedra1
В 3 (три) сервиза е нощувала колата, вкл. ТМ Стара загора и нищо... Дал съм по-горе данни от диагностиката им, според тях няма дертове с колата.

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 18 Окт 2018 14:29
от martin_ganev
Аз друго се чудя този клапан SCV не може ли да се хване на диагностика че не е в изправност?Ако той не е ок няма ни налягането на горивото да пада?

п.п. Миналата седмица сменях горивен филтър на моята Корола Версо 2.2 d4d и забелязах че скобите на филтъра са много слабо и ги махнах и сложих без инструмент само на ръка.Възможно ли е да дърпа въздух от там и да пали трудно при престой?
Когато се мъчи да запали колата изпушва бял пушек отзад При запалване го няма това изпушване Доколкото знам щом пуши бяло или няма подгревни нормален или има въздух в системата.

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 18 Окт 2018 17:26
от ka4ko
Здравейте колеги. Смених горно и долно тяло на ГФ-втора употреба. От начало като че ли палеше по-добре сутрин. Сега ми се струва същата работа като преди. Не знам въобразявам ли си,побърквам ли се или Тойотите си палят така. Сравнявам с предишната ми кола-френски дизел. Направих клип на студеният старт, но не зная може ли да се качи тук.

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 18 Окт 2018 20:06
от slowtraveler
ka4ko написа: 18 Окт 2018 17:26 Направих клип на студеният старт, но не зная може ли да се качи тук.
Качи го в youtube и пусни линка тук...

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 19 Окт 2018 14:08
от ka4ko

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 19 Окт 2018 15:53
от dedra1
Твоята в цвете, колега... tooth.gif
Утре ще запиша моята как пали и ще кача тук клипчето.

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 20 Окт 2018 19:05
от martin_ganev
Днес проверих подгревните свещи , и се оказа че 3 от 4 свещи са изгорели.На диагностика не се ловят нз защо Когато ги сменя ще пиша как е паленето, дали се е оправило.

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 20 Окт 2018 21:32
от dedra1
Ето я моята хубостница:

https://drive.google.com/file/d/1Hb-D5k ... p=drivesdk

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 21 Окт 2018 10:05
от martin_ganev
Аз да попитам как палите ,когато колата е с бутон за палене?Натискате го еднократно или го задържате докато запали?

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 21 Окт 2018 10:06
от slowtraveler
Натиска се еднократно - това стартира процедурата за проверка на условията за стартиране - наличие на ключ, натиснат педал -> включване подгрев -> приключване на подгрев, достатъчен за палене ->въртене на стартер -> потвърждаване на стартирането на двигател / таймаут за прекъсване на въртенето ако не се получи потвърждение с успешен старт...

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 27 Окт 2018 04:20
от martin_ganev
Да поясня малко, след смяна на 4 подгревни свещи затрудненото палене си остана.Сега когато е по студено пали от 5-6 път.Забелязах че ако напомпа с половинката на горивния филтър пали по лесно или от първия път или от втория.Мисля да сменя маркучите около горивният филтър с прозрачни за да видя да Бени да има въздух в системата.Ако има ще сложа един възрастен клапан.
Мисля да смъкна и SCV клапана и да го почистя, но ще го правя едно по едно за да засека откъде е проблема.
п.п.При запалване се чува булбукане от към горивния филтър все едно минава въздух.