Страница 29 от 46
Съдебно дело относно несъответстващ разход на гориво - новозакупен Auris E18 HSD 1.8 2ZR-FXE 2015
Публикувано на: 11 Мар 2016 09:46
от SFINKS
BOz написа: SFINKS написа: Е затова не ги харесвам хибридите , карат със 100 по магистралата , тръгват по бавно от колелото ми на светофара , да не споменаваме че не си пускат парно/климатик за да не вдигне разхода. Смотана работа..И всичко това за да се спестят милилитри ..
100 по магистралата, за да се провери разхода по книжка. Ако кара с по 180 е нормално да му гори по 8/100. Но тогава няма как да се даде диагноза от разстояние, както каза колегата.
За мен е неразумно да караш зимата на температура на макс, с отворени прозорци, за да не умреш от жега, за да докажеш, че харчи като дизел, като не може да му използваш технологията и двигателя не загасне нито веднъж. Лятото климатика почти не вдига разхода така, че не може да "пестиш", както ти правиш с дизела, защото го даваш като пример.

Някои хора ( като мен примерно) ги кефи зимата като се качат в колата да си свалят якето и да карат по тениска или риза.
Аз само така карам ,така ми е комфортно , не понасям да карам с яке или палто . По твоята логика ако карам хибрид даже и ръкавици и шапка ще трябва да сложа само и само да не пускам парното , смешна работа са това хибридаджиите

Съдебно дело относно несъответстващ разход на гориво - новозакупен Auris E18 HSD 1.8 2ZR-FXE 2015
Публикувано на: 11 Мар 2016 09:55
от slowtraveler
Възможно е да няма проблем... И е възможно без да започне да кара идиотски бавно да се доближи до заводския разход...
SFINKS написа: Нещо не го разбрах това с гоненето с твоите колеги хибридаджии.
Ами прочети си мнението по-нагоре...
SFINKS написа: Е затова не ги харесвам хибридите , карат със 100 по магистралата , тръгват по бавно от колелото ми на светофара , да не споменаваме че не си пускат парно/климатик за да не вдигне разхода.
Това не е вярно сигурно за 90% от шофиращите хибриди. Сред моите познати - 0% карат така.
Този с V8 хибрида да не мислиш, че си е взел автомобила заради икономия???
Ако искам бърз старт и нисък разход, навярно бих си взел Robin hood или Westfield... И групата с наточени мощни бегачки да дишат праха на една 250к.с. машинка...
Но избора на автомобил обикновено е оглед и съвкупност на много фактори.
Съдебно дело относно несъответстващ разход на гориво - новозакупен Auris E18 HSD 1.8 2ZR-FXE 2015
Публикувано на: 11 Мар 2016 10:04
от SFINKS
Еми не знам твоите колеги къде се крият и къде карат . Аз съм всеки уикенд на магистралата , до сега не се случвало да ме изпревари хибрид..Тези който си купуват хибриди обикновенно са такива хора които си карат бавно .Пенсионери .Ако някой обича да кара малко по-динамично последният му избор би бил хибрид , пък бил той и мощен хибрид..Да GS450h върви доста прилично , да LS600h също върви доста прилично , но все пак са далеч от AMG 63 , RS6 , M5 , Porshe и да не изброявам повече..
Съдебно дело относно несъответстващ разход на гориво - новозакупен Auris E18 HSD 1.8 2ZR-FXE 2015
Публикувано на: 11 Мар 2016 10:31
от iovkito
Не е сигурно , че с такъв автомобил се стига по-бързо до крайната точка. Аз взех Мюнхен-Берлин за 3,5 часа , а едно Порше 911 , което ме мина още в началото на магистралата , спря да зарежда по пътя , защото явно има интересен разход на бензин и ме размина отново малко преди табелата на влизане в Берлин . Може и да е карал като луд , но спирането изяжда преднината.
Съдебно дело относно несъответстващ разход на гориво - новозакупен Auris E18 HSD 1.8 2ZR-FXE 2015
Публикувано на: 11 Мар 2016 10:46
от slowtraveler
SFINKS, ако си на магистралата към Бургас - няма как да ги срещнеш... Ако си към Варна - може и да те изпреварят - не казвай голяма дума... Понякога карат доста агресивно ако бързат...
Пък и не винаги са с хибридите - имат и други сериозни автомобили (не немски, а японски с доста голям литраж бензинки)...
Това означава ли, че като се качиш в хибрида, автоматично ставаш пенсионер и караш бавно, а като се качиш в бегачка си спортист ??? Това е доста елементарно разсъждение (за съжаление го усещам и при мен - щом си с голям черен джип, значи си мутра, и съответно хората не смеят да пристъпят на пешеходна пътека дори и да им даваш път)...
Както казва един колега - 'той задника си е един и същ, независимо дали е седнал в ладичка или в АМГ'
iovkito, абсолютно същия случай имах с едно Порше Кайен (последния модел) в Сърбия - изпреварва ме сигурно 3 пъти между Сегед и Парачин...
Първия път го спряха полицаите, втория зареждаше, третия път не знам къде се забута (пак имаше полицаи - може при тях да е бил)... И в края на краищата докато се отклоня пак ме настигаше със сериозна разлика в скоростите... Ама резултата е, че той се е юркал, а аз с максимално разрешената скорост+10км/ч спокойно и 'пенсионерската' стигнах до крайната точка със същата средна скорост...
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 11 Мар 2016 13:15
от SFINKS
Бррр , всеки свръх мощен хибрид да се чувства поканен на магистралата да ме изпревари .
Само да се има предвид че ще участвам с първият автомобил от подписа.
Всеки маломощен хибрид също да се чувства поканен на магистралата със 160 км/ч да видим колко му е велик разхода.
Само да се има предвид че ще участвам с последният автомобил от подписа.
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 11 Мар 2016 13:43
от slowtraveler
Не че нещо, ама точно на магистралата единия, който е със 100к.с. над твоите ще ти дойдат нанагорно да го гониш... За разхода - може да се наложи и да зареждаш по пътя

За другите два хибрида са по-слабички - единия е RX, а другия NX - с тях навярно няма да имаш проблеми да се гониш

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 11 Мар 2016 15:31
от SFINKS
Не че нещо ама нали си наясно че конските сили не са всичко

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 11 Мар 2016 23:00
от LEXUS
SFINKS написа: Еми не знам твоите колеги къде се крият и къде карат . Аз съм всеки уикенд на магистралата , до сега не се случвало да ме изпревари хибрид..Тези който си купуват хибриди обикновенно са такива хора които си карат бавно .Пенсионери .Ако някой обича да кара малко по-динамично последният му избор би бил хибрид , пък бил той и мощен хибрид..Да GS450h върви доста прилично , да LS600h също върви доста прилично , но все пак са далеч от AMG 63 , RS6 , M5 , Porshe и да не изброявам повече..
А защо трябва да сравняваш круши с ябълки. Ами според мен AMG 63, , RS6 , M5 , Porshe вървят прилично, но все пак са далеч от Lexus LFA,Nissan GTR или Porsche 918 HYBRID.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
slowtraveler написа: го спряха полицаите, втория зареждаше, третия път не знам къде се забута (пак имаше полицаи - може при тях да е бил)... И в края на краищата докато се отклоня пак ме настигаше със сериозна разлика в скоростите... Ама резултата е, че той се е юркал, а аз с максимално разрешената скорост+10км/ч спокойно и 'пенсионерската' стигнах до крайната точка със същата средна скорост...
SFINKS написа: Еми не знам твоите колеги къде се крият и къде карат . Аз съм всеки уикенд на магистралата , до сега не се случвало да ме изпревари хибрид..Тези който си купуват хибриди обикновенно са такива хора които си карат бавно .Пенсионери .Ако някой обича да кара малко по-динамично последният му избор би бил хибрид , пък бил той и мощен хибрид..Да GS450h върви доста прилично , да LS600h също върви доста прилично , но все пак са далеч от AMG 63 , RS6 , M5 , Porshe и да не изброявам повече..
Аз бих казал,че пенсионерите си купуват дизели,дизелът винаги е бил най-компромисният двигател - вибрации,трака и е усложнен.Стар морално и технологично.
Хибридът е нова технология- без вибрации,тих, с по-високо КПД,както и сходен върт.момент,но с много по-големи възможности откъм конски сили, което го прави и много динамичен,както доказват Лексусите и Инфинити.А защо не и Порше и Ла Ферари.Там дизели няма.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SFINKS написа:
Някои хора ( като мен примерно) ги кефи зимата като се качат в колата да си свалят якето и да карат по тениска или риза.
Аз само така карам ,така ми е комфортно , не понасям да карам с яке или палто . По твоята логика ако карам хибрид даже и ръкавици и шапка ще трябва да сложа само и само да не пускам парното , смешна работа са това хибридаджиите

Не,колега, не са смешни хибридаджиите,а голфаджиите,на които задълбоченото мислене не се отдава. Досадно ми е да обяснявам на хора като на малки деца,че и при хибрида може да си настроиш ако искаш и 28 градуса,но за да ги поддържа, ще работи по-често двигателят,а това означава малко по-висок разход,защото тази топлина трябва да дойде от бензина, а това е защото хибридът има по-високо КПД,съответно по-малко топлинни загуби.Докато при обикновения дизел 70% от енергията на нафтата отива да топли въздуха,а не участва в задвижването на автомобила. Всичко е въпрос на КПД и избор на водача,но избор има при хибрида,при дизела загубите в топлина са неизбежни освен с прилагане на мерки от хибридните автомобили като Старт-стоп система,но тогава важи същото за температурата и увеличение на разхода като при хибридите.
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 12 Мар 2016 08:48
от dracunculus
Ми, вижте, не знам кой е пенсионер, ма мене по немските магистрали редовно ме изпреварват GS450h, LS600h, is300h, хибридни панамери и т.н. А и тия с хибридните Ауриси и Приуси си карат със 160-170. Аз самият планувам покупка на is300h, пробвах го, е да ви кажа върви и е наистина икономичен, по-пъргава е от 2,0 tdi двигатели и други дизели с подобни к.с. Сфинксе, да сравняваш ГС450х със 63АМГ и Карера е несериозно... Мисли малко... Сравнявай например Porshe 918 h s AMG.... Би изглеждало по друг начин. Btw. от 2017 Nissan GTR ще хибриден (четох го в списание Ауто Билд), хм дали пък няма да върви, Сфинксе? А удоволствието да се качиш в Is 300h е несравнимо, за мен, с което и да е бмв от съответния клас, да не говорим, че и цените са по-ниски.
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 12 Мар 2016 10:06
от SFINKS
Пробвай BMW M3 , MB C 55 AMG или Lexus ISF , или като се замисля по-добре недей , после is 300h ще ти се струва доста смешно като динамика...
---------------------------------------------------------------------------------------------------
LEXUS написа: А защо трябва да сравняваш круши с ябълки. Ами според мен AMG 63, , RS6 , M5 , Porshe вървят прилично, но все пак са далеч от Lexus LFA,Nissan GTR или Porsche 918 HYBRID.
Ти си ги карал тези автомобили или си ги сънувал как вървят ?
Аз коментирам само автомобили които съм карал а не такива които съм гледал по телевизията или списанията..
---------------------------------------------------------------------------------------------------
LEXUS написа:
Аз бих казал,че пенсионерите си купуват дизели,дизелът винаги е бил най-компромисният двигател - вибрации,трака и е усложнен.Стар морално и технологично.
Хибридът е нова технология- без вибрации,тих, с по-високо КПД,както и сходен върт.момент,но с много по-големи възможности откъм конски сили, което го прави и много динамичен,както доказват Лексусите и Инфинити.А защо не и Порше и Ла Ферари.Там дизели няма.
Дизели си купуват тези които въртят повечко километри.
Вибрации , трака ??? Ти в кой век живееш , карал ли си някой нов модел немски 6 или 8 цилиндров дизел , да не споменавам 12 цилиндровият дизел ???
Явно не за да даваш такива
откровено смешни мнения..
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 12 Мар 2016 12:22
от BOz
Аз съм сигурен, че Сфинкса с неговия бензинов супер автомобил ще се бори с автомобили като LaFerrari или McLaren P1. Тия хибриди за нищо не стават по принцип, каквито и да са.
Ако му следвам логиката, ако беше карал само полско фиатче и Трабант с мощности от 20-30кс, то ако най-бързата му кола беше Ярис хибрид, това щеше да бъде и най-бързата кола, която има на пазара по принцип, защото просто такава е карал, а не разчита на технически спецификации, за да даде мнение. Сфинксопрезумпция.

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 12 Мар 2016 12:30
от SFINKS
Аз не се боря с никой , просто пътувам , много.
В България вече почти никой не кара Ферари , за Макларън да не говорим , просто пътищата ни не стават за такива автомобили.Изобщо по-добре да не коментираме автомобили които си виждал по телевизията или списанията, а ?
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 12 Мар 2016 12:32
от BOz
SFINKS написа: Аз не се боря с никой , просто пътувам , много.
В България вече почти никой не кара Ферари , за Макларън да не говорим , просто пътищата ни не стават за такива автомобили.Изобщо по-добре да не коментираме автомобили които си виждал по телевизията или списанията, а ?
Ами съгласен съм за предложението ти. За това и ти не коментирай хибридите, които си виждал само по телевизията, а не си карал такива.

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 12 Мар 2016 12:39
от SFINKS
Както виждаш коментирам само това което съм карал , последният хибрид беше Ярис , пълен и тотален ташак.
Другият уикенд ще тествам Рав 4 хибрида да видим как е.