Страница 4 от 5

Публикувано на: 20 Юни 2009 10:23
от misho09
bass_man не е лошо първо да отвориш google, да напишеш маховик, да цъкнеш на изображения и да видиш парво как изглежда това творение пък след това ако представлява интерес за теб може да му прочетеш и определението cool.gif другото оставям без коментар, то е мнение само за ценители на което колегите могат да се посмеят laugh.gif малко...........И последно за теб да уточноя че формула 1 не са едни колички дето правят (дзиу-дзиу-дзиу) а нещо ню-ню по различно и ако понятието литрова мощност ти говори нещо може да си сигорен че са най-мощните мотори. (жокер: мощноста за този обем) иначе има кораби с по около 2000 к.с. прав си по са мощни :whistle:

Публикувано на: 20 Юни 2009 11:00
от misho09
Kiki написа:
misho09 написа: от бензиновия двигател може да се извади много повече.За пример ще дам болидите на Ф1 които от обем на двигателя 2.4 вадят по 1000 к.с.
Това е така, ама колко хиляди километра издържат тези двигатили?
И дали са хиляди!? unsure.gif
Няма спор че и 1000 на дали ще издаржат , макар че в състезание в 90% от времето са натоварени максимално, а ако бъдат карани като сериини ще издаржат повече.Но не това беше идеята ми в горното мнение, за да бъде един двигател наистина добар за сериино производство тои трябва да съчетае разход-обезшуменост-голям пробег и разбирасе стремеж към все по-добри динамични характеристики, но не за сметка на горните три неща, което няма спор бензиновите мотори одавна са постигнали и стават все по добри.Хубавото е че и дизелите намериха този баланс и е вапрос на лично убеждение какво ще си вземеш.Феновете на дизелите спокоино могат да си вземат дизелова кола и да разполагат с актуални динамични характеристики, а не като едно време мудните и бавномислещи дизели които бяха само за пенсионери.

Публикувано на: 20 Юни 2009 21:00
от Bass_Man
misho09 написа:bass_man не е лошо първо да отвориш google, да напишеш маховик, да цъкнеш на изображения и да видиш парво как изглежда това творение пък след това ако представлява интерес за теб може да му прочетеш и определението cool.gif другото оставям без коментар, то е мнение само за ценители на което колегите могат да се посмеят laugh.gif малко...........И последно за теб да уточноя че формула 1 не са едни колички дето правят (дзиу-дзиу-дзиу) а нещо ню-ню по различно и ако понятието литрова мощност ти говори нещо може да си сигорен че са най-мощните мотори. (жокер: мощноста за този обем) иначе има кораби с по около 2000 к.с. прав си по са мощни :whistle:
Верно ли имало такова нещо , като google ? Леле и аз да не знам !
Мише ще ти дам и аз малко жокери защото се вижда , че не си супер умен :thumbsup: !
Значи при дизелите се слагат демпферни маховици ( айде сега бързо да го напишеш където трябва ) , а не обикновенни маховици ( има някой разлики ) !
И другото много важно нещо е , че във Ф1 двигателите не са с най-голямо отношение киловат на литър . Ползвай някоя търсачка да намериш кои са тези с по-голямо отношение !
BTW освен теб не виждам някой друг да умува та явно ще дойдеш най-мъдрия тука tongue.gif biggrin.gif laugh.gif .

ПС:
никой освен теб не разбра защо не се правят масово турбо бензини ?
И защо във високия клас се карат много дизели ? ( може и някакво доказателство да приложиш ако искаш ) Само да не се окаже , че високия ти клас е Ауди А4 или А6 , че тогава ще стане голям смях верно !

Публикувано на: 20 Юни 2009 21:57
от Bass_Man
За да видиш колко ти е акъла Мише ще ти сложа малко филмчета . Пък ти прецени кой е кръчмаря накрая ако не те е срам !

http://www.youtube.com/watch?v=IiNr_84G ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=EJzPPDVi ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=ceMMK-gg ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ

Да ги гледат всички собственици на икономични дизели и бензини с директно впръскване за да знаят какво ги чака :whistle: .

ПС: въобще не знам защо продължавам да се занимавам с образоването на такива магарета , като теб !

ПС2: колкото повече нютони прибавяте , чрез чипове и тунинги толкова повече им се взима здравето на тези маховици . Та може би след време ще станат модерни анти-тунигите , когато вместо да се качва ще се сваля въртящия момент за да се намаляват разходите за поддръжка .

Публикувано на: 21 Юни 2009 00:37
от Vesko
Ако човек ходи пеш няма да има никакви разходи по подръжка biggrin.gif

Публикувано на: 21 Юни 2009 03:52
от Bass_Man
Vesko написа:Ако човек ходи пеш няма да има никакви разходи по подръжка biggrin.gif
Да бе , а Найковете кой ще ги плаща ? laugh.gif
+ това стави се износват храна се хаби ! Нямало разходи .
tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Публикувано на: 21 Юни 2009 12:51
от mitoko
търкаш и плочките и асвалта на общината ей :whistle:

Публикувано на: 21 Юни 2009 16:14
от Vesko
Bass_Man написа:
Vesko написа:Ако човек ходи пеш няма да има никакви разходи по подръжка biggrin.gif
Да бе , а Найковете кой ще ги плаща ? laugh.gif
+ това стави се износват храна се хаби ! Нямало разходи .
tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Докато се возиш на кола не ядеш ли? tongue.gif Или не си копуваш обувки? biggrin.gif

Публикувано на: 21 Юни 2009 17:18
от Kiki
Bass_Man написа:
Vesko написа:Ако човек ходи пеш няма да има никакви разходи по подръжка biggrin.gif
Да бе , а Найковете кой ще ги плаща ? laugh.gif
+ това стави се износват храна се хаби ! Нямало разходи .
tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Едни авомобилни гуми издържат десетки хиляди километри. А найковете?
Карайте си колете! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 21 Юни 2009 19:01
от misho09
[quote="Bass_Man"]За да видиш колко ти е акъла Мише ще ти сложа малко филмчета . Пък ти прецени кой е кръчмаря накрая ако не те е срам !

Е донякъде се чуствам удовлетворен, първо че една вечер вместо в кварталната кръчма си отворил google (youtube) и си научил нещо полезно и второ че лека полека вече влизаш в нещата и можеби скоро време ще видим и теб в някоя наточена дизеларка
laugh.gif .И сега заяждането на страна клипчетата които си качил (особено първото) са наистина много добри само искам да одбележа че VW GRUP в периода 2002-2005 както и първото поколение авенсис наистина имат този проблем, но не мисля че от VW GRUP можем да вадим кардинални решени.Също мога да се съглася че евентоален тунинг може да доведе до износване на този маховик по бързо, но че при масовите дизели ей така на шега заминават турбо маховик и други (да не ги изброявам) немога.Хубаво е да продължим темата в образователен дух както мисля че се получава а не в дребни селски (междублокови) заяждания :cheers:

Публикувано на: 21 Юни 2009 19:05
от misho09
Vesko написа:Ако човек ходи пеш няма да има никакви разходи по подръжка biggrin.gif
А ставите кои ще ти ремонтира после.Резервни части за човешкото тяло още не се предлагат толко масово тъи че да се пазим за: laugh.gif :drinkers: :supz:

Публикувано на: 22 Юни 2009 01:05
от Bass_Man
Глей ся Мише аз си изказах мнението и ти реши да ме нахраниш , и съответно взе демиджа tongue.gif .

Просто трябва да допуснеш , че има хора дето също са чели тук таме . И наистина този маховик е консуматив ! Той и другия е консуматив ама много бавно се износва . Но ако се правиш на рацер може да го покривиш и напукаш много лесно дори и обикновенния . А на този демпферния колкото повече зор му даваш толкова повече му се взима здравето !
Още преди години когато хората откриха TDS-ите , на тия дето не им се пукаха главите им се разхвърчаваха маховиците ( пружинките ) и им се преебваха дебитомерите на помпите , които са производство на Бош , а не на БМВ разбира се . Иначе читав TDS може да върви доста повече от 20-ска . А са горе долу едни коне .
Та който иска да не му летят пружинките да не пуска рязко съединителя ( да не пили гуми , да дришти и тн ) и да не кара с 6000 оборота tongue.gif .
А относно това дали се преебват нафтови помпи ( за високото и за ниското налягане ) и инжектори има хиляди теми в нета . Пък има и доста гаранционно сменени . Дори и по света където качеството на нафтата е осезаемо по-добро .
Та общо взето няма как нещо да е натоварено механично повече от два пъти ( по-голяма степен на сгъстяване , по тежки части по коялно-мотовилковия механизъм , по тежки маховици , по-големи налягания в камерата и тн. ) и да е толкова здраво колкото по-лекото и по-малко натовареното та даже и по-здраво . Освен ако не си мислите , че в сегашните дизели има някакви космически технологий biggrin.gif .
Дизела е готин да си караш полека и да си теглиш разни неща . Ако искаш да си пъргав ( ама наистина ! ) си ти трябва бензин . Вярно е , че със сегашните дизели можеш да изпреварваш доста по-спокойно от колкото с чист дизел ( Рудолф да каже ) или старите турбо дизели . Но също така е вярно , че поддръжката им особенно в извън гаранционния период е много по-скъпа и са много по-келяви , като цяло . Просто няма начин да ме убеди някой , че помпа , която работи на 1500 бара ( тя ще е втора или трета под ред ) е по-надеждна от помпа , която работи на 3 бара ! И такива разни други неща . Същото се отнася и за инжектора . Даже VW се отказаха от гениалната Помпа-Дюза поради малоумните разходи !!!
А , като се има предвид , че са и по-скъпи , като първоначална покупка според мен въобще не са подходящи за лични автомобили .
НО ТОВА СИ Е МОЕТО МНЕНИЕ !!!!!!!

Публикувано на: 22 Юни 2009 10:35
от pumabg
Без да разбирам много от коли, но от обща култура съм знаел винаги, че дизела не е за лек автомобил....
Bass Man каза нещата с факти, докато аз само съм предполагал...
Всекидневно карам Superb дизел 1.9 136 к.с
Да, вярно е автомат и жегите не прощават ама тая кола не е паднала под 12-13 градско!
Може и десния ми крак да е по дълъг, както казва един приятел ама ако това е икономично ...здраве му кажи ...
За мен още когато излязоха дизелите знаех, че това е маркетингов трик...
Хората очакваха нещо ново и го получиха- двигател от ТИР или Трактор на кой както му харесва ...
През годините се стигаше до такива абсурди, като на БМВ, които направиха двигател на който изкуствено му намаляваха въртящия момент защото нямаше скоростна кутия, която да му пасне ...И накрая взеха от камион ':whistle:'
Мога да изредя 20 причини заради, които не бих си взел дизел. Но ако хората искат да карат бързо и що годе евтинко (имам в предвид разхода) могат да си вземат новите Ауди двигатели с турбо компресори ..Сега weekenda карах една A5 2литра турбо.На толкова ниски обороти върви, че направо не беше за вярване ...нещо, като дизел, само че без дупка и като го настъпиш става страшно ...
И накрая един призив :
- Бъдете мислещи потребители ...Защото най омразното ми е когато някакви фирмички (които btw станаха милионери) ни правят на глупаци, а по голямата част от хората даже не се и напрягат да го разберат...
Затова се превърнахме и в малоумни консуматори ..
Peace

Публикувано на: 22 Юни 2009 11:27
от misho09
Хората очакваха нещо ново и го получиха- двигател от ТИР или Трактор на кой както му харесва ...

Понеже ми омразна вече от тези краини изказвания и не ми се влиза в безмислени спорове всеки си кара това което си предпочита.Неможем всички да сме (raceri) като теб и за да не куцаме с по-далгия си десен крак докато варвим си караме тирове и трактори и толкос.Пък ако толко държиш може да пишеш да си организираме една драпка в коята бас държа, че с твоита бензинова бегачка няма да имаш време да преброиш колко са крушките в кръглия стоп на авенсиса уопс гре6ка трактора!!!

Публикувано на: 22 Юни 2009 11:52
от pumabg
Мишок, на мен пък ми омръзна от твоя правопис!!!
ОмрАзна, краИни, неможем, вАрвим, твоита, както и „6” не е „ш”
За пунктуационни грешки няма и да споменавам ...
България е може би единствената страна в която неграмотни хора, като теб карат хубави и нови Тойоти ...Срам за марката