Страница 4 от 6
Публикувано на: 04 Сеп 2009 14:05
от martod
bambo написа:
175 коня на Carina E нема ! (даже е 176 двигателя) Слаган е само на МР2 и на Селика. Carina E GTi е със 2.0л 156 коня. Най-новата такава която може да се намери със ЛЯВ волан е 1994г. Това е двигателя за който стана въпрос по-горе 3S-GE във двете му поколения - 2 поколение 156 коня и 3-то поколение 176 коня.
Е хубаво де, щом казваш че няма, няма...
Само да попитам това какво е според теб...
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/10994.html
Публикувано на: 04 Сеп 2009 16:52
от desotodorov
...верно съм бил 133 магарета...ебаси, ми мерси Марто че ми вдигна мощността, току що нааках един фен на VW дето ми се пънеше с пасат 1.8Т....я да си видим времената за ускорение - ми на моята - (при това комби) - 9 секунди, на неговата, 150 коня, 20 клапана, с турбо - 9.2(10.5) секунди...е...какво има да говорим повече

...той пък каза че бъркали - че в книжката му било 8.7 сек...

може, ама факта че прехвалената турбинирана многовентилова с ковани бутала и т.н. летяща ламя, върви много малко повече, или много малко по-малко от моето семейно корабче....

позлорадствах малко ... ама
... и друго - за да се посмеете и вие - като отворих руската страница, и гледам там...чета по диагоналната....па ми се мяркат някакви "Количество ЗВЕРЕЙ", викам си - тия нещо си правят бъзици...ма като погледнах отдолу бройката, викам си верно - нема как моята кола да е само 5 звяра
Айде със здраве.
Публикувано на: 04 Сеп 2009 17:44
от bambo
Достоверността на данните на catalog.auto.ru няма да ги коментирам.
Съдейки от подписа ти, ако си готов да заложиш бутилка уиски - заповядай да ти покажа въпросната карина на живо, както и официалният model line-up на тойота касаещ Carina E (служебна информация от онези години). Мога да ти подаря и сувенирна брошура от 92-ра година със данните на всички модели Carina E, включително GTi
Пак да повторя - не казвам че няма двигател 3S-GTE 2.0л 175 коня. Има, но просто той не е слаган на Carina E !
П.С. Според линка ти от Auto.RU, Carina E GTi се е произвеждала от 1994 до 1998 :-) Е, мойта е GTi и е произведена 06.1992

Публикувано на: 04 Сеп 2009 21:12
от horeishio
"bambo" доколкото си спомням, твоята Карина май беше черна, седан, и някъде преди 1,5-2 години се продаваше ... или само така си мисля

, ако съм в грешка ме поправи

Публикувано на: 04 Сеп 2009 23:16
от bambo
horeishio написа:"bambo" доколкото си спомням, твоята Карина май беше черна, седан, и някъде преди 1,5-2 години се продаваше ... или само така си мисля

, ако съм в грешка ме поправи

Черна е, само че е лифтбек със фабричния спойлер отзад и никога не се е продавала (въпреки че е вече на около 600 000) Е, след инцидент със задното стъкло, вече е с бял заден капак но ще иде на боя преди зимата
До колкото знам (не твърдя със сигурност) GTi седан има само десен волан, левите са лифтбек май само.
Ето малко "данни" за стандарното оборудване на GTi - 15" лети джанти (всички останали карини са фабрично на 14"), велурена тапицерия на салона, предните седалки са в стил "рекаро" - дълбоки със "супорт-и" на облегалките и долната част, ел. стъкла, огледала, подгряване на предното стъкло (и на задното разбира се), халогени, климатик, абс, хидравлика, 4 дискови спирачки, два ауспуха с две гърнета (дясното е двойно по-голямо от лявото, незнам защо).
На външен вид се разпознават лесно по спойлера и двата ауспуха отзад.
Абе... осрахме на човека темата !!!
Пак да кажа - раликата в разхода между 1.6 и 2.0 не си заслужава избора на 1.6 поне според мен, и то особено за дълъг път (както я ползвам и аз)... Така че 2.0 GLi или още по-добре GTi (макар че цените на които се продават GTi в момента са леко безумни)

Публикувано на: 06 Сеп 2009 23:13
от Nikolaev
Благодаря за отговорите! Помагат ми да се определя в търсенето и явно ще се насоча към 2.0.
Публикувано на: 07 Сеп 2009 20:02
от Martinco
2,0-ката е пушка..зависи все пак и от този който я е карал преди теб.Аз карам седан,и събирам фамилията,а пък комбито е още по-добре.Карам я вече 20 000 км с обикновена газова,и досега само свещи съм сменял.Желязна,стабилна и достолепна колица.Виж само преди да я купиш,да я погледнат и в сервиз.

Публикувано на: 07 Сеп 2009 21:21
от mafiota
Мисля , че най-голямото предимство при газифицирането на тези двигатели е това,че нямат такива дебитомери като на Ауди и Фолксваген , и дори и да гръмне газовата не нанася поражения

Публикувано на: 07 Сеп 2009 23:09
от Nikolaev
Все пак не е ли по-добре газов инжекцион? Има сносни за по около 1000 лв. Ако харчи с 0.5-1л. по-малко от обикновена газова и динамиката е сравнително по-добра, си заслужава.
Публикувано на: 08 Сеп 2009 01:08
от horeishio
Nikolaev написа:Все пак не е ли по-добре газов инжекцион? Има сносни за по около 1000 лв. Ако харчи с 0.5-1л. по-малко от обикновена газова и динамиката е сравнително по-добра, си заслужава.
"Колкото по-просто, толкова по-надеждно!". Ако Агу-то ти я сложи добър майстор почти няма да усетиш никаква разлика.
Разликата при ГИ с обикновена АГУ е 500-600 лв. При ГИ имаш задължителна смяна на филтъра (преди инжекторите) на всеки 10-15 000 км (30 лв с работата), на всеки 25-30 000 км - продухване на инжекторите (едно 100-120 лв). Ами ако замине инжектор - и те са пачка пари. Не дай боже да се скапе компа на ГИ - около 700 лв. Вече може да сметнеш разликата в парите, а от там да си направиш извода кога ще си я "избиеш" с каране.
Разбира се всяка АГУ си има + и -. Зависи ти какво можеш/желаеш да си позволиш. В крайна сметка ти даваш парите и ти ще си я караш ТойоДата.
Аз съм с ГИ, но ако сега щях да слагам Агу, то ще е обикновена, защото точно на този автомобил тя си пасва "пирфектно".
Публикувано на: 08 Сеп 2009 11:09
от bambo
Nikolaev написа:Все пак не е ли по-добре газов инжекцион? Има сносни за по около 1000 лв. Ако харчи с 0.5-1л. по-малко от обикновена газова и динамиката е сравнително по-добра, си заслужава.
Абе най-добре си е на така както си е от завода. До колкото разбрах идеше реч за каране предимно на дълъг път, и незнам, но все ми се струва че ако си сметнеш разхода на безнин и този на газ, като към газта добавиш допълнителните разходи за нейната надеждна работа, май малко няма смисъл...
Моето лично мнение е, че още при купуването на автомобила трябва да се вземе решение как и за какво ще се ползва той и от там да се изберат най-подходящите параметри. Искаш да е икономично, все пак ка е Карина Е - вземи си 2.0 Д - 75коня, без никаква динамика, но със разход на който могат да завидят и тези с метанови уредби. Ако искаш да има динамика и да не псуваш кат каруцар всеки път като искаш да изпредвариш някой, все пак да е Карина Е - вземаш 2.0 бензин, кефиш се и правиш жертва с разхода.
За мене има едно правило за ЕЖЕДНЕВЕН автомобил - всяка допълнителна интервенция намалява неговата надеждност и дълговечност. От там нататък всеки си преценява сам.
П.С. Това мнение нема ама нищо общо с факта че мразИМ гЪзта под секаква форма

Публикувано на: 08 Сеп 2009 13:23
от desotodorov
....ама - ти казваш дизел - обаче всички помнимм, когато нафтата стигна 2.65лв/лт - тогава сметката дори и на 5/100 да свалиш разхода - не излиза добра...а от дизела - няма къде да избягаш - най-много да намериш "на черно" за 20% по-ниска цена, при мен - пътувайки 150км извънградско дневно - сметката с 1.9 ТД на Пежо при разхода, докаран до 5л/100км с пускане по инерция и таван на скоростта 110км/час - разходите в парички за деня бяха към 20лв, а като го настъпвах (с турбо беше) разходчето отиваше на 6.5 и съответно - 25лв/дневно...затова сега съм с Керън...и на път към газта

ма пък ме хвърли колегата в размисъл - метанов ГИ или обикновена "матаница"... не бях се задълбочавал много над проблемите, който евентуално могат да се появят при ГИ-то....филтърчето - ясно заедно с маслото ше се сменя (а то и на обикновената газова го има) - нашата газ била много мръсна - така поне споделят газираните колеги, ама дюзичките и компа, пази боже да не им стане нещо...хм....дилема.
Публикувано на: 08 Сеп 2009 15:06
от bambo
desotodorov написа:....ама - ти казваш дизел - обаче всички помнимм, когато нафтата стигна 2.65лв/лт - тогава сметката дори и на 5/100 да свалиш разхода - не излиза добра...а от дизела - няма къде да избягаш - най-много да намериш "на черно" за 20% по-ниска цена, при мен - пътувайки 150км извънградско дневно - сметката с 1.9 ТД на Пежо при разхода, докаран до 5л/100км с пускане по инерция и таван на скоростта 110км/час - разходите в парички за деня бяха към 20лв, а като го настъпвах (с турбо беше) разходчето отиваше на 6.5 и съответно - 25лв/дневно...затова сега съм с Керън...и на път към газта

ма пък ме хвърли колегата в размисъл - метанов ГИ или обикновена "матаница"... не бях се задълбочавал много над проблемите, който евентуално могат да се появят при ГИ-то....филтърчето - ясно заедно с маслото ше се сменя (а то и на обикновената газова го има) - нашата газ била много мръсна - така поне споделят газираните колеги, ама дюзичките и компа, пази боже да не им стане нещо...хм....дилема.
Е от тук нататък спора почва да клони към безкрайност. Ясно е че народа иска и .... до края и душата в рая, ама тоя филм не го дават в действителността. Реално се получава нещо такова:
Шъ са воза икономично, ама искам кат го настъпа да "фърка", ако може консумативи да не се сменят изобщо, що само разходи да правА, да го карам докато съм жив, да го купА на аванта, ако реша да го продавам - да взема повече пари отколкото съм дал и т.н.
Не казвам че твоя случай е такъв, просто това е обичайната картинка.
Тебе те разбирам, но се опитвам да ти кажа че идеален вариант няма. Просто преценяваш че примерно 80% от карането ти е извънградско, със скорост до 90км/ч, приоритет ти е ниската цена (разход на гориво) и си вземаш автомобил който да отговаря на тез условия. Когато се наложи да го настъпиш - ще гори повече, като искаш да изпредварваш - ще е тромав и т.н. но това са останалите 20% на първите 80 за които си взел авотмобила. Въпреки че съм противник на газта и метана, личното ми мнение е, че за тебе ще е най-подходящ газов инжекцион. НО не пести при покупката, ако искаш да си оправдаеш инвестицията. Не съм много наясно с газта, но знам че 200-300лв. в повече за ГИ BRC си заслужават от всякъде. Освен ако не си много наясно с тез неща - тогава може и български bardolini - имам приятел който си го купи и инсталира сам, на V6 3.0 двигател и е адски доволен (след няколко месеца игра с настройките) и твърди че му "гори" 12/100 газ. Не мога да коментирам колко е вярно.
Публикувано на: 08 Сеп 2009 16:43
от desotodorov

верно си е - не може и к. в д. и душата в рая, аз обаче обосновах тезата си за това че дизелов автомобил, трудно може да стигне разходите в пари на кола с газова уредба, за цени, продаване и кОпуване - изобщо не говоря (Керън съм я предвидил за каране докато не я предам за скрап - премного ми идват разправиите и глупостите покрай избор, закупуване, регистрация и т.н. на следващ автомобил - така че - това няма да е скоро) - в случая целта е оценката на разходите за придвижване на едното гориво, спрямо другите две.
А и само за уточнение - разликата между "хубав" (BRC) инжекцион и останалите - наистина е в рамките 200-400лв, но между хубава обикновена газова пак (БРЦ) и ГИ БРЦ ще трябва да сложим по една единица пред горните цифри

Публикувано на: 10 Сеп 2009 19:00
от PESHO OT MARS
mafiota написа:PESHO OT MARS написа:7А-FE е 110 коня не 118, и освен това 1.8 LeanBurn няма. И така като гледам си се сблъскал с единствения проблем на Карините т.е. биалетките, но на доста коли и след това този чарк е консуматив. Относно парното нали си даваш сметка какво значи зима тук и в Русия така че не се вкарвай според мен в излишни филми но ако те влвче действай.
Колега,
още съм нов тук, и не бих изкал да споря, но 7A-FE го има 110 и 118 коня, като малкият е т. нар. Lean Burn
Като си нов е редно повечко да четеш и питаш, като толкова ги разбираш ми покажи 7A-FE двигател с LeanBurn система НО го искам на снимка не в auto.ru и прочие не особенно достоверни сайтове. Разликата между двата мотора я хващам с един поглед.