Страница 4 от 6
Публикувано на: 05 Авг 2009 06:38
от ugabuga
shto be pri studeno 5w30 e po-tunko ot 10w30
nali i ti razpraviashe che na tvoita Onda trakaha minalata zima. Az moiata ia karam s 0W20 zimata ama to tuka ne stava takuv bahur mnogo chesto
Публикувано на: 05 Авг 2009 07:01
от Japanese_fever
ugabuga написа:shto be pri studeno 5w30 e po-tunko ot 10w30
Da, to4no tova mi e misulta. Za tova i Honda go vodqt 5W30 all season, a 10W30 za lqtoto, no ne e zaduljitelno.
A s 10W30 moje da karash su6to all season, no samo v iujnite 6tati.
Re: re
Публикувано на: 05 Авг 2009 08:18
от diver
andrian999999 написа:1. пръчката се избърсва, след това масления филтер се изчиства и през дупката за щеката се долива малко масло
И за чии хуй им е да наливат малко масло през дупката на щеката дет е има няма 4-5мм?! Аре стига глупости. Че са мърлячи и изписват нови части за щяло и нещяло сигурно, ма че не сменят маслото заеби...
Re: re
Публикувано на: 05 Авг 2009 12:39
от Bass_Man
diver написа:andrian999999 написа:1. пръчката се избърсва, след това масления филтер се изчиства и през дупката за щеката се долива малко масло
ма че не сменят маслото заеби...
А на бас ?
Re: re
Публикувано на: 20 Авг 2009 00:27
от andrian999999
diver написа:andrian999999 написа:1. пръчката се избърсва, след това масления филтер се изчиства и през дупката за щеката се долива малко масло
И за чии хуй им е да наливат малко масло през дупката на щеката дет е има няма 4-5мм?! Аре стига глупости. Че са мърлячи и изписват нови части за щяло и нещяло сигурно, ма че не сменят маслото заеби...
това ми го казва човек на който му вярвам ти ако искаш ми вярвай
Публикувано на: 20 Авг 2009 00:36
от andrian999999
slowtraveler написа:Малко ме съмнява варианта в официален сервиз да те лъжат с маслото...
Каква е ползата да налееш през отвора за щеката масло?!?!?
Нали като превърти двигателя, докато изкарат колата и маслото пак ще е черно ако не е сменяно.
При първата смяна на маслото на Маздата ако исках, можех да стоя до главата на механика. Оставих ги да си работят спокойно докато си пиех кафето. В ТМ Ауто също има стъклена стена. Във Варна в Карком също си ги гледаш през стъклената стена какво правят на 3 метра от теб.
Не вярвам при смяната на маслото да са ме измамили, защото нивото бе ОК, маслото бе чисто и ми върнаха остатъка от последната бутилка Кастрол (което не правеха в Тойота)...
Как ще ми сменят част без да забележа?! Нали двигателя ми е с 1см прах върху него? И как ще я сложат на друг?! Нали някой трябва да я плати.
Развалената гаранционна част се връща към производителя за рекламация. Нали като върнеш част от друга серия, несъвпадаща с тази, монтирана на твоя автомобил и сервиза ще изгори...
От над 10г съм само по официални сервизи (на няколко марки) и до момента не съм имал проблеми от такъв характер.
само искам да те питам знаеш ли какво масло са ти сложили?
като го пипнеш и помиришеш ли познаваш че не е приста ойл 15х40
а казваш оооо 5х 40 е.
и ми кажи как само със заплата обядват за 10лв. да не говорим за кафета и цигари през деня
Публикувано на: 20 Авг 2009 08:32
от slowtraveler
andrian999999 написа:....
само искам да те питам знаеш ли какво масло са ти сложили?
като го пипнеш и помиришеш ли познаваш че не е приста ойл 15х40
а казваш оооо 5х 40 е.
и ми кажи как само със заплата обядват за 10лв. да не говорим за кафета и цигари през деня
За маслото сега в колата знам какво е - няма нужда да го пипам, мириша, опитвам на вкус и т.н.....
Всичко е въпрос на организация...
Виждам откъде взема момчето неразпечатаните бутилки, а остатъка ми е върнат в същата бутилка....
А и не съм свикнал да гледам в чинията им на обяд....
Затова ще се оправим трудно, защото има дребни душички, дето не ги интересува как те да изкарат повече, а се притесняват, защо другия харчи повече от него....
Адрианчо, не знам какъв опит имаш с официалните сервизи и колко пъти са те лъгали, но аз споделих личния опит от доста изминали години (като се замисля май станаха над 10) само по официални сервизи...
Освен конструктивните дефекти на Тойотата, друг проблем с маслото не съм имал...
Re: re
Публикувано на: 20 Авг 2009 10:11
от diver
andrian999999 написа:diver написа:andrian999999 написа:1. пръчката се избърсва, след това масления филтер се изчиства и през дупката за щеката се долива малко масло
И за чии хуй им е да наливат малко масло през дупката на щеката дет е има няма 4-5мм?! Аре стига глупости. Че са мърлячи и изписват нови части за щяло и нещяло сигурно, ма че не сменят маслото заеби...
това ми го казва човек на който му вярвам ти ако искаш ми вярвай
Искам да го видя туй как стаа наливането на масло през местото на щеката...па ти продължавай да си вярваш...ако идеята е по пръчката да има свежо масло, що не я топнат в тубата да e*e тъпаците....
Публикувано на: 20 Авг 2009 20:23
от nikolov22
slowtraveler написа:andrian999999 написа:....
само искам да те питам знаеш ли какво масло са ти сложили?
като го пипнеш и помиришеш ли познаваш че не е приста ойл 15х40
а казваш оооо 5х 40 е.
и ми кажи как само със заплата обядват за 10лв. да не говорим за кафета и цигари през деня
За маслото сега в колата знам какво е - няма нужда да го пипам, мириша, опитвам на вкус и т.н.....
Всичко е въпрос на организация...
Виждам откъде взема момчето неразпечатаните бутилки, а остатъка ми е върнат в същата бутилка....
А и не съм свикнал да гледам в чинията им на обяд....
Затова ще се оправим трудно, защото има дребни душички, дето не ги интересува как те да изкарат повече, а се притесняват, защо другия харчи повече от него....
Адрианчо, не знам какъв опит имаш с официалните сервизи и колко пъти са те лъгали, но аз споделих личния опит от доста изминали години (като се замисля май станаха над 10) само по официални сервизи...
Освен конструктивните дефекти на Тойотата, друг проблем с маслото не съм имал...
колега да ти обяснявам ли схемата маслото се пълни в склада в избърсани бутилки носи се от склададжията до монтиора ти гледаш през стъклото и не виждаш че са разпечатани шишетата тои налива ти гледаш как изхвърля празните в коша но не виждаш как в всяко шише има 100грама (изхвърляно случаино ) ама то до математика 100литра на ден сменяш 10литра за монтиорите от 100 литра по 10лв разлика в цената 1000лв за сервиза аи в големите сервизи са наи много глупаците които си мислят че си дават колата в божиите ръце едва ли не а точно там са наи ниско платените кадри
Публикувано на: 20 Авг 2009 21:04
от slowtraveler
Тойота работеше с масло от бидони...
Да ти обяснявам ли каква е цената на това масло на едро?!
Купувал съм пълна синтетика много висок клас (за дизел) и имам представа за какви цени става въпрос при покупка на сериозно количество...
А и няма нужда да правиш сценки за да откраднеш масло - просто наливаш по-малко с 1мм по щеката...
За литровите бутилки масло, с което ми смениха на Маздата - ако им се свидеше маслото, едва ли биха ми върнали бутилката с около 0.5л масло - просто биха си я задържали при себе си...
Не обичам да ме лъжат и рядко позволявам на някой нещо такова.
Но тези истории ми се струват че повече теоретични или изключение, отколкото да са практика на официалните сервизи...
Публикувано на: 21 Авг 2009 01:40
от Bass_Man
slowtraveler написа:.............................
Но тези истории ми се струват че повече теоретични или изключение, отколкото да са практика на официалните сервизи...
Или по-скоро ти си див късметлия

!
Идеята , че някой седи и бачка усърдно за 800лв. на коли за по 30- 300 000 лв. просто може да си я избиете от главата !
Може би не се прави всичко по всяко време но със сигурност си има сериозни акций и врътки .
ПС:
Сега се сещам , че Кики беше супер доволен от обслужването в ТМ-а доакто не му забравиха тасовете , начислят филтри дето сам си ги е сменил , начислят настройка на ръчната и не му завият джантите та за малко да се пребие . Та най-вероятно и ти ще си имаш своя първи път . ( не ти го пожелавам разбира се !!!! )
Публикувано на: 21 Авг 2009 09:04
от slowtraveler
Bass_Man написа:.......
Сега се сещам , че Кики беше супер доволен от обслужването в ТМ-а доакто не му забравиха тасовете , начислят филтри дето сам си ги е сменил , начислят настройка на ръчната и не му завият джантите та за малко да се пребие . Та най-вероятно и ти ще си имаш своя първи път . ( не ти го пожелавам разбира се !!!! )
Надявам се да не се случи, но имам и едно предположение защо се е получило така с Кики, като голяма част от проблемите са по негова грешка....
Голяма част от работещите действат по стереотип...
Нещата, които ги карам да правят не излизат от стереотипа...
Например при смяна на масло ги карам да сменят филтъра и всичко необходимо, като е закупено от тях, а не си го сменям сам.
Така въпреки, че е по-скъпо, при възникване на проблем не могат да прехвърлят отговорността, защото никой освен тях не е пипал автомобила...
И те си го знаят (особено като им го напомня преди ремонта).
Ако при теб дойде някой, който започне да ти нарежда нещо от рода - 'ще развиеш трите гайки, ама другите две няма да ги пипаш, защото аз съм ги проверил', вероятността за грешка, объркване 'кои гайки да пипам и кои не' и възникване на проблем е много голяма....
И ако този, който е приел автомобила за ремонт е прехвърлил работата на друг, а той- на трети, се получава развален телефон и нещата тотално се объркват... Възможно е да се забрави нещо, да се объркат фактурите и т.н. (при единственото ми посещение в ТМ Ауто ми регулираха ръчната спирачка да хваща на 3-ти зъб без да ми калкулират услугата - явно тая услуга са я калкулирали на Кики) laugh.gif
Винаги и при най-големите професионалисти са възможни грешки, но е недопустимо грешките да са преднамерени...
Публикувано на: 21 Авг 2009 14:52
от Bass_Man
Принципно има логика в това , което казваш , но до колкото си спомням на Кики колата не е гаранционна . Демек там не би трябвало да се действа по стереотипа . Щото иначе ще излезе , че не могат да правят нищо друго освен обслужване на гаранционни коли !
И второто и доста по-важно нещо е ,че той не им е казвал нищо за колелата . А те са му сменили накладките ( не безплатно ) и са го оставили да се пребие . Което няма нищо общо с никакъв стереотип !
Че на всеки може да се случи това е вярно ! Но хората си купуват Тойота защото разчитат на качествен контрол . А и не само Тойота новия автомобил се купува с презумция за по-малко проблеми . Но практиката показва , че не е съвсем така .
Публикувано на: 24 Авг 2009 17:36
от Petar
Kolegi skoro mi predstoi smiana na masloto na skorostnata kutia .V4era vidiah 4e v Praktiker prodavat maslo castroll 80w30 za ry4ni skorostni kutii dali tova maslo htee dobro za skorostnata kutia na Avensis 1.I drugiat mi vypros moje bi go ima niakyde vyv Forruma ama nemojah da nemeria info za nego. Ta kum vyprova kolko litra maslo sybira skorosnata kutia na Avensis 1 za dvigatel 4a-fe
Публикувано на: 24 Авг 2009 23:01
от Capo_69
Сега като се сетя и аз не съм сменял масло на скоростната кутия.
Авенсиса е на 137000км, кога требе да се сменя и с какво масло?
1.8 VVT 2004г
И забелязвам, че напоследък трудно влизат скоростите първите няколко километра след като потегля сутрин.
После се оправя.