Страница 4 от 9
Публикувано на: 14 Юни 2010 19:27
от Chapstur
Bass_Man написа:Chapstur написа:..................Но си мисля че нямя начин да не и е по добре в високите,............................
Всъщност начин има ! Но вече има достатъчно диностендове из БГ за да се чудите толкова .
така е но точно сега нямам възможност да закарам колата на дино.Някои ден и това ще се случи.
Публикувано на: 20 Юни 2010 23:23
от rudolf
баце ко напрай днес??? разказвай?...
Публикувано на: 21 Юни 2010 09:12
от Chapstur
Ох незнам от къде да започна.Проблемите не спряха.Малкото време което имах за да подготвяколата даде отрицателен резултат.
Проблемите започнаха още в петък колата не искаше да работи,откарахме до 11 часа в търсене на проблема и накрая се оказа скъсан сабел на мап-а.Натоварихме всичко и потеглихме.
Със свалянето на колата на пистата новите проблеми бяха с нас.Запалих и колата изгуби центровка,всичко изглеждаше наред но не се форсираше.Доиде време за свободните тренировки,излязох на пистата така с неработеща кола и на 3-тата обиколка духна гарнитура.Нямаше как да направя мотора до квалификациите и реших да карам така за да опитам да се класирам за недела.Излязох навъртях няколко обиколки и се прибрах.Трябваше само да чакам да мине единия час за квалификации за да видя времето което съм дал достатъчно ли е.Оказа се че дори със духнала гарнитура времето ме е доста добро(39.84)което ме нареди на 5-то място.Сега трябваше да направиме колата за неделя.Веднага звъннах на Павката с зелената АЕ86 и тои приготви необходимите ни части и през и доиде от Видин за да ми помогне да направим колата за което незнам как да му се отблагодаря(Цял живот ще съм ти длъжен Павкааааа).8-часа сутринта Павката беше при мен в Плевен Започнахме да разгабяме стана ясно от какво бяга центровката на мотора,беше се разбило шпоначното легло на зъбното колело на вала за съжаление нямаше как да го направим в тези условия и единствения вариянт беше да го обърнем наобратно,направо заспа biggrin.gif в 10 часа вече бяхме запалили колата рабоеше добре форсираше се и остана само да почна на и давам газ.
Казах си краи с проблемите Да ама Не
За няколкото обиколки които направих в събота колата се държеше добре на пистата но и не вървеше.Оказа се че в неделя с вървежа на колата доиде и проблема на стоенето на пистата.Стартирах на директна елиминация с Ивчо от Плевен(Рено Клио)и гумите не успяха да устискат на мотора през цялото време буксувах направо палех сликовете(13ки)и паднах от Клиото
Вече ми стана ясно че трябва да минавам на по големи гуми но за съжамение късно.
Та общо взето това се случи през тези два дни
Надявам се за следващото състезание да съм изчистил повечето проблеми и да се представим по добре
Публикувано на: 21 Юни 2010 09:39
от Bass_Man
Спорта иска жертви и много пари ! Така , че няма какво да се шашкаш или да си мислиш , че са те сполетяли "проблеми" . Това си е обичайно положение за едно състезание . Дори и във формула едно чупят двигатели , скорости и тн. Ако на всички всичко им беше наред нямаше да ходят с по няколко тира техника и персонал по състезанията . Така , че няма страшно въпроса е да имаш як спонсор .
Публикувано на: 21 Юни 2010 11:28
от rudolf
с какви гуми беше??16/53 фр2.0?
имате ли някакви 8/9/10j 13" за продаване?
Публикувано на: 21 Юни 2010 12:54
от Chapstur
да с такива гуми карах.
нямаме за момента такива каквито ти трябват но ако изпадне нещо ще ти кажа
Публикувано на: 21 Юни 2010 17:07
от rudolf
и аз съм с такива отред,,но твойте са и двигателни,,и баланса ти е по напред,и пистата сигурно е била нещадяща гумите...
нали знаеш че са за предни гуми от формула рено около 500кила?,
Публикувано на: 23 Юни 2010 08:27
от Chapstur
Ами какво да се праве ще търсиме по големи гуми
Ето едно клипче...
http://www.youtube.com/watch?v=OQuS9ThKZb8
Публикувано на: 23 Юни 2010 09:06
от stepa
Този пясък отпред при co-pilota, G-оскурението ли мери biggrin.gif .
Супер браво

Публикувано на: 01 Сеп 2010 10:11
от Chapstur
Публикувано на: 01 Сеп 2010 19:19
от ghost rider
Защо така олаби накрая!?!
Публикувано на: 01 Сеп 2010 19:44
от Chapstur
Просто пак си карах със старите гуми и на последните обиколки вече стигнаха почти до конците.Не се вижда на клипа но точно на 2.30мин когато съм извън кадър излизам от пистата.Двете рена много повече вървяха и с супер окачване и гуми и така.Даже на правата когато ме изпревари клиото ме блъсна отзад.
Тойотата върви добре но за 1.6 затова следва...Дросели и Мега,както и окачване пък тогава да видим
М/у другото радиатора е страшен в събота при 38 градуса на сянка температурата не мръдна грам,а колата видя зор,защото я карахме двамата с Павката

Публикувано на: 13 Сеп 2010 09:20
от Chapstur
Вчера правихме малко замервания на тойотката на Драг.Даде време 15,1-15,2 с обикновенни гуми.Правихме старт с Хонда прелюд Н22 200кс и на 400м го бия с една кола разстояние.Тъи като нямям възможност да карам колата на дино след всяка промяна,ориентир в развитието ще ми бъде времето на 400м колкото и да не харесвам тази дисциплина
Публикувано на: 13 Сеп 2010 11:42
от LordDigital
Chapstur написа:Вчера правихме малко замервания на тойотката на Драг.Даде време 15,1-15,2 с обикновенни гуми.Правихме старт с Хонда прелюд Н22 200кс и на 400м го бия с една кола разстояние.Тъи като нямям възможност да карам колата на дино след всяка промяна,ориентир в развитието ще ми бъде времето на 400м колкото и да не харесвам тази дисциплина
все още не съм запознал со човека ,дето може да дава consistent wremena na 60 feet-a sys kola koqto ima dostatycno statichen kamber che da zaviva - tvoqta kolko ima?
Публикувано на: 13 Сеп 2010 12:01
от rudolf
Chapstur написа:...
мисля че супер окачване е разтегливо пониятие...
понякога скъпо и претенциозно,може да не е по подходящо за междуселски кълдъръм от заводското.
ускорението ти е супер. аз след като си въобразих че много върви,давам 16,2/16.5 сек. (предполагам лекия маховик,оглозгването и по малкото загуби на FWD ти помагат)