Страница 262 от 320

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 04 Окт 2022 11:55
от dracunculus
Slowtraveler - мисля, че си излъчва постоянно. Факт е, че светват лампите в купето, когато се доближа към колата с ключа (поне при Авенсиса ми и Лексуса, но не мисля, че при Королата е друго wink.gif ). Т.е. колата си намира ключа и без да пипам дръжките

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 04 Окт 2022 18:05
от BOz
slowtraveler написа: 04 Окт 2022 10:43 Новите нямат ли сензор за допир на дръжката? Би трябвало колата да излъчва сигнал за 'питане за ключ' чак когато има такова събитие (допир до дръжката, натиснат бутон на дръжката и т.н.), а не постоянно да 'шуми' в ефира...
Ами поне Тойотите винаги "шумят" в ефира. Затова като минеш покрай дръжките и ако ключа е в теб, плафоните вътре светват, щом колата си разпознае ключа. Тогава се активират и сензорите на дръжките. По този начин се избягва и какъвто и да е лаг от докосването на дръжката, до отключването на колата. Ако активния сензор е на дръжката, то ще трябва първо да усети ръка, след това да се активира обмяна на информацията и през цялото това време потребителя ще е дръпнал дръжката, а колата още няма да бъде отключена => лошо потребителско усещане.
Дори и да ме усети с ключа и да започне да ме "дебне" да докосна дръжката, случвало ми се е да съм много агресивен (бързащ), като дърпам дръжката с удар - или не си "плъзгам" пръстите по дръжката докато я захвана, а си ги пъхам явно по ламарината и с движение от ламарината към дръжката, за да я отворя бързо и явно се оказвам по-бърз от машината и я изненадвам, като съм дръпнал дръжката преди централното да ми е отключило. Смятай ако тепърва в този случай започне системата да се събужда, да обменя информация, за да реши дали ключа ѝ е неин и т.н... tooth.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 04 Окт 2022 18:37
от ufer
И ако те гони куче... tooth.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 04 Окт 2022 19:48
от VDK
GringoBG написа: 03 Окт 2022 22:12 изглежда този малък отсек с камерата е капсулован
Днес имах демонтажно-монтажни дейности по този възел и съм сигурен, че модулът с камерата е фиксиран с няколко капки силикон или подобно лепило към стълкото. И ако има нещо херметично затворено, това е самия модул, но не и връзката със стъклото.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 05 Окт 2022 08:04
от slowtraveler
BOz написа: 04 Окт 2022 18:05 Ако активния сензор е на дръжката, то ще трябва първо да усети ръка, след това да се активира обмяна на информацията и през цялото това време потребителя ще е дръпнал дръжката, а колата още няма да бъде отключена => лошо потребителско усещане.
Че колко време му трябва да се 'разбере'...
Не споря, че е възможно Тойота да са решили системата 'да шуми' постоянно (факта, че светва лампите при доближаване на автомобила също води до този извод)... Просто ми се струва странно и сравнявам с Нисана и Джипа.
При джипа сензорът бе от вътрешната страна на дръжката - усеща още като вкарваш ръката зад дръжката (май същото бе и на Ярис 2008г). Не ми се е случвало да не успее да отключи преди да дръпна дръжката.
На Кашкая е с бутон на дръжката - там със сигурност 'си трае' докато не натиснеш бутона.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 05 Окт 2022 09:41
от VDK
На Яриса не светва нищо, при доближаване с ключ до колата. В момента в който си вкараш ръката и докоснеш сензора, пали габаритите и амбиентното осветление.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 05 Окт 2022 12:56
от Hursa
И при стария модел аурис и при королата светва с приближаване на около метър, но тъй като съм изключил другите функции - светват стартбутоните.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 05 Окт 2022 18:20
от Metod1ew
Да споделя още впечатления от моята Корола 1.5 Executive Plus...
Днес си направих една разходка София - Сандански и обратно. Общо 320км без никакви негативни впечатления (понеже ми е първото извънградско пътуване). Шофьорската седалка ми бе достатъчно удобна и почти не разбрах кога пристигнах. Адаптивният круиз ми хареса изключително много особено в района на дефилето с колчетата. Просто настроен на 70км/ч и стриктно следящ автомобила отпред не ми се наложи въобще да пипна педалите (само веднъж да върна предавка, понеже съм "ръчка"), та тази екстра си е направо благодат. Като динамика не усетих липса на мощност. Е... като се има предвид, че това е ежедневна кола, а не такава със спортни заложби. Направих само 2-3 изпреварвания, понеже се стремя все още да не я вкарвам над 4000 оборота, проблеми никакви. На магистралата 140км/ч си поддържаше също прилично. Опроверга негатвните ми предубеждения за 3-цилиндров атмосферен двигател.
Поздрави и безаварийно на всички. smile.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 06 Окт 2022 08:02
от i.vasilev
Да споделя и аз 110 километровия си опит с новата продобивка. Колата се усеща доста стегната и отзивчива. Окачването абсорбира доста добре нервности и дупки. Приятно съм изненадан от поведението на задния мост. Волана е ОК. Като цяло е доста лесна за каране и не изисква някакво особено привикване. Седалките са комфортни, лесно се настройва подходяща позиция на седене и не ме измориха за 2 часа шофиране. Според мен купето е добре обезшумено, въпреки критиките на много автожурналисти. Качеството на материалите в салона, както и самата сглобка са ОК. Двигателя се усеща относително пъргав (малко ми липсва турбо дупката на предишните ми коли ;) ). Може би е една идея по- шумен от колкото очаквах. Има си го характерния звук на трите цилиндъра. Усеща се и една вибрация във волана при малко повече подаване на гас, но не е болка за умиране. Разходът ми при много леко извънградско каране за 110 км. падна до 5.0. Менютата на инфо дисплея и мултимедията на мен лично са ми малко хаотични, но аз идвам от ВАГ групата и предполагам е въпрос на привикване. Музиката е добра, но не е нещо кой знае какво. Скоростите се превключват много чисто и хода на лоста е относително къс. Останах изненадан, като видях, че колата ми е произведена в Белгия...? Става въпрос за Корола 1.5 6МТ Екзекютив.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 06 Окт 2022 09:21
от BladeBG
Няма как да е произведена в Белгия - нямат завод там. В Турция си е произведена. Може някъде по колата да пише Toyota Motor Europe Belgium, но просто седалището на Toyota Motor Europe е в Belgium - https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Motor_Europe. Под която шапка влиза и завода в Турция.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 06 Окт 2022 19:47
от Metod1ew
i.vasilev написа: 06 Окт 2022 08:02...
Абсолютно същото мога да кажа и аз именно като човек, който също идва от VAG групата. :thumbsup:

Днес допълних резервоара по класическият метод на засичане пълен-пътуване-пълен. За 320км пробег заредих точно 18.2л, което си е чисто 6л./100км при положение, че на магистралата рядко падах под 140км/ч., който бях задал на круиз контрола. Та с две думи абсолютно прилично представяне на Тойота. С всеки изминал ден колата ми допада все повече. :thumbsup:
 ! Съобщение от: gimara
Попълнете си в профила, какъв точно е автомобила. Така информацията за разхода няма никаква стойност.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 06 Окт 2022 22:58
от Metod1ew
Абсолютно точна критика. Корола модел 2022г. има разновидности от три вида бензинов и два вида дизелов двигател, както и два електрически - един с постоянен и един с променлив ток. Много се извинявам, че не съм уточнил какъв точно агрегат е моята кола и какъв точно съм засякъл за разхода, който съм посочил.
За съжаление не съм забелязал полетата за попълване в профила добавящи стойност... Извинявам се още веднъж.

П.П Прекалено малко са допустимите символи за да опиша конкретната модификация. И най-лошото е че няма стойност. no.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 08 Окт 2022 08:40
от method81
Здравейте, прояви се нещо странно в спирачките, което не ми се беше случвало досега.
На края на новата отсечка на Хемус при намаляне от 140 до 70 спирачките започнаха да вибрират и да се чува един много нисък, басов и силен шум, както и да се усеща вибрация през педала и купето.
При намаляне 140-100 по-рано например такъв нямаше.
Само при по-голям диапазон и по-силно натиснати спирачки.
Колата е на 30 хил. км и видимо няма нужда от нови накладки.
Някой имал ли е подобен проблем?

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 08 Окт 2022 10:38
от ufer
Ако скоро си скачал в локва с прегрели спирачни дискове, може да са отметнали... Ако е правен монтаж-демонтаж около тях - също може да е причина...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 08 Окт 2022 11:50
от memorex
ABS има подобно действие и е нормално.
Също може да е от пътната настилка ,но едва ли