Страница 4 от 6
Публикувано на: 22 Юли 2009 20:08
от ceko26
Споко няма да си счупиш колата с подобренията, само ще ти звучи по-мощно.Кутийката е резонаторче , ще ти развали ефекта на филтъра ако стои.
Спорите за глупости всичките температурни датчици да се орежат пак няма да се строши двигателя.
Публикувано на: 22 Юли 2009 21:26
от b_d
ceko26 написа:Споко няма да си счупиш колата с подобренията, само ще ти звучи по-мощно.Кутийката е резонаторче , ще ти развали ефекта на филтъра ако стои.
Спорите за глупости всичките температурни датчици да се орежат пак няма да се строши двигателя.
А ти как се извъди такъв разбирач?
Айде сега като си толкова отворен да ми обясниш как ще разбере двигателя колко гориво да пусне за определено количество въздух, ако му резнем температурния датчик?
Ако не можеш да се аргументираш е редно да си промениш мнението или ще получиш червен картон.
Публикувано на: 22 Юли 2009 22:02
от Uncle Dido
ceko26 написа: всичките температурни датчици да се орежат пак няма да се строши двигателя.
Има един албум на U2 - "Achtung baby".....Ами ако съм лаик и си махна температурния датчик на термостата, ти ли ще ми платиш основния ремонт?
Публикувано на: 22 Юли 2009 22:10
от diver
ceko26 написа:Споко няма да си счупиш колата с подобренията, само ще ти звучи по-мощно.Кутийката е резонаторче , ще ти развали ефекта на филтъра ако стои.
Спорите за глупости всичките температурни датчици да се орежат пак няма да се строши двигателя.
Аз ги чупим с работещи датчици, явно това е бил проблема. Благодаря колега, отивам да режа....
П.П. Мани ги тези двамата дет ти пишат, нищо неразбират....
Публикувано на: 22 Юли 2009 23:20
от Bass_Man
ceko26 написа:Споко няма да си счупиш колата с подобренията, само ще ти звучи по-мощно.Кутийката е резонаторче , ще ти развали ефекта на филтъра ако стои.
Спорите за глупости всичките температурни датчици да се орежат пак няма да се строши двигателя.
Коя кутийка е резонаторче ? И кой ефект ще развали ? И какво подобрение е да си режеш и без това малкото датчици ?
Както казах не спорим ! Опитвам се да убедя няколко "майсторчета" ( в това число вече си и ти ) , че въобще не им е ясно за какво иде реч и въобще не знам защо пишат в тази тема !
Публикувано на: 23 Юли 2009 12:51
от xtreme
Много добре си го направил

Дай снимка с преградите :P
Публикувано на: 15 Сеп 2009 20:06
от ceko26
Я какво развитие имало.
Аматьорчета, оставете малко теорията и си изцапайте ръцете да видите на практика как е.
Големи сте разбирачи, я исключете датчика за инжекциона да видите как разбира каква смес да си пусне.
СТРОШЕН ДВИГАТЕЛ ЗАРАДИ ТЕМПЕРАТУРЕН ДАТЧИК НЯМА - може да тресе ,пуши да и др. Само му трябва перка, ако е на място да не прегрее.
Бас-мане, да е писал някой, че ще има подобрения без датчици?Как пък го реши това без да съм го писал.Това твоя мисъл ли е?
А сега потърсете като сте такива читанки какво се случва като няма информация от някой датчик.
Здрав сериен двигател с заводски ограничител на оборотите, се чупи много трудно.
Публикувано на: 22 Сеп 2009 04:26
от Bass_Man
А ся ти прочети какво съм писал аз по-нагоре за да си спестиш време да се развиваш още поне 10 години

.
Или ти учиш , като си цапаш ръцете и се въргаляш в моторно масло , като свиня в копанка ?
Викаш нищо му няма на двигателя , ще потресе ще пропуши и ще се оправи biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .
Публикувано на: 22 Сеп 2009 07:15
от b_d
ceko26 написа:Я какво развитие имало.
Аматьорчета, оставете малко теорията и си изцапайте ръцете да видите на практика как е.
Големи сте разбирачи, я исключете датчика за инжекциона да видите как разбира каква смес да си пусне.
СТРОШЕН ДВИГАТЕЛ ЗАРАДИ ТЕМПЕРАТУРЕН ДАТЧИК НЯМА - може да тресе ,пуши да и др. Само му трябва перка, ако е на място да не прегрее.
Бас-мане, да е писал някой, че ще има подобрения без датчици?Как пък го реши това без да съм го писал.Това твоя мисъл ли е?
А сега потърсете като сте такива читанки какво се случва като няма информация от някой датчик.
Здрав сериен двигател с заводски ограничител на оборотите, се чупи много трудно.
Казах да се аргументираш какво ще стане със смесите като резнеш датчика за температура на въздуха. Айде чакаме, монтьорче!
Или направо да ти слагам БАН, за да не цапаш форумите с глупостите си
Публикувано на: 22 Сеп 2009 10:09
от diver
Време е да открием ловния сезон и за автомонтьрчетата сметам....
zdraveite
Публикувано на: 23 Сеп 2009 22:23
от big_paf
според мен бас-а е напално прав,все пак говорим за нормална работа на мотора след подмяната на променливия със статичен резистор,не за прекасване,тресене или квото и да било,след като няма да работи добре ЗНАЧИ НЕ Е УДАЧНО!!!

Аз на мойта Селика и сложих най-обиковен конус за 16лв даже не знам и марката да видя звуковия ефект,разпробих му корпуса и сложих вапросния датчик в него,притва полужение вупреки че дърпа топал въздух покрай двигателя датчика отчита вярните стойности.Ефекта при мен е само звуков,даже мисля че гори повече(не сам е засичал) но за вървене не може да се говори,ефекта е много приятно мъркане от дроселите(щото са отделни за секи цилиндър) и нищо друго.Та като захладнее ще си сложа нормалния с кутията.
Публикувано на: 25 Сеп 2009 04:06
от Bass_Man
Аве недей с този филтър за 16лв. , че ако не филтрира добре може да си съсипеш мотора доста бързо ! Хубавите конусни са за поне 70-80лв. цена в БГ . Все пак не се сменяват повече никога и парите се избиват .
Публикувано на: 26 Сеп 2009 10:57
от ceko26
Bass_Man написа:Викаш нищо му няма на двигателя , ще потресе ще пропуши и ще се оправи biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .
"СТРОШЕН ДВИГАТЕЛ ЗАРАДИ ТЕМПЕРАТУРЕН ДАТЧИК НЯМА - може да тресе ,пуши да и др."
Ако забелязваш са много различни неща , ако не значи си за диагноза.Да прочетеш едно, а пък да разбереш друго.
За да да се изказваш като голям майстор и диагностик трябва да си минал и през цапане с масло, иначе казвай на хората само колко масло им събират колите. Не всичко е описано в интернет.
Като ти дойде кола за 2000-3000 лв. и я закачиш на стенда и всичко ти светне червено, ще се чешеш по начетената тиква с нежни бели пръстчета и ще напишеш списък с части за 1000лв. когато проблема може да е елементарен и евтин за решаване.
-Майсторе не ми работи мигача.
-Смени си кабелите и свещите!
Щял да се строши двигателя без датчик за входящия въздух! - Ама умник си дори и без практика.Къде го прочете прати линк да го видим всички.
Публикувано на: 27 Сеп 2009 21:56
от b_d
ceko26 написа:Bass_Man написа:Викаш нищо му няма на двигателя , ще потресе ще пропуши и ще се оправи biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .
"СТРОШЕН ДВИГАТЕЛ ЗАРАДИ ТЕМПЕРАТУРЕН ДАТЧИК НЯМА - може да тресе ,пуши да и др."
Ако забелязваш са много различни неща , ако не значи си за диагноза.Да прочетеш едно, а пък да разбереш друго.
В За да да се изказваш като голям майстор и диагностик трябва да си минал и през цапане с масло, иначе казвай на хората само колко масло им събират колите. Не всичко е описано в интернет.
Като ти дойде кола за 2000-3000 лв. и я закачиш на стенда и всичко ти светне червено, ще се чешеш по начетената тиква с нежни бели пръстчета и ще напишеш списък с части за 1000лв. когато проблема може да е елементарен и евтин за решаване.
-Майсторе не ми работи мигача.
-Смени си кабелите и свещите!
Щял да се строши двигателя без датчик за входящия въздух! - Ама умник си дори и без практика.Къде го прочете прати линк да го видим всички.
Ако напишеш още един пост без да отговориш на въпроса ми ще получиш бан по име, IP и т.н.
А ето и въпроса:
Какво ще стане със смесите като резнеш датчика за температура на въздуха? Прекалено си смел с даването на глупави и рисковани съвети.
Публикувано на: 01 Окт 2009 12:58
от ceko26
Без адвокат не отговарям!!!!!