
COROLLA 1.6VVTi 2007 MMT
Разбира се, че са японска сглобка - всички нови Тойоти Короли, произведени до края на 2007. В Турция се сглобяваше предишното поколение Короли. Сега по темата: Моята е 2008 и е южноафриканка. На 16к км е и засега нямам оплакванията, които споменахте. Нямам скърцания по пластмасите и вратите с изключение на едно леко чукване в облегалката на шофьорската седалка при по-рязко потегляне. Вдлъбнатинките по лаковото покритие мисля, че са неизбежни при състоянието на нашите пътища. Що се отнася до ММТ има какво още да се желае, особено по отношение на софтуера, но мисля, че предимствата са повече от недостатъците - лично мнение 

Toyota Corolla Sol 1.6 VVT-i MMT
jsp, ръжда... по вратите, на гредите под бронята! Вижда се като вдигнеш капачето за теглича на предната броня! Така и не ми отговориха какво ще правим! Но преди да изтече гаранцията ще ги посетя! Имах тема със снимки! Панела на табло скърца още от нова! Аз почти не я карам и сега е на малко над 13 000 км но... Задните врати започнаха да скърцат при отваряне. Някога помпата в резервоара бучи странно, но се случва само сутрин и... няма как да го докажа! За музиката писах... 1 месец карах с дупка в таблото! Педала поскърцва, но с това на Авенсиса е несъизмеримо!:)))
Само ще кажа, че А4-та ми 2000г. и на 158 к км. е в пъти по-добро състояние от двата прехвалени модела на Тойота, които нямат и две години... Да не Ви пука... за толкова пари... толкова! Нали пише ТОЙОТА, поне звучи престижно! laugh.gif
П.С. За тези, които не вярват... 100% Японска е, но... няма разлика от турските Ауриси!
Само ще кажа, че А4-та ми 2000г. и на 158 к км. е в пъти по-добро състояние от двата прехвалени модела на Тойота, които нямат и две години... Да не Ви пука... за толкова пари... толкова! Нали пише ТОЙОТА, поне звучи престижно! laugh.gif
П.С. За тези, които не вярват... 100% Японска е, но... няма разлика от турските Ауриси!

- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Абе турски Ауриси,ефтини боклуци, плюйте вие ама аз за 23к и 2 години не мога да намера един кусур на мойта,да не говора че съм нямал никви проблеми до сега. Верно че още като я купих ми разскърцаха вратите но след като им сложих по един пръст графитена грез на пантите и не съм ги чул повече. Проблема "скърцащи накладки" го остраниха за 20 мин още на 4000км. Таблото вътре се обажда от време на време като е по студено ,но при наличието на толкова пластмаса не виждам как може да се избегне.Друго и да ме убиете не мога да се сетя. Нека и за напред да не се чупи нищо пък ще го преживея скърцането на таблото. И следващата ми кола ще е Тойота ама Алтеза biggrin.gif

Здравей
Каква графитена грес си сложил ? Можеш ли даде снимка на опаковката и откъде се купува ако си от София?
Каква графитена грес си сложил ? Можеш ли даде снимка на опаковката и откъде се купува ако си от София?
Ael написа:Абе турски Ауриси,ефтини боклуци, плюйте вие ама аз за 23к и 2 години не мога да намера един кусур на мойта,да не говора че съм нямал никви проблеми до сега. Верно че още като я купих ми разскърцаха вратите но след като им сложих по един пръст графитена грез на пантите и не съм ги чул повече. Проблема "скърцащи накладки" го остраниха за 20 мин още на 4000км. Таблото вътре се обажда от време на време като е по студено ,но при наличието на толкова пластмаса не виждам как може да се избегне.Друго и да ме убиете не мога да се сетя. Нека и за напред да не се чупи нищо пък ще го преживея скърцането на таблото. И следващата ми кола ще е Тойота ама Алтеза biggrin.gif
Здравей,
под капачето на теглича ще го проверя - благодаря!
По вратите/праговете аз проблем нямам - но съм имал наранявания на боята от камъчета или бог знае какво по пътищата ни безумни - но съм ги оправял моменталически след забелязване - което ще рече максимум до 2 седмици ги откривам при поредното измиване
Освен това ходя да ми я мажат отдолу преди зимния сезон със смазка за консервация....
Скърцанията - не знам какво да ги правя! Не че е проблем и това и пречи да ме кара насам натам - но някак си не ми влизаха в представите за този автомобил!
За вратите - явно майката му е във смазването - аз ги борех със WD40 но май варианта с графитната грес дето са писали по-долу е по-добър!
Педала на съединителя - поне в София го оправиха точно за 1 час и то без да ми вземат пари...
Можеш да го докажеш за помпата че хърка свири или каквото там си прави - аз им доказах така изсвирване на ремък в София - оставих им я вечерта да спи при тях и на другия ден като са я запалили са се усетили от какво е - натягане на ремък и здраво смазване на всичките ролки през които минава този големия ремък на който е закачен и алтернатора - аз имах проблемче като цяло с алтернатора който му свиреше лагера но го оправиха хората .... след това се обади ремъка.... Бе то цялата работа май почна след като в една автомивка някой беше измил двигателя без да го видя защото му бях казал да изчисти улея дето е за отвеждане на водата под капака на двигателя ( той нали се пълни с мръсотия ).
Между другото аз не и давам да стои повече от седмица без да мине поне 50-тина километра след това да я "обдуха вятъра" - понякога правя мънички разходки по пловдивската магистрала само заради това. Че то май и стоенето на едно място съсипва здраво колите....
Иначе като цяло съм доволен от колицата - щото съм виждал какво значи да имаш нов Citroen или Peugeot или пък Dacia/Renault... Аз поне никога не се е налагало да диря помощ за да си стигна до леглото вкъщи .... Не че искам да кажа нещо против гореизброените марки но дефектите там довеждат до неспособност на колата да може да се движи много по-често май май .... За скърцанията вече почнах да се замислям, след като видях какво значи Dacia Logan на 2 седмици - понежа взеха и такава служебна ( нали трябва да се правят икономии - а преди това имахме RAV4 служебни ... леле колко мъка има на този свят боже .... ) - първоначално изглеждаше като нова и почти като истинска - на 2 седмици вече скърца повече от нашите 2-годишни колици .... Даже успя да и ръждяса багажника на покрива! Не говоря за недомислиците с които се сблъскахме в нея ...
Може би проблема е че всички производители са прекалили с поевтиняването на изделията си. А пък аз съм от хората дето искат нещото да е направено както си трябва.... Та в тази връзка някой оглеждал ли е Subaru как са например? javascript:emoticon(':censored:') Нещо и те ми се виждат доста пластмасови откъм табло. Не говоря за колите им дето са над 100 k лева
разбира се.
Някой да каже добър сервиз около София, където срещу разумна сума да могат да пооправят скърцането ми от централната конзола, ако не успея да сборя TMA
Чувал съм че има сервизи в които работят хора от фирменния сервиз, за да си "допълнят" заплатата.

под капачето на теглича ще го проверя - благодаря!
По вратите/праговете аз проблем нямам - но съм имал наранявания на боята от камъчета или бог знае какво по пътищата ни безумни - но съм ги оправял моменталически след забелязване - което ще рече максимум до 2 седмици ги откривам при поредното измиване

Скърцанията - не знам какво да ги правя! Не че е проблем и това и пречи да ме кара насам натам - но някак си не ми влизаха в представите за този автомобил!
За вратите - явно майката му е във смазването - аз ги борех със WD40 но май варианта с графитната грес дето са писали по-долу е по-добър!
Педала на съединителя - поне в София го оправиха точно за 1 час и то без да ми вземат пари...
Можеш да го докажеш за помпата че хърка свири или каквото там си прави - аз им доказах така изсвирване на ремък в София - оставих им я вечерта да спи при тях и на другия ден като са я запалили са се усетили от какво е - натягане на ремък и здраво смазване на всичките ролки през които минава този големия ремък на който е закачен и алтернатора - аз имах проблемче като цяло с алтернатора който му свиреше лагера но го оправиха хората .... след това се обади ремъка.... Бе то цялата работа май почна след като в една автомивка някой беше измил двигателя без да го видя защото му бях казал да изчисти улея дето е за отвеждане на водата под капака на двигателя ( той нали се пълни с мръсотия ).
Между другото аз не и давам да стои повече от седмица без да мине поне 50-тина километра след това да я "обдуха вятъра" - понякога правя мънички разходки по пловдивската магистрала само заради това. Че то май и стоенето на едно място съсипва здраво колите....
Иначе като цяло съм доволен от колицата - щото съм виждал какво значи да имаш нов Citroen или Peugeot или пък Dacia/Renault... Аз поне никога не се е налагало да диря помощ за да си стигна до леглото вкъщи .... Не че искам да кажа нещо против гореизброените марки но дефектите там довеждат до неспособност на колата да може да се движи много по-често май май .... За скърцанията вече почнах да се замислям, след като видях какво значи Dacia Logan на 2 седмици - понежа взеха и такава служебна ( нали трябва да се правят икономии - а преди това имахме RAV4 служебни ... леле колко мъка има на този свят боже .... ) - първоначално изглеждаше като нова и почти като истинска - на 2 седмици вече скърца повече от нашите 2-годишни колици .... Даже успя да и ръждяса багажника на покрива! Не говоря за недомислиците с които се сблъскахме в нея ...
Може би проблема е че всички производители са прекалили с поевтиняването на изделията си. А пък аз съм от хората дето искат нещото да е направено както си трябва.... Та в тази връзка някой оглеждал ли е Subaru как са например? javascript:emoticon(':censored:') Нещо и те ми се виждат доста пластмасови откъм табло. Не говоря за колите им дето са над 100 k лева

Някой да каже добър сервиз около София, където срещу разумна сума да могат да пооправят скърцането ми от централната конзола, ако не успея да сборя TMA

Proff написа:jsp, ръжда... по вратите, на гредите под бронята! Вижда се като вдигнеш капачето за теглича на предната броня! Така и не ми отговориха какво ще правим! Но преди да изтече гаранцията ще ги посетя! Имах тема със снимки! Панела на табло скърца още от нова! Аз почти не я карам и сега е на малко над 13 000 км но... Задните врати започнаха да скърцат при отваряне. Някога помпата в резервоара бучи странно, но се случва само сутрин и... няма как да го докажа! За музиката писах... 1 месец карах с дупка в таблото! Педала поскърцва, но с това на Авенсиса е несъизмеримо!:)))
Само ще кажа, че А4-та ми 2000г. и на 158 к км. е в пъти по-добро състояние от двата прехвалени модела на Тойота, които нямат и две години... Да не Ви пука... за толкова пари... толкова! Нали пише ТОЙОТА, поне звучи престижно! laugh.gif
П.С. За тези, които не вярват... 100% Японска е, но... няма разлика от турските Ауриси!

- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Проблема на вд-40-то е че е течна смазка и се изпарява/изсъхва за много кратко време. Докато греста остава в пъти по трайно. Не мога да ти кажа ква марка използвах тогава ,това беше много отдавна, беше в метална бяла кутия. Просто не беше жълта а цвят графит. Може би и от там идва името и. Но пак казвам че вече две години не се е налагало да мажа на ново и не съм чул скърцане от никъде.

Същия проблем с MMT имам , при Yaris 2008
След първия рестарт на ММТ при 10000км, след 2-3000 км пак започна да прави проблеми , трудно прехвърля скоростите (с удар) и при потегляне дава силен откат . Отидох в сервиза и им казах, че само с рестарт тоя път няма да минат, а те ми казаха, че не съм карал "правилно" и не съм прочел инструкциите.. Трябвало да се изключва от скорост на светофари, но когато изключва понякога доста бавно включва (чува се звуков сигнал , ама тия дето чакат за мене надали го чуват laugh.gif )
Като цяло когато ММТ-то се прецака (съединителя се износва малко и тъпия софтуер явно не може да разбере къде му е началото, съответно режима на полу-съединител изчезва оттам въобще не тръгва като пуснеш спирачката и превключването на скорости става се едно някой за първи път кара кола и оттам става голяма мъка да се кара, трябва постоянно да се съобразяваш с него
Като цяло когато ММТ-то се прецака (съединителя се износва малко и тъпия софтуер явно не може да разбере къде му е началото, съответно режима на полу-съединител изчезва оттам въобще не тръгва като пуснеш спирачката и превключването на скорости става се едно някой за първи път кара кола и оттам става голяма мъка да се кара, трябва постоянно да се съобразяваш с него

Здравейте,
скърцанията ми ги оправиха гаранционно.
Сега обаче сдобих нов ефект - ще сменят панела на радиото щото явно като стегнаха нещата да не скърцат и панела почна да натиска LCD-то на радиото и почнаха да се виждат интересни неща отдолу ...
Вратите все още не са почнали да скърцат отново въпреки че не съм ги третирал с нищо след като ги бях намазал с въпросното WD40.
скърцанията ми ги оправиха гаранционно.
Сега обаче сдобих нов ефект - ще сменят панела на радиото щото явно като стегнаха нещата да не скърцат и панела почна да натиска LCD-то на радиото и почнаха да се виждат интересни неща отдолу ...
Вратите все още не са почнали да скърцат отново въпреки че не съм ги третирал с нищо след като ги бях намазал с въпросното WD40.
jsp написа:Здравей,
под капачето на теглича ще го проверя - благодаря!
По вратите/праговете аз проблем нямам - но съм имал наранявания на боята от камъчета или бог знае какво по пътищата ни безумни - но съм ги оправял моменталически след забелязване - което ще рече максимум до 2 седмици ги откривам при поредното измиванеОсвен това ходя да ми я мажат отдолу преди зимния сезон със смазка за консервация....
Скърцанията - не знам какво да ги правя! Не че е проблем и това и пречи да ме кара насам натам - но някак си не ми влизаха в представите за този автомобил!
За вратите - явно майката му е във смазването - аз ги борех със WD40 но май варианта с графитната грес дето са писали по-долу е по-добър!
Педала на съединителя - поне в София го оправиха точно за 1 час и то без да ми вземат пари...
Можеш да го докажеш за помпата че хърка свири или каквото там си прави - аз им доказах така изсвирване на ремък в София - оставих им я вечерта да спи при тях и на другия ден като са я запалили са се усетили от какво е - натягане на ремък и здраво смазване на всичките ролки през които минава този големия ремък на който е закачен и алтернатора - аз имах проблемче като цяло с алтернатора който му свиреше лагера но го оправиха хората .... след това се обади ремъка.... Бе то цялата работа май почна след като в една автомивка някой беше измил двигателя без да го видя защото му бях казал да изчисти улея дето е за отвеждане на водата под капака на двигателя ( той нали се пълни с мръсотия ).
Между другото аз не и давам да стои повече от седмица без да мине поне 50-тина километра след това да я "обдуха вятъра" - понякога правя мънички разходки по пловдивската магистрала само заради това. Че то май и стоенето на едно място съсипва здраво колите....
Иначе като цяло съм доволен от колицата - щото съм виждал какво значи да имаш нов Citroen или Peugeot или пък Dacia/Renault... Аз поне никога не се е налагало да диря помощ за да си стигна до леглото вкъщи .... Не че искам да кажа нещо против гореизброените марки но дефектите там довеждат до неспособност на колата да може да се движи много по-често май май .... За скърцанията вече почнах да се замислям, след като видях какво значи Dacia Logan на 2 седмици - понежа взеха и такава служебна ( нали трябва да се правят икономии - а преди това имахме RAV4 служебни ... леле колко мъка има на този свят боже .... ) - първоначално изглеждаше като нова и почти като истинска - на 2 седмици вече скърца повече от нашите 2-годишни колици .... Даже успя да и ръждяса багажника на покрива! Не говоря за недомислиците с които се сблъскахме в нея ...
Може би проблема е че всички производители са прекалили с поевтиняването на изделията си. А пък аз съм от хората дето искат нещото да е направено както си трябва.... Та в тази връзка някой оглеждал ли е Subaru как са например? javascript:emoticon(':censored:') Нещо и те ми се виждат доста пластмасови откъм табло. Не говоря за колите им дето са над 100 k леваразбира се.
Някой да каже добър сервиз около София, където срещу разумна сума да могат да пооправят скърцането ми от централната конзола, ако не успея да сборя TMAЧувал съм че има сервизи в които работят хора от фирменния сервиз, за да си "допълнят" заплатата.
Proff написа:jsp, ръжда... по вратите, на гредите под бронята! Вижда се като вдигнеш капачето за теглича на предната броня! Така и не ми отговориха какво ще правим! Но преди да изтече гаранцията ще ги посетя! Имах тема със снимки! Панела на табло скърца още от нова! Аз почти не я карам и сега е на малко над 13 000 км но... Задните врати започнаха да скърцат при отваряне. Някога помпата в резервоара бучи странно, но се случва само сутрин и... няма как да го докажа! За музиката писах... 1 месец карах с дупка в таблото! Педала поскърцва, но с това на Авенсиса е несъизмеримо!:)))
Само ще кажа, че А4-та ми 2000г. и на 158 к км. е в пъти по-добро състояние от двата прехвалени модела на Тойота, които нямат и две години... Да не Ви пука... за толкова пари... толкова! Нали пише ТОЙОТА, поне звучи престижно! laugh.gif
П.С. За тези, които не вярват... 100% Японска е, но... няма разлика от турските Ауриси!
тойота се прави по цял свят (пътя на тойота1) нема само японски или само турски с изклчение на версото
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
- momchilganev
- Мнения: 4
- Регистриран на: 12 Мар 2009 03:47
- Обратна връзка:
Здравейте колеги,
Така и аз от 10 месеца карам 1.6 ммт ходих един път до сервиза за смяна на масло на 15000км и ги помолих да погледнат и „скоростната кутия” ама била добре.
Та работата е там, че ММТ си имат проблем който няма да се реши така лесно.
Аз предлагам всички заедно да предложим на Toyota да ни сложат по едно CVT и да си нямаме проблеми.
Така и аз от 10 месеца карам 1.6 ммт ходих един път до сервиза за смяна на масло на 15000км и ги помолих да погледнат и „скоростната кутия” ама била добре.
Та работата е там, че ММТ си имат проблем който няма да се реши така лесно.
Аз предлагам всички заедно да предложим на Toyota да ни сложат по едно CVT и да си нямаме проблеми.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot], Двигателист и 9 госта