slowtraveler написа:Въпроса ми бе наистина в чисто технически аспект, та затова и хумора не е фактор...
В конкретния случай така насочения светлинен лъч показва повишени нива на осветяване в 'затъмнения' сектор, та затова ми е интересно кое и с каква цел свети така...
Дали е 'страничен ефект' (забелязвал съм подобни отблясъци от 'дизайнерски' фарове), или е умишлено търсен ефект (намаляване 'слепотата' и чувството за лоши фарове, когато светлинния лъч е рязко и безкомпромисно отрязан, и няма фоново съвсем слабо осветление на страничните обекти извън ярко осветената зона)..
А ако тръгнем да търсим екстри и да намесим хумора - имаше ли подгрев на ключалката, щото едно дърто БМВ тройка някъде 90-93г си имаше (включва се като 'усети' опит за вкарване на ключ)... Имаше и двузонален климатроник... И БК с възможност за настройка параметрите на дизеловата помпа

Ако този въпрос за теб е чисто технически здраве да е! biggrin.gif
slowtraveler написа:Тези правоъгълничета на фаровете като фоново осветление ли са?
Фоновото осветление на фаровете го разбрах, като шегичка и ти отговорих в този стил. Какво друго си имал предвид не знам, а и сериозността на така зададения въпрос май не е много голяма.
Както и да е не знам, казах ти че е най-добре да се пита Тойота. Може пък да е поредния дефект на колата, знам ли. То от толкова много дефекти, скърцане, хлопане, неможене да спре, да влезе/излезе в гараж, харчене на много гориво, скапани батерии и др. и др., бисери може и фаровете да са дали фира. Ами то нормално, Приус е все пак. Много се развалят тез коли. biggrin.gif Само дето немците са на съвсем друго мнение. Ей тук „специалиста“ ще ти обясни!

На 40 коли 2 са със заминали батерии, а в Германия на десетки хиляди няма с прецакани батерии. А сега де! В АутоБилд не спират да ги хвалят. По тестовете са все по първите места. Редакторите на списанието казват, че Приус 3 е кола, която може спокойно да се купи втора ръка със затворени очи. Щефан Пулс казва : „Такъв автомобил бих си купил и с пробег 250 000 километра, от частно лице и без гаранция.“ За 140 000 км. 0 проблема, на 200 000 км. 0 проблема, разход на масло 0, приличен комфорт и т.н. Всеки може да си намери статиите и да ги прочете. Има много повече обаче на немски, които не са преведени на БГ. И там може да се погледне или пък ТЮФ да се види на кои места е П3, 2., но какво ли да говорим за тези неща, като има предубедени хора за които плюенето е начина им на живот.
Колкото до фаровете, скоро минавах на ТЮФ и са перфектни. 0 забележки по отношение колата във всяко отношение. Механика каза, че за него е истинско удоволствие да минават подобни автомобили. Германец, каращ БМВ, но крайно недоволен от него, но имащ го защото си го оправял сам laugh.gif , а ако нямал тази възможност, никога е нямал да си купи кола от тази марка.