Придворния АутоБилд не пропусна да нахрани Тойота/+статията/

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 22 Фев 2010 03:25

nov написа:Колега PESHO OT MARS, толкова точно си го казал че едва ли бих могъл да допълня нещо към това което казваш, забелязвам че и в Ауди Форума се изказваш супер точно и компетентно.ЕВАЛА!!!Единствено не одобрявам напдките ти към Лексуса, просто човека е фанатик на тема Тойота, казва и той много верни неща но в някой случай мисля че се поолива.Всеки форум има такива по 2-3 фанатика до захлас но няма как, преди и аз се опитах да му кажа че Тойота не са това което бяха.................здраве да има.
P.S:Лексусе въпреки всичко чета постовете ти в захлас!!!
Много се радвам,че те радва колко точно се е изказал пешо от марс, мен също ме радват различни мнения, полемиката,но никак не ме радва,че поста на пешо от марс няма никакви факти, на базата на нищо,освен негово мнение,предположение и даже насаждане на мнение, противно на всички световни организации,които само с това се занимават- да казват коя кола се троши и коя не, пък даже и германците си признават.
Какъв фанатик съм аз-боравя само с точни и ясни факти- Обективни данни,а не субективни, което е най-важното. За това не съм фанатик,а реалист. Дори за разхода на Приус говоря с данни както от дилъри в Тойота,така и от колега,правил тест-драйва и постна тука снимки в една друга тема за Приуса,ама явно не помните, та показа ясен разход 3.3/100км градско. Не виждам защо да лъже. Колегата от Щатите със стария Приус говореше също за разходи около 4/100км. Аз не си измислям разходи, техниката на Приус дава възможности за огромни икономии за такъв голям и мощен автомобил. Трето, самите германци в Авто-Билд тестваха Приус 3 срещу най-модерния икономичен дизел на Голф 6 1.6TDI Bluemotion с едва 105 коня и Приус го смаза на градско с около 3.5-4/100км. ,а Голда даде към 6/100км. или 6.5/100км. трябва да погледна точно. Извънградско дадоха еднакъв разход,а магистрално Голф свали разхода с малко под Приус,малко-малко 0.5-1/100км. ,но при бързо каране магистрала.
А Тойота са това,което бяха,защото всички организации го доказват,може да има леки спадове,но всичко е в рамките на нормалното. Както и в статията от тази тема на 1-ва страница-Авто Билд продължава да твърди същото,че Тойота вкарва 15 свои модела сред първите и отново има най-много коли по първите места на най-здравите,и това е безспорно. Ауто Билд дори заявяват "Тойота е най-здравата кола и днес". Не го казвам аз,а самите германци! И те ли са фанатици,че казват истината,обоснована от обективните факти?!
А иначе,nov,,мерси,че се вслушваш и намираш своите истини, щото в началото съвсем го беше подкарал през просото biggrin.gif
Аз не съм гаден бе,не съм фанатик, просто се дразня,когато точно по български маниер се оспорват заслужени неща и се вика" Абе остави ги,и те са същите като останалите" И така с лека ръка се омаловажава труда на някой-в случая Тойота. Тойота не е станала ей така фирма,която да е призната в цял свят като производител на много надеждни и здрави коли! Много работа и мисъл седи зад тези успехи.Отделно никой не му идва на акъла какво е да произведеш 10 милиона коли на година,това е голяма отговорност и трудностда се довериш,че всички работници по цял свят са усвоили правилно фирмената култура на Тойота,която я изведе до номер 1 в света.
Не са толкова прости нещата, както някой,като си влезе във форума и изпише сума ти негови предположения и казва така е,а оня с дългите обяснения е фанатик, а аз съм пич,щото в 3 реда казвам 5 глупости,ама лесно смилаеми.
Аз нямам нищо против всеки да опонира,но няма да ме кара да го контрирам,ако е обосновано. cool.gif
:thumbsup:
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6172
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 22 Фев 2010 07:46

Омаломощихте ли се вече, че да ви почвам отново laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Според мен статията си е напълно логично написана...
Да - има нелицеприятни факти за Тойота, но така върви развитието - има върхове и спадове...
Очаквам в близките години Тойота да се смъкне с известен процент надолу, защото тези гафове с качеството не могат да отминат ей-така.
След което да поуволнят някой друг менажер и нещата отново да преминат нагоре.
Аутобилд наистина си държи на немското, но когато нещата станат прекалено груби - си признават с половин уста грешките....
Последно четох 100х.км тестовете (преди година). Ами там на първите две места бяха японки. А за Пасата (дизела) голямата статия беше озаглавена 'ВЕЧНИЯ ПАЦИЕНТ' заради безкрайните ремонти до 100х.км.

Така-че не смятам, че Тойота е най-най...
Това е масова марка, която е в горната половина на 'таблицата', където нещата са на едно ниво (конкуренцията е изравнила възможностите на марките)...
И в зависимост от конкретния критерий, резултата се сменя между марките - една е по-добра от друга, но при смяна на критерия - друга марка излиза напред...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 22 Фев 2010 10:09

защо аутобилд не определят тойота като вълнуващи спортни автомобили с дух,темперамент и агресия??мръсници... :cussing: ,,някак си внушават на хората,че са безлични,обикновенни и скучни,, mad.gif
(визирам съвременната продукция- авенсис,ярис аурис)
Последно промяна от rudolf на 22 Фев 2010 10:11, променено общо 1 път.

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 22 Фев 2010 10:10

LEXUS написа:
nov написа:Колега PESHO OT MARS, толкова точно си го казал че едва ли бих могъл да допълня нещо към това което казваш, забелязвам че и в Ауди Форума се изказваш супер точно и компетентно.ЕВАЛА!!!Единствено не одобрявам напдките ти към Лексуса, просто човека е фанатик на тема Тойота, казва и той много верни неща но в някой случай мисля че се поолива.Всеки форум има такива по 2-3 фанатика до захлас но няма как, преди и аз се опитах да му кажа че Тойота не са това което бяха.................здраве да има.
P.S:Лексусе въпреки всичко чета постовете ти в захлас!!!

Какъв фанатик съм аз-боравя само с точни и ясни факти- Обективни данни,а не субективни, което е най-важното. За това не съм фанатик,а реалист. Аз не си измислям разходи, техниката на Приус дава възможности за огромни икономии за такъв голям и мощен автомобил.
"може да има леки спадове,но всичко е в рамките на нормалното". Както и в статията от тази тема на 1-ва страница-Авто Билд продължава да твърди същото,че Тойота вкарва 15 свои модела сред първите и отново има най-много коли по първите места на най-здравите,и това е безспорно. Ауто Билд дори заявяват "Тойота е най-здравата кола и днес". Не го казвам аз,а самите германци! И те ли са фанатици,че казват истината,обоснована от обективните факти?!
А иначе,nov,,мерси,че се вслушваш и намираш своите истини, щото в началото съвсем го беше подкарал през просото biggrin.gif
Аз не съм гаден бе,не съм фанатик, просто се дразня,когато точно по български маниер се оспорват заслужени неща и се вика" Абе остави ги,и те са същите като останалите" И така с лека ръка се омаловажава труда на някой-в случая Тойота. Тойота не е станала ей така фирма,която да е призната в цял свят като производител на много надеждни и здрави коли! Много работа и мисъл седи зад тези успехи.Отделно никой не му идва на акъла какво е да произведеш 10 милиона коли на година,това е голяма отговорност и трудностда се довериш,че всички работници по цял свят са усвоили правилно фирмената култура на Тойота,която я изведе до номер 1 в света.
Не са толкова прости нещата, както някой,като си влезе във форума и изпише сума ти негови предположения и казва така е,а оня с дългите обяснения е фанатик, а аз съм пич,щото в 3 реда казвам 5 глупости,ама лесно смилаеми.
Аз нямам нищо против всеки да опонира,но няма да ме кара да го контрирам,ако е обосновано. cool.gif
:thumbsup:
Лексусе отново перфектен response!!!Не съм искал да те обидя като казвам че си фанатик на тема Тойо, и аз бях такъв .........до неотдавна, в не един пост съм написал че карам 2 Карини и съм се убедил лично в техните качества и достойнства и въпреки че никога не съм правил компромиси с поддръжката тези коли не с аме оставяли никъде на пътя, на бензоновата рекорда ми е 38хил.км за 1 година.Съгласен съм с мнението ти че Тойота са вкарали несъмнено много инженерна мисъл за да създадат колите си такива каквито са, както го прави почти всеки европейски автопроизводител.Исках да кажа че по надеждност съм абсолютно сигурен че нито една Тойота в момента която излиза от завода не е по-сигурна от една Карола Е10, или карина Е.Просто вече ги няма онези сигурни тойоти.Далеч съм от мисълта че са чупливи но все пак не са на "онова"ниво.Имам приятели в сащ единия отиде да си взима Тойота и нещо питал дилъра за отстъпка и какви %може д аползва а оня прошляк едва ли не му се измял и му казал като не го кефи Тойота да си вземе Форд, можеш ли да си представиш за каква наглост говорим,това им се пада- не може да има такова отношение към клиента и в предвид че се възгордяха от "небесно качествените си коли" затова сега правят рикол.Кокото и да са здрави едва ли ще си взема Тойота отново като гледам какво става, защото не ми казвай че Авенсиса е качествен или надежден особено спрямо Мазда 6 или Акорд (отделен е въпроса че и на дизайн не ме кефи, но това си е вече до вкус).А това ти сам го казваш"може да има леки спадове,но всичко е в рамките на нормалното", какво значи леки спадове - 4 млн. коли ли?Ивече потъпканото им реноме като надежден производител номер едно?И не опонирам на никого казвам свое мнение.
P.S:Иначе всичко може да е но се кефя на такива фенове които ревностно защитават марката.
P.S:"техниката на Приус дава възможности за огромни икономии за такъв голям и мощен автомобил".-Тука Приус ли си имал предвид че е голям и мощен защото е нито едно от двете?

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 22 Фев 2010 11:19

Тойота е най-добрата марка , за цената си
Който иска може да поспорим

Имал съм кво ли не: япоснки, немски , френски , италиански и т.н. марки
За цената си Тойот е номер едно.
Затова е и най-продаваната марка в света.
Да, има по-хубави автомобили но задължително по-скъпи wink.gif . Тойота не се напъва да е скъпа и хубава , за тази ццел са си направили Лексъс дръпнатите :thumbsup:
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6172
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 22 Фев 2010 14:59

Според мен Тойота несъразмерно вдигат цената, опирайки се на стара слава (поне за БГ)...
Не е нормално Ярис с отстъпката да е 33х.лв...
Не е нормално Авенсис да е 55х.лв (толкова бе миналата година, когато ги сравнявах)...
Може да е малко грубо сравнението, но с какво Авенсиса е по-добър от аналогичната Мазда6, която е с над 4-5х.лв по-евтина при аналогично оборудване (и е чисто японска за разлика от Авенсиса)?
Надявам се последните случки с Тойота малко да ги отрезвят и да ги върнат на земята...
Защото неминуемо тези грешки ще окажат внимание на търсенето...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 22 Фев 2010 15:49

къде го видя тоя Ярис за 33 000 с отстъпката ???
къде го видя тоя Авензис с 4-5 000 по скъп от Мазда 6 ???

стара ти е информацията , даже и днес да гледаме ситуацията на пазара да не се окаже пак че Тойота е по-евтина от Мазда .
това че на Мазда им ръждясват стотина шестици на пракинга до летището и се чудят на кой да ги пробутата на "промоция" е друг въпрос biggrin.gif

И откъде тръгна темата , как на 10 от 1 000 000 Тойоти им заял пидала на газта ?? И какво казава Тойота " ням проблем ние сме гъзари и ще сменим на всичките един милион" biggrin.gif
На всички останали завистници им остава само да цъкат и да викат малиии тиа тойоти големи боклуци заяжда им пидала на газта biggrin.gif
Има модели на много великите марки дето си имат серийно дефектни : двигатели , рейки , компресори и т.н и т.н ма там си траят щот са шушумиги и ако им се наложи да подменят всичките си коли скапаните елементи ще фалират на секундата щот тва в сравнение с пидала на газта е ... .
:thumbsup: :thumbsup:

а на феновете на ВАГ да им кажа че термостатите им се правят в Кърджали а окабеляването в Айтос , не се шегувам biggrin.gif
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 22 Фев 2010 16:43

Хахахахахахахаха бати якия форум, а електрониката им се прави на Женскио пазар, и 3-ма мангусти им минават пистите на платките с каааааааааалай.Хахахахахахахахахахахах.

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 22 Фев 2010 16:49

nov , не се шегувам wink.gif
нямаш си и идея още колко неща се правят в България wink.gif
това че ти не си информиран не е мой проблем :thumbsup:
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 22 Фев 2010 16:55

nov написа: Имам приятели в сащ единия отиде да си взима Тойота и нещо питал дилъра за отстъпка и какви %може д аползва а оня прошляк едва ли не му се измял и му казал като не го кефи Тойота да си вземе Форд, можеш ли да си представиш за каква наглост говорим,това им се пада- не може да има такова отношение към клиента и в предвид че се възгордяха от "небесно качествените си коли" затова сега правят рикол......................................

А това ти сам го казваш"може да има леки спадове,но всичко е в рамките на нормалното", какво значи леки спадове - 4 млн. коли ли?


P.S:"техниката на Приус дава възможности за огромни икономии за такъв голям и мощен автомобил".-Тука Приус ли си имал предвид че е голям и мощен защото е нито едно от двете?
Хаха,това с дилъра на Тойота искрено ме разсмя. laugh.gif Значи кво му е казал на твоя приятел, кат не щеш Тойота,вземи си Форд laugh.gif biggrin.gif Това ми звучи като "Бегай бе балък..." biggrin.gif
Човекът знае ква стока продава,та затова biggrin.gif
Ехх,още се смея laugh.gif Ее,тва в рамките на майтапа,иначе си прав.

За леките спадове-- Леки са спадовете,разбира се, появил се е проблем в определени случаи ,при определени условия на определени коли....и то не при всички определени коли,а при някои. Тойота взима мерки и модифицира педала на всички.
Мащабът е голям ,а не спадът в качеството. Тойота продава много коли,затова и много привиква в сервизите,а не защото дефектите са много и т.н.. Затова казах има леки спадове,повишения и т.н.,нормално е ,слоутравълър примерно ме разбра. cool.gif
Приус е голям и мощен спрямо всичките си икономични и екологични конкуренти. 132 к.с. са сравнително мощна кола,а не слаба,поне за стандартите на Европа със сигурност. Голяма е като размери пак в сравнеие с икономичните и екологични конкуренти. Японците я позиционират над Корола/Голф, в близо до Авенсис, под Авенсис и над Корола. Така че не е малка кола. Голяма може да е силно казано,но в сравнение с другите еко и икономични коли е голяма,пак се повтарям. Това имах впредвид.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 22 Фев 2010 17:08

айде стига сте го дъвкали Приуса.....
Приуса му е през оная работа пазара на автомобили в Европа , той изобщо не е правен за тук и целта му не е да се конкурира с икономичните дизели които са особенно популярни в Европа .
Таргета на Приуса е Америка и Япония , там конкуренция няма щото се карат предимно бензинови коли , а един хибрид сравнен с чист бензин , бензина гори.... wink.gif
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 22 Фев 2010 17:19

Лексусе то колкото смешно толкоз и трагично, на тоя балък му се стъжни защото "балъка" българския е от 15 годин у щатско бачка като архитект в една голяма компания и взе че с всичкото си нахаластво пусна 1-2 писъмца където трябва(без връзки естествено както става в белите държави а не тука у Бг, и след 1 месец отишъл да сервизира на жена си колата която е Тойота и за негово най голямо учудване "балъка"както казваш въпросния цървул го нямало там, на негово мЕсто бил друг много по-любезен.Но пък си мисля дали този не си е взел някой Холидей примерно за 1 месец и после пак да се върне или са го преместили в съседния Тойота дилър :thumbsup: .
Свинкс-е къде в Айтос ги окабеляват, че за там не съм информиран наистина , но за женския пазар ти казвам че съм 100% сигурен.И кои модели окабеляват у Айтос А8,А6, S8 или шкоди и сеати?Кажи ми коя е фирмата да ида д ами окабелят Карината wacko.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 22 Фев 2010 17:21

slowtraveler написа:Според мен Тойота несъразмерно вдигат цената, опирайки се на стара слава (поне за БГ)...
Не е нормално Ярис с отстъпката да е 33х.лв...
Не е нормално Авенсис да е 55х.лв (толкова бе миналата година, когато ги сравнявах)...
Може да е малко грубо сравнението, но с какво Авенсиса е по-добър от аналогичната Мазда6, която е с над 4-5х.лв по-евтина при аналогично оборудване (и е чисто японска за разлика от Авенсиса)?
Надявам се последните случки с Тойота малко да ги отрезвят и да ги върнат на земята...
Защото неминуемо тези грешки ще окажат внимание на търсенето...
Прав си като цяло. Тойота надуха цените доста, но това на фона на доста ниските им и изгодни цени в миналото, когато закачаха клиенти, днес имат много, имат реноме и увеличиха цените.
Това беше преди години грешка на Фолксваген,и то доста сериозна-те ,въпреки сериозните проблеми с качеството на колите си, ги продаваха на високи цени ,заради старото им име.Естествено продажбите им не се увеличиха,сега забелязвам,че Фолксваген намали цените доста-Голф6 за 29900 лева , цена,която не можеше да се срещне при Голф5 особено в началото,който струваше майка си и баща си.

Тигуан падна под цената на Рав4,като намалиха разходите си и взеха таблото готово от Голф плюс примерно. Ноо мисълта ми е,че Фолсваген се устеиха,че с тия високи цене не стаяяя. biggrin.gif
Тойота има повече причини да иска по-високи цени,като главната е надеждността. Като не казвам,че високите цени са нещо хубаво. Масово за хората високите цени задължително означават престижен,по-измислен,по-комфортен,по-имиджов автомобил. Което не винаги е така. Те казваха в миналото " Мани ги тия евтини японски еднодневки"
Производителят се позиционира в даден ценови клас на база на много предпоставки. Важното е да не се правят грешки, които Фолксваген направи.
Преди действително Ярис топ изпълнение беше към 30000лева,то и сега трябва да е толкова,но заради отстъпките трябва да са паднали под 30000лева. Попрекалили са с тия 30000 лева за една малка кола.
Авенсис 2.2 D-4D 150к.с. се продаваше за 55000лева,вярно е,сега пак е 55000лева, но има сериозни отстъпки.
Ето,клиентът,в случая ти, отсява и избира най-добрата покупка- избрал си Мазда 6, супер,това е много готина ,солидна,здрава кола,то си личи. Японска е, Мазда също е производител с голямо реноме и предлагат чудесни продукти.Няма нищо лошо. Аз примерно и Мазда ги харесвам много.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 22 Фев 2010 17:25

Nov , фирмата се казва KOC HOLDING
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 22 Фев 2010 17:29

nov написа:Лексусе то колкото смешно толкоз и трагично, на тоя балък му се стъжни защото "балъка" българския е от 15 годин у щатско бачка като архитект в една голяма компания ..."балъка"както казваш въпросния цървул .....
Съвсем на майтап го казах като лаф,а иначе напълно те разбрах и си прав за това, но фразата-вземи си Форд ,все едно го е пратил за шишарки в гората. biggrin.gif
Човекът,че е архитект и така нататък,моите уважения,но се е получило малко комично. Всички знаеме,че има некадърни дилъри, тука в БГ също има в изобилие,както и приемчици. Те за съжаление нямат подход към клиента и отделно свалят имиджа на марките по много тъп начин. Но аз съм казал,проблемът е още с наемането им и последващ контрол как си вършат работа.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта