Страница 26 от 30
Публикувано на: 18 Мар 2009 06:15
от LordDigital
ugabuga написа:lol i ko prai toia claying? gledash dali se dokosvat li?
ЕЕ ти па сега чак докосване:)
Гледа се по тукашните разбирания да има поне 0.85мм клирънс ,по българските според Антон е 1.5mm - и във двата случая мерят със компресирана гарнитура. При мене имаше около 1mm ,но аз го мерех без гарнитурата.
Днеска иначе 5 часа във сервиза за да довърша пустата стойка на турбото - и във краина сметка не стана така че да ме кефи ма поне знам какви чарколяци да поръчам за да стане следващия път. За това пък за застраховка натегнах гайките на изпускателния колектор на 50 нютона. Наложи са всичко да го правя по 2 пъти де ,щото бех забравил тръбата за парното да се евввва
Публикувано на: 18 Мар 2009 07:16
от MX5
LordDigital написа:Наложи са всичко да го правя по 2 пъти де ,щото бех забравил тръбата за парното да се евввва
За какво ти е парно, зимата мина ... laugh.gif
Публикувано на: 18 Мар 2009 07:34
от ALTEZZA
MX5 написа:LordDigital написа:Наложи са всичко да го правя по 2 пъти де ,щото бех забравил тръбата за парното да се евввва
За какво ти е парно, зимата мина ... laugh.gif
ma verno, za kvo ti e tova parno? taz kola ne e vijdala nikoga stud. izvadi i vsichko iz pod tabloto, kem shte spestish malko miasto i tejest. taka sigurno sthe ti e i po lesno da prekarvash ECU harness-a

Публикувано на: 24 Мар 2009 07:46
от LordDigital
Тука ровнах последния реглаж на колата ,че разни СупраДжии искат да копират - кво да се прави на мене немаше кой да ми каже как да се регулира таз кола 3 години нема за какво да се мъчат и другите хора

Публикувано на: 06 Апр 2009 10:54
от ALTEZZA
brake fluid info za Lorda
*********************
ARRANGED BY DRY BOILING POINT:
DRY:401F -- WET:284F --- DOT3 MINIMUM (GLYCOL BASE)
DRY:446F -- WET:311F --- DOT4 MINIMUM (GLYCOL BASE)
DRY:500F -- WET:356F --- DOT5 MINIMUM (SILICONE BASE)
DRY:500F -- WET:356F --- DOT5.1 MINIMUM (GLYCOL BASE)
DRY:527F -- WET:302F --- AP RACING 551 ($12.95/0.5L OR 16.9 OZ)
DRY:527F -- WET:347F --- VALVOLINE SYNPOWER DOT3 & DOT4
DRY:536F -- WET:392F --- ATE SUPERBLUE/TYP200 ($9.95/1L)
DRY:550F -- WET:284F --- FORD HEAVY DUTY DOT 3 ($4/12 OZ)
DRY:570F -- WET:284F --- WILWOOD 570 ($5.65/12 OZ)
DRY:570F -- WET:284F --- PERFORMANCE Friction Z rated ($6.27/16 OZ)
DRY:590F -- WET:410F --- AP RACING 600 ($16.95/0.5L OR 16.9 OZ)
DRY:590F -- WET:518F --- CASTROL SRF ($69.00/1L 0R 33.8 OZ)
DRY:593F -- WET:420F --- MOTUL RBF600 ($12.95/0.5L OR 16.9 OZ)
DRY:601F -- WET:399F --- BREMBO LCF 600 PLUS ($26.75/0.5L OR 16.9 OZ)
DRY:610F -- WET:421F --- NEO SYNTH. SUPER DOT 610 ($11.95/12 OZ)
DRY:610F -- WET:421F --- PROSPEED GS610 ($39.95/16 OZ)
DRY:626F -- WET:417F --- WILWOOD EXP 600 ($16.95/0.5L 16.9 OZ)
ARRANGED BY WET BOILING POINT:
DRY:401F -- WET:284F --- DOT3 MINIMUM
DRY:570F -- WET:284F --- WILWOOD 570
DRY:570F -- WET:284F --- PERFORMANCE Friction Z rated
DRY:550F -- WET:284F --- FORD HEAVY DUTY DOT 3
DRY:527F -- WET:302F --- AP RACING 551
DRY:446F -- WET:311F --- DOT4 MINIMUM
DRY:527F -- WET:347F --- VALVOLINE SYNPOWER DOT3 & DOT4
DRY:500F -- WET:356F --- DOT5.1 MINIMUM (GLYCOL BASE)
DRY:500F -- WET:356F --- DOT5 MINIMUM (SILICONE BASE)
DRY:536F -- WET:392F --- ATE SUPERBLUE/TYP200
DRY:601F -- WET:399F --- BREMBO LCF 600 PLUS
DRY:590F -- WET:410F --- AP RACING 600
DRY:626F -- WET:417F --- WILWOOD EXP 600
DRY:593F -- WET:420F --- MOTUL RBF600
DRY:610F -- WET:421F --- NEO SYNTHETICS SUPER DOT 610
DRY:610F -- WET:421F --- PROSPEED GS610
DRY:590F -- WET:518F --- CASTROL SRF
****************************************
ta vaprosnoto Wilwood moje da e s dry boiling point 570F*, obache wet boiling point e samo 284F*, ta i za tova e DOT3.
*WET BOILING POINT - The minimum temperatures that brake fluids will begin to boil when the brake system contains 3% water by volume of the system.
*DRY BOILING POINT - The temperatures that brake fluid will boil with no water present in the system.
t.e. mai po dobre si stoi s Valvolin-a. btw, na tirerack imat Brembo brake fluid 500++, no ne mislia che e po-dobro, dry 520F*, wet 336F*, tvoita cena e $9.50 za 0.5L(16oz)
Публикувано на: 06 Апр 2009 20:55
от ugabuga
Az karam s ATE. ne e mnogo skupa i ima 2 razlichni cviata ta kato flush-vash e lesno da se vidi koga si gotov.
Публикувано на: 07 Апр 2009 08:20
от ALTEZZA
ugabuga написа:Az karam s ATE.
gledam tirerack go prodavat za $12 na Liter. dovolen si predpolagam? kakva e razlikata mejdu Super Blue Racing i TYP 200, samo v cveta li?
Публикувано на: 09 Апр 2009 21:20
от ugabuga
da, samo cveta
Публикувано на: 13 Апр 2009 02:42
от LordDigital
Публикувано на: 13 Апр 2009 06:30
от Japanese_fever
LordDigital написа:Епааа Убавите работи не може да са чести
I za tqh se chaka dulgo, su6to taka! LOL laugh.gif
Shto ne zarejdate ot Mobil, ue?!?

Публикувано на: 13 Апр 2009 20:12
от ALTEZZA
smb написа:shto ne zarejdash ot CITGO ue!?
po edno vreme se noseha legendi iz forumite che v Shell benzina ima prekaleno mnogo dobavki i vodeha che Mobil e po dobria benzin, osobeno za bigachki.
inache legendata det ti se opita da mi probutash, che s Shell ti dava s 2mpg po dobar rashod vs Mobil, ami reshih da go probvam i poslednia pat zaredih s Shell i chestno da ti kaja za sega zabeliazvam obratnia efekt

Публикувано на: 13 Апр 2009 22:49
от V35GTR
Tova e zashtoto ne sipvash benzina pravilno! l0l
ALTEZZA написа:smb написа:shto ne zarejdash ot CITGO ue!?
po edno vreme se noseha legendi iz forumite che v Shell benzina ima prekaleno mnogo dobavki i vodeha che Mobil e po dobria benzin, osobeno za bigachki.
inache legendata det ti se opita da mi probutash, che s Shell ti dava s 2mpg po dobar rashod vs Mobil, ami reshih da go probvam i poslednia pat zaredih s Shell i chestno da ti kaja za sega zabeliazvam obratnia efekt

Публикувано на: 13 Апр 2009 23:22
от MX5
CITGO rullz biggrin.gif Po-tochno kolonkite, na koito pishe Sunoco 260 GT
Публикувано на: 14 Апр 2009 05:15
от Japanese_fever
MX5 написа:CITGO rullz biggrin.gif Po-tochno kolonkite, na koito pishe
Sunoco 260 GT
Kakvo iskash da kajesh?

Публикувано на: 14 Апр 2009 06:22
от MX5
Japanese_fever написа:MX5 написа:CITGO rullz biggrin.gif Po-tochno kolonkite, na koito pishe
Sunoco 260 GT
Kakvo iskash da kajesh?

http://www.sunocoinc.com/Site/Consumer/ ... o260GT.htm