Страница 4 от 6
Публикувано на: 03 Ное 2009 22:05
от don_petkov
Здравей Африка,и аз съм живял там няколко години затова ми стана симпатична,и ще ти отговоря на дилемата.Аз ги имам и двете коли от нови Яриса стана на 3г.,а Айгото е на 1.9г.За нищо на света не взимай Айгото нишо не му е като на Яриса,ама нишо.Мойте и дветв коли са 1.0,харчат еднакво,карам ги основно в София,тоест градско.Яриса завива в двупосочна малка улица от бордюр до бордюр,при Айгото става с две маневри,седиш на доста по ниска позиция и никакъв комфорт.Разликата е голяма.
Мнението ми е обективно не съм пристрастен,и двете коли са мои,
Дано да съм ти помогнал.Успех!
Публикувано на: 04 Ное 2009 09:21
от Kiki
Е по-конкректно и реално сравнение, здраве му кажи.
Човек, който кара и двете може да направи най-реалното сравнение.

Публикувано на: 04 Ное 2009 10:01
от proscrip
Бих го приел и аз за съвсем обективно, ако не беше твърдението, че две коли с един и същ двигател имат един и същ разход при положение, че едната тежи 200 кг повече. Добре, че не си писал, че и ускоряват еднакво. Айго с 5 врати е 790 кг, Ярис с 5 врати е 980 кг. - проста физика, всеки да си направи сам сметките - другото си е чист субективизъм, Айгото от вътре мяза и звучи като прахосмукачка, но Ярис с 1.0 е голям компромис откъм разход и динамика. Виж гаранционните втора употреба, които се продават - все си мисля, че е най-разумният избор сега!
ПП До колежката Африка - политиката на производителите на автомобили е такава, че да не ти предложи нещо, което търсиш за парите, които имаш - въпреки, че като погледнеш моделната гама няма никакъв проблем. В момента ти не си пред дилема, а пред изнудване от страна на Тойота - Айго с 1.0 е 15 000 лв, но е компромис, дори за това, за което ти трябва, а Ярис с 1.33 е най-вероятно това, което търсиш, но e 22 000 .!?!?!?! с отстъпките в мометнта. Дори разликата с базово Айго и базов Ярис е 3 000 лв. Къв е келепира да ти харчи повече и да не върви, ама да си дала 3000 лв отгоре?
Публикувано на: 04 Ное 2009 10:38
от SFINKS
Я си вземи едно IQ и си решаваш дилемата laugh.gif
Публикувано на: 04 Ное 2009 10:54
от mitkoa
proscip,
То по твоята логика ако вървим, мисля ще се спрем на рикша.Хем най-евтино като цена, хем нищо няма да харчи.Закупуването на кола е куп от компромиси.Дори и да имаш неограничен бюджет и да избираш ТОП коли, отново ще се наложи да правиш компромис в нещо.Затова избираш компромисите, които са всъщност с по-малко значение за теб.Т.е ако не те бърка, че ще ти харчи 0.2-0.03 л /100 повече ще избереш комфорта.Кой го бъркат 0,2-0,3 л?И то при градска кола....с малък пробег.
Отделно / не съм сигурен в това / тегло, ускорение, разход се мери на базовата версия.А базовата версия на Яриса има много повече екстри, отколкото Айгото, т.е като се изравнят почти като екстри, разликата в разход,ускорение,тегло сигурно ше е пренебрежимо малка.
Публикувано на: 04 Ное 2009 11:15
от slowtraveler
Колега proscrip,
Ако разгледаш сравнения голям/малък двигател и голям/малък автомобил, ще видиш, че не винаги малкия двигател/автомобил прави малък разход...
Често се случва един по-голям двигател да прави по-малък разход при еднотипно каране, защото големия двигател можеш да го караш в оптимален икономичен режим в определени моменти, в които малкия двигател трябва да го настъпваш яко...
А в града масовител бензинки горят около 8-10л/100км при мощност на двигателя от 75 до 150к.с....
Просто там повече време работят на място, и разлика между 0.8л/ч и 1.2л/ч (голям/малък двигател)не би се усетила в средния разход...
Така-че предполагам, че няма да има осезателна разлика в разхода между 1 и 1.3л/100 дори и с различните килограми на автомобилите...
А има и още един фактор - сигурността. Колкото и да е - Яриса е по-сигурен от Айгото...
Публикувано на: 04 Ное 2009 11:49
от desSs
не ми стана ясно тая жабка как се отваря с въже

някой има ли пик?
Публикувано на: 04 Ное 2009 12:00
от proscrip
Ако тръгна и аз да чета постовете ти, както ти четеш моите - следователно горещо препоръчваш на колежката Ярис с 1.0 двг, базов за 18 000 лв. щото ще си мисли, че кара кола с 3000 лв по-сигурна.
Явно вече трябва и да сменям цветовете като пиша - защото аз НИКЪДЕ не съм сравнявал 1.0 с 1.33 - сравнявам 1.0 с 1.0 при Айго и Ярис като разход и динамика, разликата в разхода е два пъти по-голяма от разликата 1.0 с 1.3 при Яриса /0.3л/100/. 1.0 с 1.3 няма смисъл да се сравняват щото разликата е 7000 лв или повлината от базов ярис.
Публикувано на: 05 Ное 2009 10:48
от teddie007
С две неща не съм съгласна: Позицията на седене на Айго е висока и доста удобна за жена . Последното нещо с което имам проблем при управлението е маневреността

Яриса ми идва повече като семеен автомобил, а не за сам човек да ходи до мола . Ако нямах финансови ограничения бих заложила на един мини купър-сега има една версия на доста изгодна цена ;)
Публикувано на: 05 Ное 2009 11:34
от desSs
teddie007 написа:С две неща не съм съгласна: Позицията на седене на Айго е висока и доста удобна за жена.
колежката ако е 1.80, да не й опира главата в тавана хахаха
Публикувано на: 05 Ное 2009 13:57
от teddie007
dess аз съм 1.75-с токчетата -1.85 , айго е високо и широко, споко

Публикувано на: 05 Ное 2009 21:39
от sacho7803
teddie007 написа:С две неща не съм съгласна: Позицията на седене на Айго е висока и доста удобна за жена . Последното нещо с което имам проблем при управлението е маневреността

Яриса ми идва повече като семеен автомобил, а не за сам човек да ходи до мола . Ако нямах финансови ограничения бих заложила на един мини купър-сега има една версия на доста изгодна цена ;)

напълно подкрепям teddie007.аз съм 195см. и лятото като си търсех кола//семейна щото имам жена и дете//се спрях точно на яриса тестовайки-----фв-поло--дачиа сандеро--опел корса--шевролет авео--шкода фабиа--рено клио--пежо208--и не помня още какви все от такъв клас коли и......яриса ме грабна с достатъчно голямото вътрешно пространство--удобно ми е на мен и на домочадието отзад докато при другите когато си опъвах седалката за да ми е удобно шофирайки то....отзад седалката почти допираше задната

.някои ще се намесят питайки ....що не съм си купил ван или по-голяма кола....да отговоря----щото не искам---карал съм всякакви и.....истината е в практичния автомобил.карам 90%градско и така.та по въпроса.....когато купувах яриса се примерих и в айгото.е ееее не е толкова лош колкото го описват някои хора.дори смея да твърдя че нагласяйки си предната седалка//отзад не остава много място де//човек се чуства като в спортна кола.като видиш и кръглия уред---съвсем.
Публикувано на: 06 Ное 2009 13:28
от Nixter
Е те точно за това става дума. Аз съм 196 см. В Айгото мие кеф да седя и да го карам. Добра висока позиция за седене. Даже и отзад да седя, главата ми НЕ опира тавана. Изобщо Тойота правят много просторни автомобилите си отпред. А звука на малкото двигателче на Айгото е дрезгаво и много ме кефи, звучи доста спортно laugh.gif Волана е с три спици, по-дебел от този на Авесниса ми, като спортен е. Аве като спортна кола е на визия (отвътре) и на усет, жалко че двигателите и гумите са малки. За това ви казвам, че много ме кефи да се качвам на Айгото на жена ми. Ама то не може да се опише - трябва да се усети.
Публикувано на: 06 Ное 2009 15:31
от Raya
Леле, колко различни мнения

. Човек не може да избере коя от двете. И в крайна сметка: коя е по-добре за служебна кола със минимум разходи??
пс. извинявай Африка, че се възползвам от твоята тема.
Публикувано на: 06 Ное 2009 15:44
от SFINKS
Рая ако питаш коя кола да се избере - Yaris , Айгото не е кола
