Страница 29 от 32

Публикувано на: 29 Мар 2012 02:01
от LEXUS
Japanese_fever написа:Аз мисля, че колегата с БМВ-то или е БАН-нат от форума на БМВ или там е толкова пусто (защото БМВ-тата не се трошат въобще), че му е скучнйо и пише тук цял ден. laugh.gif
:laughing6: :iconbiggrin:

Публикувано на: 29 Мар 2012 02:04
от LEXUS
gh0s7r1d3r написа: П.П. С яриса съм вдигал 187 км/ч по километраж. 87 кс е, така че 100 кс приус може да ги вдигне без проблем...
Не говорим по километраж, а по официално засичане,защото по километраж винаги дава по-висока скорост. Освен това забравяш теглото на Ярис и на Приус и това на Волт примерно,който също е 80 коня.

Публикувано на: 29 Мар 2012 02:06
от MX5
LEXUS написа:Между другото бензинът и нафтата в България гонят 1.50 Евро, нека са гадни хибридите. Толкова са гадни,че всички взеха да се пробват да правят хибриди. Да говорим ли за пърформанс хибридите,особено тези на Инфинити.
GG
Кой, каквото го влече...
Който го вълнува цената на бензина, да си взема хибрид щом го кефи.
А на който не му дреме, ако ще и 10 кинта на литър да стане - яко бууст, горене на бензин и пилене на гуми. Fuck yeah cool.gif

Публикувано на: 29 Мар 2012 02:06
от LEXUS
gh0s7r1d3r написа: Спортен дизел било оксиморон?!? Льо Ман? V12 tdi? Пежо хди?!?
Чак до закани за саморазправа стигнахте след 28 страници бисери...
Колко тежи на предната ос спортният дизел и в колко моторни отсеци може да се побере дизел от камион,кръстен спортен?

Публикувано на: 29 Мар 2012 02:07
от LEXUS
MX5 написа:
LEXUS написа:Между другото бензинът и нафтата в България гонят 1.50 Евро, нека са гадни хибридите. Толкова са гадни,че всички взеха да се пробват да правят хибриди. Да говорим ли за пърформанс хибридите,особено тези на Инфинити.
GG
Кой, каквото го влече...
Който го вълнува цената на бензина, да си взема хибрид щом го кефи.
А на който не му дреме, ако ще и 10 кинта на литър да стане - яко бууст, горене на бензин и пилене на гуми. Fuck yeah cool.gif
Yeah :headbang: biggrin.gif

Публикувано на: 29 Мар 2012 02:12
от MX5
gh0s7r1d3r написа:Всяка кола с предно предаване страда от недозавиване спрямо такава със задно.
Абе не е точно така, но карай laugh.gif
99.9% от уличните коли без значение с предно или задно страдат от недозавиване, щото умишлено така ги нагласят от завода.
С малко смятане, къстъм пружини, амортесьори и т.н. картинката става доста по-различна wink.gif





Публикувано на: 29 Мар 2012 06:13
от Japanese_fever
MX5 написа: А на който не му дреме, ако ще и 10 кинта на литър да стане - яко бууст, горене на бензин и пилене на гуми. Fuck yeah cool.gif
Не знаех, че си сложил турбо? smile.gif

Публикувано на: 29 Мар 2012 07:32
от MX5
Japanese_fever написа:
MX5 написа: А на който не му дреме, ако ще и 10 кинта на литър да стане - яко бууст, горене на бензин и пилене на гуми. Fuck yeah cool.gif
Не знаех, че си сложил турбо? smile.gif
Имам повече от 1 кола ша знаиш wink.gif tooth.gif Миатата си е още със суперчарджър




Публикувано на: 29 Мар 2012 07:58
от slowtraveler
LEXUS написа:Аз искам за 10-ти път да попитам Слутравълър как според него Шевролет Волт има макс.скорост 160км./ч. как я поддържа, само с 1.4 двигателя ли при тегло 1732 кг. или е ограничен електронно както Приус и Лексус?
Мисля, че отдавна отговорих и въпроса приключи:
споделената информация за опелите (с тях имам доста навъртени километри и години, та затова цитирах тях - нищо специално), показва еднозначно - 1.4 с що годе нормална аеродинамика няма никакъв проблем да вдигне тази скорост (теглото има значение основно за динамиката). А от клипчето, което пуснах с лексъса се вижда, че при максимална мощност батерията се издухва за около 1 минута и от там нататък при близка до максималната мощност колата остава единствено на ДВГ (ограничена до мощността на ДВГ, а не на общата хибридна система). Според теб откъде би дошла допълнителната енергия (допълнителните к.с.) когато ДВГ едва смогва да поддържа скоростта, а батерията е издухана?
Е няма откъде - сумарната максимална мощност на хибридната система при издухана батерия е равна на мощността на ДВГ и нито една к.с. повече. Разхода в този режим също е равен на разхода на автомобил само с ДВГ - цялата енергия идва от ДВГ...
Според мен 'електронното' ограничение навярно е поради две причини: трансмисия (ограничените обороти на ел-двигателите, единия от които и така се върти до 13.5х об/мин). А втората причина - с хибридната система колата може да отдаде по-висока мощност и да вдигне по-голяма скорост, но за много ограничено време (до свършване на батерията). Гарантираната продължителна скорост е тази само с ДВГ. За да не попадат под критики и съдебни дела, то ограничават колата до такава удобна скорост, която би се поддържала само с ДВГ.

Напълно вярвам на колегата prius3, че при нормално каране по магистралата батерията му не е била занулена - едва ли е карал с реална скорост над 140км/ч, където все още ДВГ не е на максимална мощност, а и при част от по-стръмните надолнища колата може да поддържа тази скорост и при изгасен двигател.
Но при такава скорост предимството на Приус започва съвсем да не е толкова очевидно...

П.С. моля колегата Lexus да редуцира общирните цитати в предходни мнения - темата започва да става нечитаема.
По-добре от самия цитат да оставя само конкретния израз, на който отговаря....

Публикувано на: 29 Мар 2012 09:26
от mirott
Лексуса пък на мен не ми отговори, дали вече в "неговите" данни има такава астра или още няма?! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
А и четох нещо за 1 хибрид...
http://www.automedia.bg/news/article_16134.html
biggrin.gif

Публикувано на: 29 Мар 2012 10:51
от Scott
mirott написа:http://www.automedia.bg/news/article_16134.html
biggrin.gif
“Високата технология на Ampera прояви своята надеждност и ни осигури огромния успех”, допълни френският втори пилот Жозеф Ламбер...
Това са долни инсинуации, само Приус е 'високотехнологичен', всички други са раздрънкани и нискотехнологични бараки. И добре че не се е явил нЕкой Приус, щото щеше да им разкаже играта 'от 0 до 60км/ч' :whistle:

П.П. Специално за LEXUS направих нЕкои снимки:

Публикувано на: 29 Мар 2012 12:52
от Not_active_user_1
slowtraveler написа:
LEXUS написа:Аз искам за 10-ти път да попитам Слутравълър как според него Шевролет Волт има макс.скорост 160км./ч. как я поддържа, само с 1.4 двигателя ли при тегло 1732 кг. или е ограничен електронно както Приус и Лексус?
Мисля, че отдавна отговорих и въпроса приключи:
споделената информация за опелите (с тях имам доста навъртени километри и години, та затова цитирах тях - нищо специално), показва еднозначно - 1.4 с що годе нормална аеродинамика няма никакъв проблем да вдигне тази скорост (теглото има значение основно за динамиката). А от клипчето, което пуснах с лексъса се вижда, че при максимална мощност батерията се издухва за около 1 минута и от там нататък при близка до максималната мощност колата остава единствено на ДВГ (ограничена до мощността на ДВГ, а не на общата хибридна система). Според теб откъде би дошла допълнителната енергия (допълнителните к.с.) когато ДВГ едва смогва да поддържа скоростта, а батерията е издухана?
Е няма откъде - сумарната максимална мощност на хибридната система при издухана батерия е равна на мощността на ДВГ и нито една к.с. повече. Разхода в този режим също е равен на разхода на автомобил само с ДВГ - цялата енергия идва от ДВГ...
Според мен 'електронното' ограничение навярно е поради две причини: трансмисия (ограничените обороти на ел-двигателите, единия от които и така се върти до 13.5х об/мин). А втората причина - с хибридната система колата може да отдаде по-висока мощност и да вдигне по-голяма скорост, но за много ограничено време (до свършване на батерията). Гарантираната продължителна скорост е тази само с ДВГ. За да не попадат под критики и съдебни дела, то ограничават колата до такава удобна скорост, която би се поддържала само с ДВГ.

Напълно вярвам на колегата prius3, че при нормално каране по магистралата батерията му не е била занулена - едва ли е карал с реална скорост над 140км/ч, където все още ДВГ не е на максимална мощност, а и при част от по-стръмните надолнища колата може да поддържа тази скорост и при изгасен двигател.
Но при такава скорост предимството на Приус започва съвсем да не е толкова очевидно...

П.С. моля колегата Lexus да редуцира общирните цитати в предходни мнения - темата започва да става нечитаема.
По-добре от самия цитат да оставя само конкретния израз, на който отговаря....
Не знам при Лексусите как е, но за Приус ти казвам, че в почти всеки един момент можеш да разчиташ на 136 к.с. Дори и със 180 км/ч да се движиш пак е същото. Системата, както споменах е интелигентна и адаптивна по отношение на скоростта и начина на каране. На магистрала батерията се разрежда малко и пак се зарежда. По този начин имаш наличен ресурс от ел.енергия по всяко време и ако ти дотрябва примерно за изпреварване или рязко ускорение. Нивото на батерията пада с 2-3 чертички и при най-удобен момент системата започва да зарежда докато се напълни. Също така няма идеално права и на едно надморско равнище магистрали. Винаги има някакви спускания и изкачвания. Има и други участници в движението. Все ще ти се наложи или да намалиш или някъде съвсем незабележимо да се спуснеш. Тогава системата реагира и си набавя също необходимият запас от ел.енергия. Така, че на магистрава 100 % Приус има 136 к.с.
В града е различно. Там системата разпознава, че не се кара бързо и не ти трябват винаги тези коне. Позволява си да разрежда батерията до минимума 1-2 чертички и да си я зарежда или от регенериране на спирачната енергия, или от карането по инерция или пък от бензиновият двигател. Някой хора си мислят, че хибридите и по-специално Приус е просто ДВГ, Ел.мотор и батерия. Да ама не е така. Системата е доста сложна и изпипана. Японците 15 г. са се мъчили много докато достигнат сегашния резултат. Не казвам, че цялата система е идеална. Има си и недостатъци, но в сравнение с другите автомобили е може би най-доброто решение на този етап от развитието на автомобилостроенето.

Публикувано на: 29 Мар 2012 13:02
от Not_active_user_1
Scott написа:
mirott написа:http://www.automedia.bg/news/article_16134.html
biggrin.gif
“Високата технология на Ampera прояви своята надеждност и ни осигури огромния успех”, допълни френският втори пилот Жозеф Ламбер...
Това са долни инсинуации, само Приус е 'високотехнологичен', всички други са раздрънкани и нискотехнологични бараки. И добре че не се е явил нЕкой Приус, щото щеше да им разкаже играта 'от 0 до 60км/ч' :whistle:
Правиш ли разлика между хибриди и електромобили?
Даже във второто изречение са ти го казали:
„Opel Ampera победи в 13-то Международно рали Монте Карло за електрически и задвижвани от алтернативна енергия автомобили...“
Приус дори и да иска не може да участва в това състезание по разбираеми причини.
Друг е въпроса, че Ампера не би следвало да се води за електромобил, а по-скоро е хибрид, но явно така са приели нещата и са го вкарали в погрешен клас. Причината може би е ясна. Просто не искат да го изправят в конкуренция с хибридите на Тойота, които както се знае са най-добрите в света. Там битката би била неравностойна. И въпреки тези гимнастики Волт го спряха от производство, а тази година или най-късно другата Ампера също ще бъде спряна. Проекта за тези автомобили е голям провал.

Публикувано на: 29 Мар 2012 13:15
от Scott
prius 3 написа:Правиш ли разлика между хибриди и електромобили?
Даже във второто изречение са ти го казали:
„Opel Ampera победи в 13-то Международно рали Монте Карло за електрически и задвижвани от алтернативна енергия автомобили...“Приус дори и да иска не може да участва в това състезание по разбираеми причини...
Не позна. Списък на участниците:
http://www.acm.mc/page-tab-elec.php?id_ ... ousmenu=31
Класиране (явно Приус не е така брЪз от 0 до 60 все пак):
http://www.acm.mc/documents/6/20-FIA_Cl ... larite.pdf

Публикувано на: 29 Мар 2012 13:21
от mirott
Аз си четох тия неща, Скоти, само дето пак някои хора се изказаха неподготвени.Приус не участва значи... :thumbsup: biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif