Страница 4 от 4

Публикувано на: 28 Яну 2010 19:34
от slowtraveler
Хвърлете поглед дали нямате някое маркуче от охлаждането към горивния филтър...
Обикновено така отопляват горивото - едновременно филтъра 'стапя' парафина, а подгрятото гориво се връща в резервоара...

Публикувано на: 28 Яну 2010 20:55
от DANA
В оторизиерания сервиз на Тойота ме увериха ,че такива подобрения за отопление на гориво и купе не се предлагат в Бг.

Публикувано на: 28 Яну 2010 21:24
от Rudy
май с Кики говорите за различни неща: на теб са казали за това (включва се в контакт за да загрее). Под десния фар се слага контакт... wacko.gif

Публикувано на: 28 Яну 2010 22:32
от Kiki
DANA написа:В оторизиерания сервиз на Тойота ме увериха ,че такива подобрения за отопление на гориво и купе не се предлагат в Бг.
За БГ не знам. Аз купих Авенсиса от Германия.

Публикувано на: 29 Яну 2010 00:16
от Владислав
Rudi,ти говориш за Engine Heater,има ги и за бензинови ,и за дизелови двигатели.Включва се в мрежата-220 V и за 20-ина минути загрява антифриза (дефакто и мотора) до работна температура.На практика бързовар,мушнат в някоя тръба на охладиталната уредба.Доколкото разбрах се пита за уредба за предварително затопляне на нафтата.Защото по мои спомени ауспуха на Avensis-a минава близо до резервоара.При загрят мотор може би затопля горивото колкото да не замръзне.Хм,не си спомнм ясно,но май Avensis беше-от резервоара тръгвха 3 тръбички-1 за подаване на нафта към мотора,1 за обратна нафта и евентуално в третата да има проводници за някакви реотани...Но пък в този случай системата би трябвало да е напълно автоматизирана,защото такова нещо не се включва никъде отвътре по таблото... no.gif

Публикувано на: 29 Яну 2010 00:31
от Rudy
Владислав написа:Rudi,ти говориш за Engine Heater,има ги и за бензинови ,и за дизелови двигатели.Включва се в мрежата-220 V и за 20-ина минути загрява антифриза (дефакто и мотора) до работна температура.На практика бързовар,мушнат в някоя тръба на охладиталната уредба.Доколкото разбрах се пита за уредба за предварително затопляне на нафтата.Защото по мои спомени ауспуха на Avensis-a минава близо до резервоара.При загрят мотор може би затопля горивото колкото да не замръзне.Хм,не си спомнм ясно,но май Avensis беше-от резервоара тръгвха 3 тръбички-1 за подаване на нафта към мотора,1 за обратна нафта и евентуално в третата да има проводници за някакви реотани...Но пък в този случай системата би трябвало да е напълно автоматизирана,защото такова нещо не се включва никъде отвътре по таблото... no.gif
Така де и аз писах че са две различни неща. Engine heater е базов за Скандинавия, но не се предлага за монтаж в БГ (според мен това са имали предвид в ТМА).

Публикувано на: 29 Яну 2010 10:37
от scorpion
С две думи от ТМ в БГ са се "попрестарали" в офертата, а при мен беше

От новото за Екзекутив:
Пакет за студен климат (за двигателите D-4D)
И добавка към Luxury:
Ниво Executive плюс
l l Кожен салон: седалки, облегалки, подглавници, преден подлакътник и кори на вратите
l Ел.регулируеми: седалка на водача и седалка на пътника (до водача)
l Оборотомер l Ел.регулиране на лумбалната опора на седалката на водача
l Кожени подлакътници на вратите l Отопляеми предни седалки
l Брони, странични огледала и дръжки на вратите в цвета на купето l Ксенонови фарове с автоматично регулиране на нивото на фаровете
l Протектори на броните в цвета на купето l Система за измиване на фаровете
l Радиаторна решетка в цвета на купето с хромирана рамка l Подгряване на челното стъкло
l Хромирани лайсни в основата на страничните прозорци и под задните фарове l Щора на задното стъкло
l Подгряване на задното стъкло l Интегриран в централната конзола CD-чейнджър за 6 диска
l Трета стоп-светлина l Алуминиеви джанти с гуми 215/50R17 5-лъчеви за 2.2 D-4D)

Дали да не пусна едно запитване до ТМ ??????

Toyota Carina 4A-FE

Публикувано на: 29 Яну 2010 20:32
от CuMo
Миналата вечер съм в Русе, колата беше стояла навънка на -10, през нощта на -14.
Викам ше я местя вечерта преди да тръгна, че взе да праска един жесток сняг и няма да мога да я изровя от махалата на другия ден, а трябваше да правя 400+км, сумати работа за вършене.. ужас...

Мали, викам са ако не запали, ич не знам ко прайвам. Като съм си у нас, стои в гаража на поне +5, +7 градуса, ама с 20 градуса под тия никога не съм я палил.

Въртя, хъл хъл хъл, малко повече се позамисли от обикновеното и запали. Оборотите се поразклатиха, сякаш са й омекнали краката, ама ритнах газта и си останаха над 1000 докато загрее... Мамата си джаса в студа. А как карах от Русе до Бяла на другия ден, бели мечки по пътя...

как пали на-20

Публикувано на: 29 Яну 2010 21:44
от DANA
Rudi ,няма нужда да ме учиш как да си паля колата. Говорим ,че не загрява добре за да отопли купето на10 мин например както е при старата ми кола.А за " пружинките"на таблото ми е много ясно.Карам коли още когато ти си си смукал пръста под масата.

Re: как пали на-20

Публикувано на: 31 Яну 2010 20:06
от Rudy
DANA написа:Rudi ,няма нужда да ме учиш как да си паля колата. Говорим ,че не загрява добре за да отопли купето на10 мин например както е при старата ми кола.А за " пружинките"на таблото ми е много ясно.Карам коли още когато ти си си смукал пръста под масата.
Силно се надявам, че това дето е написано не се отнася до мен - никого не съм учил, нито пружинки съм споменавал. Винаги съм се опитвал да бъда полезен, защото и аз затова чета форума. Не да избивам комплекси! Нека да спазваме добрия тон!

Публикувано на: 31 Яну 2010 21:26
от LEXUS
Rudi,ясно е,че не се отнася за тебе,колегата доста те нахрани biggrin.gif ,ама съм сигурен,че е объркал ника или дори темата, както и пружинките ... biggrin.gif