Страница 4 от 4
Бавно изгасване на лампата за налягането на маслото 2.0 D4D
Публикувано на: 06 Ное 2020 08:52
от slowtraveler
4афе има ли маслен охладител - съмнява ме?! Би трябвало да се охлажда само през картера...
Според мен послушай колегата, който е минал по този път и смени нещата, които ти е препоръчал - той е видял вътре какво е било положението...

Бавно изгасване на лампата за налягането на маслото 2.0 D4D
Публикувано на: 06 Ное 2020 09:00
от max-2
Има разбира се, това е доста читав двигател, също така носи на бой.

Коргирам наляганията в предния пост.
Бавно изгасване на лампата за налягането на маслото 2.0 D4D
Публикувано на: 06 Ное 2020 09:33
от ufer
Не бих казал, че е добре само пружинката да се смени, докато не се види буталцето как се движи вътре в цилиндърчето на конзолата. Просто не е сигурно! В инструкциите на Тойота дори е дадено много подробно как се пробва то за износване: трябва да се плъзга много плавно под собствената си тежест. Кофти, че е свързано със сваляне на конзолата. Пък може и да опиташ само с пружинката, ако стане - добре, ако не стане - тогава ще смениш и буталцето. Иначе налягането ти е добро. Имай предвид, че и филтърът е важен заради неговото собствено клапанче. На нашия пазар има и филтри с много ниско качество. Аз сложих на Манн, чувал съм, че и Шампион са с добри клапанчета, бях пробвал и с "оригинален" Тойота, но май беше правен в Китай... Моят извод е, че и двете клапанчета в комбинация помежду си влияят на изтичането на маслото в картера при престой. Третото клапанче е това на маслената помпа, но там вече трябва да се сваля картерът, ангренажът, помпата и т.н. А бе хамалогия, общо взето... и разходи. Аз смених и него, защото разглобявах двигателя, а то и не би трябвало да влияе на това оттичане, но знам ли? Когато имаме една система, вероятно всеки елемент допринася в една или друга степен за отделните характеристики!

Бавно изгасване на лампата за налягането на маслото 2.0 D4D
Публикувано на: 06 Ное 2020 09:42
от ufer
Ето схемата и малко снимки при 4АГЕ. Мисля, че при 4АФЕ е същата. Възможно е само радиаторът да е друг тип (класически), а моят е тръба с водно охлаждане...