Публикувано на: 11 Яну 2010 22:18
Данъка е вързан на в повечето страни в Европа с еко-нормите. Някой коли нямат, докато по старите дизели са често с данъци над 1000 лева. Изчислява се в Германия, а мисля и в Австрия например с коефициент * обема на двигателя.
За Карината с 2 литра плащах 600 лева, ся за мх5 1,8 500 лева на година, щото понеже еко нормата и е евро 1 или 2 или нямам идея. Следващата еко норма понижава данъка на половина.
Мощността вдига гражданската и каското. Демек, колко повече коне, толкова повече риск от катастрофа и толкова повече шамари. А там шамарите са яки - поршетата са си с по неколко хиляди за застраховка и прочие.
Бтв. застраховката зависи и от града в който живееш (примерно София е рискова, Каспичан може да не е толкова) и има коефициент за това. Надеждността на колата също влиза, влиза и какви типове карат с коефициент - примерно Голф и Астра са си **** майката естествено и прочие.
В Англия до колкото знам застраховките са още по брутални.
Естествено след известно време падат, но докато паднат ...
За Карината с 2 литра плащах 600 лева, ся за мх5 1,8 500 лева на година, щото понеже еко нормата и е евро 1 или 2 или нямам идея. Следващата еко норма понижава данъка на половина.
Мощността вдига гражданската и каското. Демек, колко повече коне, толкова повече риск от катастрофа и толкова повече шамари. А там шамарите са яки - поршетата са си с по неколко хиляди за застраховка и прочие.
Бтв. застраховката зависи и от града в който живееш (примерно София е рискова, Каспичан може да не е толкова) и има коефициент за това. Надеждността на колата също влиза, влиза и какви типове карат с коефициент - примерно Голф и Астра са си **** майката естествено и прочие.
В Англия до колкото знам застраховките са още по брутални.
Естествено след известно време падат, но докато паднат ...