Страница 283 от 320

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Фев 2023 09:14
от method81
► Виж съдържание
Интересно ревю на Corolla хечбек и комби MY23.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Фев 2023 22:46
от LEXUS
Интересно,хубаво ревю. По-хубава е Королата с новия дизайн на LED светлините и решетката,както и хрома около халогените и по рамките на вратите, изглежда хем солидно направен автомобил,хем със спортен дизайн. Но кое е ретро - скоростен лост на автоматика. Когато тези скоростни лостове бяха модерни и ги слагаха германските марки, Тойота слагаше едни Т образни пластмасови лостове. Сега,когато никой не слага такива старовремски лостове,а всички актуални модели автомобили слагат само хромиран плъзгач за автоматика или бутони, Тойота реши да направи завръщане в миналото. Което е безобразие. Второ, при директно сравнение с Голф 8,който аз харесвам най-много, се вижда очевадно,че интериорът на Корола е по-сбит, по-тесен, седалките са сбити, подлакътника е твърде висок и къс, всичко говори за по-нисък клас, докато Голф 8 е по-широк, по-нисък, с тънки колонки и малки прозорчета в ъглите на предните врати,което осигурява по-добра видимост, като цяло и външно Тойотата седи като табуретка, по-къса и по-висока, точно както правеха старите Голфове и точно защото тогава не ги харесвах тях. Сега нещата се обърнаха на 180 градуса и Голфът е по-фината и смислена кола от Корола. Също така при Королата се залага на старовремски бутони,докато в Голфа, Хюндай и много други съвременни коли тези ретро бутони са изхвърлени в кофата и се залага на тактилни табла. Също така този екран за навигацията стърчи над таблото все едно че е правен отделно от дизайна на таблото, не е интегриран, няма цялостен /единен/ дизайнерски език, а като сложен в последния момент над таблото. Това при Голф 8 е решено много по-интелигентно и изглежда като един елемент с арматурното табло, защото е интегриран с него и не стърчи като навигация на такси.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Фев 2023 23:27
от travelboy1965
Голф та голф.Не знам как е голф 8 но аз голф не харесвам.Навремето имах фирма за аларми и по-тъпо направена кола не съм виждал.Като почнеш от пневматичното заключване където на всеки втори голф изпускаха маркучите и капещите масло двигатели в гаража ни.Мислех че са ги оправили но съседа по парко място има Тигуан и редовно оставя петна.Каза те са си така.Не че и Тойота няма трески за дялане.От всички коли които съм имал по-дървена седалка не съм виждал.Всеки божи ден ме боли кръста.От време на време си карам реното с носталгия.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 17 Фев 2023 08:15
от i.vasilev
LEXUS написа: 16 Фев 2023 22:46
Да, напълно съм съгласен, че на хартия, когато човек разглежда каталога, гледа ревюта, даже и като седне в колата, ВАГ-овете изглеждат логичния избор. През 2009 си купих първата кола-Голф TDI. tooth.gif Тотално разочарование. Все се чудех дали ще стигна до точка Б, защото не веднъж ме е оставял на пътя. Но все пак имам хубави спомени с нея. 8 години по- късно си взех първият нов автомобил пак от ВАГ групата. Много гледах и обикалях тогава по представителства, включително и Тойота. Избрах Шкода точно заради това: по-адекватно задвижване, по-добре оползотворено вътрешно пространство, по-логично ориентиран кокпит и (поне през 2017) конкурентни цени. НО всичко това не означава автоматично по-добър автомобил. Тук не говоря за надеждност и прочее, защото говорим за сравнително нови машини. С предишната кола за 5.5 години изминах 136000 километра без да ми изгори дори една крушка и никога не е светвала предупредителна лампа на таблото. Колата още е при мен и едва ли в обозримо бъдеще ще я продам, просто от сантимент. Фактът че смених марката говори, че не всичко е ОК при ВАГовете. Просто за ежедневието не е лесна кола за каране. Отвратителния Front Assist, който ти набива спирачки без предупреждение и дори да го изключиш при следващо палене на колата е отново активен и трябва да се рови из менютата да се изключи отново. Същото важи и за Strat-Stop-a. Дървената и тракаща скоростна кутия с ужасна "Anti stall" функция, която прави всяко потегляне...емоционално. Да не говорим за отвратителното следпродажбено обслужване. И ред други такива, които не са в брошурите и Youtube. Та купих Тойота и след няколко дни като премина еуфорията си казвам същото: дървена кола, по-лоша сглобка от Шкода, user interface-a разпилян, бутоните от различни епохи, таблета стърчи, мотора-слаб, ОБАЧЕ колата е лесна за каране. Скоростната кутия е прецизна, стегната и имам възможността на потеглям без електронни помощници. Таблета е на перфекто място по отношение на видимост, работа с него и не пречи при шофиране. Бутоните са големи и удобни за работа. Какво като изглеждат малко остарели, аз докато шофирам не гледам в таблото. Управлението на климатроника е на перфектно място. Седалките са комфортни и много лесно си намерих удобна позиция на седене. Асистиращите системи в Тойота са в пъти по- добри от тези на Шкода. И не говоря само за Октавия 3, ами и за настоящия модел. Изключително натрапчиви, резки и понякога откровено опасни. За справка- Bridkoda. Най-лошото е, че след всяко стартиране на колата са отново активни. Когато ми доставиха Королата и седнахме за първи път с търговеца да ми разяснява интериора, първото което го попитах се как да си изключа асистиращите системи. tooth.gif В последствие разбрах, че не е нужно да го правя. За капацитивните бутони, слайдерите, управлението на климатика през инфотеймънта, прекомерната употреба на пиано лак, shfit by wire джвъчките пльоснати на централната конзола и дигиталния кокпит, който показва една и съща информация дублирана по няколко пъти въобще не искам да говоря. И как всичко това помага и ни улеснява ежедневието при нормална експлоатация на автомобила? Отговора е ясен поне за мен. Това е просто една красива опаковка, която при правилната маркетингова стратегия продава продукта и то с не лоша печалба. Защото повечето хора не се замислят, че производството на един капацитивен бутон, поддържащ няколко функции е по-евтино от това на няколко стандартни копчета.
 ! Съобщение от: slowtraveler
Моля избягвайте безсмисленото цитиране на дълги съобщения

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 17 Фев 2023 09:41
от centil
LEXUS написа: 16 Фев 2023 22:46 Също така при Королата се залага на старовремски бутони,докато в Голфа, Хюндай и много други съвременни коли тези ретро бутони са изхвърлени в кофата и се залага на тактилни табла..
И защото тактилните бутони са много хубави, то от тази година във фейслифта на Голф 8 вече ги няма. Изчезват и от волана и от средната конзола, поради много оплаквания от клиенти. Та дори бленувания Голф се завръща на "старовремски бутони".

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 17 Фев 2023 10:20
от Volkata
LEXUS написа: 16 Фев 2023 22:46 А вие имате ли голф или корола или пробва ли ли сте някоя от двете коли

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 17 Фев 2023 12:47
от stereo_man
М. Май миналата година в Италия бях взел под наем един голф 8 за 5-6 дни. Честно казано от гледна точка на по-модерни технологии е по-добре от королата (екраните са с по-добра резолюция, по-модерен интерфейс, по-безшумна) но като цяло поне на мен королата ми е много по-удобна и по-приятна за каране. В Голфа така и не можах да си наглася позицията, така че да ми е комфортно. Позицията на екрана на королата със сигурност, поне за мен, е много по-удобна от тази на голфа. Големината на екрана също е по-добре в королата

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 17 Фев 2023 15:05
от Hursa
Ех, защо не си взех едно голфче. Едно яко гте! А аз - тойота, та тойота. smile.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 17 Фев 2023 17:42
от GringoBG
Днес сутринта я закарах за DCM-a. Имам чувството, че по-зле започна да работи с GPS-a, по-бавно ѝ се ъпдейтва позицията. И преди, но рядко, е ставало така, ще почакам. Със сигурност обаче нещо не е наред с курсовете. Преди в пикови дни ми липсваше само, ще кажеш претоварили са им се сървърите, или ако съм карал в планината не е имало обхват. Обаче според курсовете в MyT колата не е излизала от ТМ Изток от сутринта, където е равно поле. Ще го поглеждам това идните седмици, и ако продължава така, ще ги карам да пишат на завода в Англия да им пратят версията на фърмуера дето са ѝ сложили при производството на нейната серия, и да сложат него.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 17 Фев 2023 23:22
от astranom
Hursa написа: 17 Фев 2023 15:05Ех,
Намирам голямо развитие в дискусията! Корола вече се сравнява с Фолксваген, а явно Шкода вече е останала назад в йерархията на автомобилните сравнения от колегите в темата! :)

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 18 Фев 2023 14:50
от imbecile
imbecile написа: 15 Фев 2023 18:15 За съжаление същия отзвук е и в UK форума, което е леко притеснително...идея си нямам какво правят от Тойота unsure.gif Ще дебна пак да отърве някое пътуване и ще проверя локацията какво показва през MyT, имам подозренеито, че са оправили само GPSa и ще чакаме втора кампания за пътуванията...
На 99,9% съм сигурен, че са оправили САМО проблемите с GPSa при този firmware update на DCMa - имах две "серии" от по няколко последователни липсващи пътувания и след всяко локацията в MyT беше коректна.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 18 Фев 2023 15:46
от LEXUS
centil написа: 17 Фев 2023 09:41 от тази година във фейслифта на Голф 8 вече ги няма
И в Тесла сигурно върнаха бутоните,а и шалтерите може би.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 18 Фев 2023 15:59
от LEXUS
Volkata написа: 17 Фев 2023 10:20
А вие имате ли голф или корола или пробва ли ли сте някоя от двете коли
Никъде не твърдя,че Голф е по-удобната кола за шофиране. Аз самият карам Корола. Но това, което твърдя е,че Голф е по-модерната кола откъм интериор,а на мен лично ми харесва много повече и като екстериор - /Сравнен само с хечбек Корола!! Седанът Корола ми харесва много, защото предницата на седана е много стилна и изчистена с прекрасно интегриранa хромиранa лайстнa, но по принцип седаните ги приемам за много скучни купета/, защото е с по-фин и изчистен дизайн, какъвто аз лично харесвам. Затова харесвам и новата Шкода Октавия, както и предпоследната Октавия ,но не по-старите грозници Шкоди и не по-старите грозни Голфове преди Голф 7. Това е мое естетическо разбиране. Още си пазя, но от доста време не съм я карал и старата Корола от 1987-година лифтбек,защото според мен е с много красив и изчистен дизайн и при това много здрава кола и много по-лесна за управление от новите автомобили,при които теглото им личи. Това,което също ми прави добро впечатление при Голф 8 е ,че е най-лек в класа. Всички тези предимства бяха налице при всички Короли преди 2003-та година, след това Корола заприлича на Голф, такива каквито бяха от Голф 3-ка до Голф 6-ца, имат стойка по-скоро на табуретки. Пак казвам това е моето естетическо разбиране по въпроса.
И това не значи,че не харесвам Корола, просто я поставям след Голф 8 и Шкода Октавия като естетика,каквато аз разбирам за правилна. Та дори и след Шкода Скала,която също много харесвам.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 18 Фев 2023 16:18
от LEXUS
stereo_man написа: 17 Фев 2023 12:47 бях взел под наем един голф 8 за 5-6 дни. Честно казано от гледна точка на по-модерни технологии е по-добре от королата (екраните са с по-добра резолюция, по-модерен интерфейс, по-безшумна)
Точно за това говоря - и Корола е безшумен автомобил, разликите са малки, но все пак Голф е по-добър,а и с по-модерни екрани и интериор, по-широк е спрямо хечбека поне и някак си има по-ниска стойка от хечбека Корола, само Корола седан отпред и странично му е конкуренция като ниска стойка, което аз харесвам. И при Голф 8, и при Корола седан лайстните в предната маска са много стилен елемент в дизайна,който оценявам високо, те придават на колата хем доза лукс, хем изчистват и правят още по-фин дизайна на предницата,няма груби дебели и големи предни светлини,а просто тънки и стилни фарове. Голф 8 прави много добро впечатление и с дневните LED лайстни-светлини, както и новата Корола седан. Прекрасен дизайн, и цвета ми харесва:

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 19 Фев 2023 16:31
от centil
LEXUS написа: 18 Фев 2023 15:46
centil написа: 17 Фев 2023 09:41 от тази година във фейслифта на Голф 8 вече ги няма
И в Тесла сигурно върнаха бутоните,а и шалтерите може би.
Нямам представа защо намесваш Тесла, след като те нямат автомобил в този клас.
Дори да погледнем актуалните модели на флагманите - Мерцедес А-клас и БМВ първа серия, ще видим бутони и на волана и по средната конзола. Единствено А-класата има един тъч пад, който почти не се използва и се наложи софтуерно обновяване на управлението му, като сега е дублирано с бутонните от волана.
А БМВ-то дори няма AndroidAuto.