Страница 4 от 5

Публикувано на: 13 Окт 2009 13:59
от Petar
Moje da e ot dat4ika na perkata nai-dobre ia vyrji direktno kym akumulatara da ia proverih dali raborti

Публикувано на: 13 Окт 2009 19:08
от max-2
CuMo написа:Чичовци, някой чипосвал ли е Тойота с 4A-FE двигател? Знаете ли дали е възможно изобщо?
Давай повече газ, това е единственото чипосване на тази кола.
В събота гледах един дядо с 30 г0дишна жигула, педала му беше цифров biggrin.gif , или до долу или ненатиснат. Интересно как запали с газта до долу, но я държа така около 3-4 минути докато обърне и я вкара в гаража. Не знаеш за какъв рев става дума laugh.gif Приятеля, при който бях каза, че така е всеки път, и лято и зима, и старата жужа пак била така, но я сменил, защото купето изгнило....

Публикувано на: 13 Окт 2009 20:02
от Uncle Dido
CuMo написа:Чичовци, някой чипосвал ли е Тойота с 4A-FE двигател? Знаете ли дали е възможно изобщо?
Симо, ако си с комп. БОШ - предполагам, че двигателя ти е 107 к.с., значи може, но не си заслужава. Просто чипа е запоен за платката, не е на конзола и реално получаваш 7 к.с. отгоре и минаваш на 100 октана бензин.

Ако си с Денсо - никакъв шанс.

Публикувано на: 13 Окт 2009 21:26
от CuMo
99 Магарета е мойта. :)

Публикувано на: 14 Окт 2009 16:49
от mafiota
CuMo написа:99 Магарета е мойта. :)
ако е Lean Burn, по тефтер е приблизително 107 к.с., друг е въпроса как е регистрирана,нали над 100к.с. данаците скачат

Публикувано на: 15 Окт 2009 08:44
от CuMo
А как да позная дали е Lean Burn?

Публикувано на: 15 Окт 2009 09:12
от PESHO OT MARS
Най просто и сигурно е разпознаването по местоположението на инжекторите. Ако инжекторите са видими изцяло и са монтирани на всмукателния колектор то двигателя е нормален, ако инжекторите видимо са монтирани в главата на мотора и се виждат трудно то тогава двигателя е LeanBurn.

Публикувано на: 15 Окт 2009 18:58
от mafiota
още немога да се накефя колко са икономични тези мотори (на газ), спрямо да речем пасат 3, ауди Б4, същата мощност.
Вече съм и с ТАП rolleyes.gif

Публикувано на: 15 Окт 2009 23:57
от CuMo
Явно двигателят е нормален. Инжекторите не са забити в главата.

Ето снимка като сменяхме ангренажния ремък:

Изображение

Публикувано на: 16 Окт 2009 09:34
от PESHO OT MARS
Съжелявам че трябва да те разочаровам но си LeanBurn, ето ти линк на А серия мотор нормален http://www.mobilen.bg/11193222396961212


Погледни на снимката на мотора къде стърчат инжекторите и колко по-прибрани са твоите, отделно забележи на твоята снимка имаш един модул който седи между основното тяло на всмукателния колектор и главата на мотора (това за клапите на LeanBurna-а). Ако се завъртиш от страната на на ремъците на този модул би трябвало да има и клапан за управлението му.

ето ти още една снимка на нормален мотор http://www.mobilen.bg/11254842989845637

Публикувано на: 16 Окт 2009 13:20
от CuMo
Не ме разочароваш ни най-малко :)
Означава според написаното по-горе, че съм с 8 к.с. повече отколкото съм си мислел. Т.е. до сега съм си мислел че е 99к.с., а според мафиота, този ДВГ е 107к.с.
Аз се чудя що един голф така бързо изостана на едно кръстовище в Пловдив biggrin.gif Бахти комбито :whistle:

Публикувано на: 16 Окт 2009 22:53
от PESHO OT MARS
Не пич не си разбрал коректно wink.gif
Ако мотора ти е 4A-FE си 99 коня
Ако мотора е 7A-FE тогава си 107 коня.

А ти спомена че си 1.6 така че интригата приключва на 99 магарета. Аз лично с бившата 115 коньовата много съм се кефел как върви, но сравнение със Старлета ми в момента е все едно си спрял.

Публикувано на: 16 Окт 2009 23:48
от mafiota
PESHO OT MARS написа:Не пич не си разбрал коректно wink.gif
Ако мотора ти е 4A-FE си 99 коня
Ако мотора е 7A-FE тогава си 107 коня.

А ти спомена че си 1.6 така че интригата приключва на 99 магарета. Аз лично с бившата 115 коньовата много съм се кефел как върви, но сравнение със Старлета ми в момента е все едно си спрял.
Незнам защо така се получава, но със сигурност по заводски данни и 4 и 7А-FE са 107к.с. , нищо че едната е 1,6, другата 1,8 !

Публикувано на: 17 Окт 2009 11:40
от max-2
4AFE на Карина Е има 99, 107 и 115 коня. Лийн бърн в първите години на производство е 107, а 95г. излиза и 99к. с. версия, тоест преди 95-а гарантирано е 107, а след това има и от двата вида и не знам как се познава освен по WIN, но и там няма данни понякога. :thumbsup:

Публикувано на: 17 Окт 2009 13:18
от diver
mafiota написа:
PESHO OT MARS написа:Не пич не си разбрал коректно wink.gif
Ако мотора ти е 4A-FE си 99 коня
Ако мотора е 7A-FE тогава си 107 коня.

А ти спомена че си 1.6 така че интригата приключва на 99 магарета. Аз лично с бившата 115 коньовата много съм се кефел как върви, но сравнение със Старлета ми в момента е все едно си спрял.
Незнам защо така се получава, но със сигурност по заводски данни и 4 и 7А-FE са 107к.с. , нищо че едната е 1,6, другата 1,8 !
Какво те учудва? Имал съм 1.6 115/6 коня. Всички бензинови карини дет съм карал вървят еднакво, с изключение на 2-ката, дет дърпа с една идея повече...