Rudy написа:BOz написа:...да ми поемеш разликата...
Кой каквото поел - поел. Битият (от градушка) - бит, ...
Ама на кола застрахована (и с премия) като стара/употребявана да очакваш застрахователите да ти платят за ново стъкло и то от официалния вносител? biggrin.gif
Ще, ще.
Минахме първи етап. Той представлява предоставяне на проформа фактура за стъклата от официалния вносител, защото само те могат да то намерят.
Те от собствена страна отказаха плащането на фактурата. Нормално.
Сега е техен ред да кажат от къде може да се вземе стъклото и съответно от тази фирма да осребрят фактурата.
Главния проблем, който имат в момента е да намерят от къде да кажат, че ще признаят фактурата. По-големия проблем, който имат е, че въпросните стъкла ги няма от вносителите в България на китайски или европейски или каквито и да е стъкла, с които работят.
За това ще бъдат принудени да използват опция да го вземат с намаление от Тойота през трета фирма, от където ще кажат, че ще признаят фактурата.
За сега още търсят, но няма. Ако не намерят, то ще мине през Тойота, искат не искат. biggrin.gif
Тъпото в цялата тази игра е, че колата си стои на трупчета, докато трае целия процес. Ама какво да правиш, съдба...
После някой ще каже, че Приус-а не бил "екстравагантен" автомобил. От 2 месеца карам Приус и само заради самия модел се очертава колата да е на пътя след 1-2-3 месеца.

Това ако беше някой стандартен модел автомобил, то към днешна дата щеше да е вече на пътя и да сме забравили всички тези простотии.
Ама както и назад съм казвал - нека говорим от опит, а не да си седим в стола пред компютъра и само да говорим, как това е един нормален автомобил, как експлоатацията му не се различава от на останалите и т.н.
п.п. Вчера договорихме и останалите детайли по поправката. Ще минава целия под боичките и ще е лъскав така, както майка го е родила.
