Страница 27 от 320

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 13 Мар 2020 21:22
от Enwor
Аз поне като нямам навигация не мига да вкарвам никъде нищо. Но ми казва, да се свържа с дилъра да ми активира услугите по свързаността.
Самият код за потвърждение се намира на малкия талон, има си подсказваща картинка какво да се търси. Но не ме пита за рег номер. Сигурно на първо обслужването ще го въведат.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 13 Мар 2020 21:37
от Стоян Кръстев
Здравейте!!!И при мен е активирано това еcall(поне по думите от отдел продажби в Тойота)но като вляза в сайтът,за да свържа автомобила си ми пише,че вече автомобила е свързан,но преди да мога да ползвам услугата,трябва да посетя дилъра,за да я активират!!

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Мар 2020 14:55
от stereo_man
nicktodorov написа: 13 Мар 2020 14:18 Колеги, а вие нали и в настройките на колата вкарвате профила от сайта?
Да не би затова да не успявате тези, които имате ecall?
Може ли да помоля да ми кажеш от къде се въвеждат данните от профила в настройките на колата. При мен в настройките никъде не намирам меню, в което да ги има. Имам e-call, но нямам навигация. Нивото на оборудване ми е Exclusive +

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Мар 2020 19:40
от van
Ще се опитам да опиша стъпките които са необходими.
Дали трябва да има e-call не знам, моя автомобил го има. Нямам навигация.

1. Регистрация на toyota.bg -> My Toyota (менюто най-горе вдясно) -> Вход -> Нямам профил.
2. Добавяне на автомобил по VIN номер. Ако искате може да го потвърдите като се въвежда един номер от малкия талон, за да можете да гледате сервизни обслужвания и т.н.
3. След като се доабви автомобила, последното меню е услуги за свързаност. При мен пишеше че автомобила е свързан но трябва тези услуги да се активират от дилър. Обърнете се към предпочитаното от вас представителство на Тойота. Важното е да представите същия имейл адрес като този от регистрацията в toyota.bg
4. Изтегляте приложението MyT за IOS (тук) за Android (тук)
5. Използвате потребителското име и парола за вход които вече имате от стъпка 1 за мобилното приложение.
6. След като от Тойота потвърдят че услугите са активирани, влизате в мобилното приложение в менюто Settings -> Car -> Activate connected services. Ще видите съобщение че заявката ще бъде обработена до 24 часа. При мен стана почти веднага.
7. Забавлявате се с данните които приложението показва (изисква известно време за обработка)

Мен лично ме изкара много лош шофьор. За 1 км имам 4 пъти Bad Acceleration и 1 път Bad braking :) . Пък аз съм толкова примерен punk.gif

Ето какво може да очаквате като информация:
IMG_36AC3C2F28F1-1.jpeg
IMG_36AC3C2F28F1-1.jpeg (66.02 KiB) Преглеждано 2738 пъти
IMG_60220E1BD4D9-1.jpeg
IMG_60220E1BD4D9-1.jpeg (49.93 KiB) Преглеждано 2738 пъти
IMG_CCF47553DC81-1.jpeg
IMG_CCF47553DC81-1.jpeg (45.45 KiB) Преглеждано 2738 пъти
IMG_A1D7555E1069-1.jpeg
IMG_A1D7555E1069-1.jpeg (49.44 KiB) Преглеждано 2738 пъти
IMG_4AFE595E7979-1.jpeg
IMG_4AFE595E7979-1.jpeg (52.5 KiB) Преглеждано 2738 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Мар 2020 14:04
от wachman
При потвърждение на собственост е небходимо да се въведе датата, когато е започнал гаранционния срок на автомобила, а не дата на регистрация. Тъй като, моят е тестов, съответно датата е друга. Когато въведох коректната дата, успях да потвърдя собствеността. В приложението и в сайта вече пише, че автомобила е потвърден, но в меню "Свържете автомобила си" все още стои, че за да мога да използвам услугите, трябва да се свържа с търговеца/дилъра. Питах и там, но ми казаха, че така било... Та не знам къде е истината. Да ходя ли пак да ги тормозя? Да звъня на други представителства ли?
Untitled.png
Untitled.png (216.01 KiB) Преглеждано 2646 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Мар 2020 15:49
от van
За да активирате услугите за свързаност, трябва да се посети дилър. Не знам дали по телефона биха свършили тази работа, може би само ако автомобила е вече потвърден.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Мар 2020 16:57
от peterhr
Някой, който е успял, ще може ли да сподели какво реално може да се прави?
Това само през браузър ли е или има приложение за телефон?
Може ли да се гледа примерно оставащо гориво?
Дали е заключен автомобила?
Дали може да се отключи от приложението?
Примерно спаднала гума?
Или пробег в момента?

Въобще какво точно може да се вижда?

Просто са ми интересни винаги такива дребни екстри и какво реално е направено.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Мар 2020 19:00
от van
MyT e мобилно приложение. Има го за IOS и Android.

Service and Maintenance - резервиране на сервизно обслужване, колко км остават до следващото такова (за момента не е налично, но при някои UK колеги работи)
Send to car - нямам навигация, но предполагам че се изпраща марщрут от приложението на навигацията на колата.
Find my car - показва текущо местоположение на колата.
Hybrid Coaching - преглед/доклад за ден/седмица/месец/година на следните данни: колко време си карал, изминато разстояние, средна скорост, % от времето в EV режим, изминато разстояние в EV режим, среден разход. Тези данни могат да се изпращат на имейл от който са налични като PDF и CSV
Warning lights - обяснение за всяка една лампа която светне на таблото какво означава

Данни за автомобила показва изминати км и оставащо гориво (отново налично за някои UK колеги). Предполагам че по новите короли имат по нова версия на софтуера, която праща повече данни, като това за количество гориво.

Примерни екрани:

IMG_4688.jpg
IMG_4688.jpg (178.45 KiB) Преглеждано 2590 пъти
IMG_4689.jpg
IMG_4689.jpg (101.8 KiB) Преглеждано 2590 пъти
IMG_4690.jpg
IMG_4690.jpg (59.95 KiB) Преглеждано 2590 пъти
IMG_4691.jpg
IMG_4691.jpg (88.33 KiB) Преглеждано 2566 пъти
IMG_4692.jpg
IMG_4692.jpg (119.38 KiB) Преглеждано 2566 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Мар 2020 21:57
от Стоян Кръстев
Бихте ли казал,как въвеждате номера от талона.......защото аз пробвах с тире,без тире и не става!И датата не ми приема.......в сервизната книжка автомобила е записан на 11.09.2019г,но не става!Всички дати по книжките са 11.09.2019г.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Мар 2020 22:01
от maestro75
Send to car - това е точно така. С жената обикляме/хме доста. Правим маршрути в други държави поне по 20 дни. И на мапс-а въвеждам всички спирки, запомням го в профила ми, иизпращам на колата. На другия ден, като запаля,маршрута е в навигацията качен...това е. Има го на моята, Корола Фейслифт 2017г.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Мар 2020 22:57
от stereo_man
Стоян Кръстев написа: 16 Мар 2020 21:57 Бихте ли казал,как въвеждате номера от талона.......защото аз пробвах с тире,без тире и не става!И датата не ми приема.......в сервизната книжка автомобила е записан на 11.09.2019г,но не става!Всички дати по книжките са 11.09.2019г.
пробвай само с първите 6 букви и цифри, които са на частта показана на картинката в сайта/приложението

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 17 Мар 2020 15:21
от Стоян Кръстев
Стана.Значи и за другите колеги.....да си знаете!!!Благодаря,Ви!!

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 17 Мар 2020 15:31
от nicktodorov
Супер, колкото повече хора ползваме услугата, по-вероятно е да я развиват и тук.
Аз есента бях може би единствения и ТМ Ауто тотално ме отсвирваха за проблеми - това не се поддържа официално тук и до там.

Сега остава най-после да получат и лиценз за Королите за софтуер.
Не знам забелязали ли сте, как в магазина ако не си логнат и няма филтрация за твоя автомобил, има да кажем 20-ина приложения. А когато съм логнат, за Королата специално са само 3 неща. Едното е ъпдейт на картата, самия стор и някакво Yelp, което дори не работи и не може да се свали...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 17 Мар 2020 16:20
от Стоян Кръстев
Аз вчера бях До Тойота Пловдив,обясних има за какво става въпрос,показвах им Вашите скрийншотове......а те ми казаха,че тва ще се поддържа след ъпдейта Май месец!!!После пак обясних по-бавно,но те си държат на тяхното....Май месец ще може!!!Явно ме разбират за Android Auto!!!!!

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 17 Мар 2020 16:54
от nicktodorov
Стоян Кръстев написа: 17 Мар 2020 16:20 Аз вчера бях До Тойота Пловдив,обясних има за какво става въпрос,показвах им Вашите скрийншотове......а те ми казаха,че тва ще се поддържа след ъпдейта Май месец!!!После пак обясних по-бавно,но те си държат на тяхното....Май месец ще може!!!Явно ме разбират за Android Auto!!!!!
Тотално са неориентирани и не те разбират за какво им говориш.
Този проблем го имат и колегите в УК, което говори много лошо за Тойота като цяло - предлагат услуги, която дилърите им тотално не разбират...