gimara написа: ↑27 Дек 2024 12:12
Аз не разбрах, защо ще ги сменяш тези диоди? Изгорели ли са?
Тези останаха едно от малкото парчета по колата които не са сменени. Съмнителни са, предвид че две релета изгоряха и поне един от тях участва във веригата за комуникацията между интеграционното реле и останалите компютри.
Този за вентилатора (D4) като локация го дават някъде около левия калник, който е увиснал надолу поради удар отпред вляво, и е плануван за смяна плюс изпъване на левия подкалник. Челния удар е бил някъде 2016 съдейки по сменения китайски фар. Колата я купих от моргата 2019.
Цената на тези трите диода е такава, че просто не си струва да вдигам пак табло, да разтварям сноповете и просто да ги измеря. И да ги нямам в ръката си, ако се окаже че някой е пребит или от челния удар или от изпържените релета преди време.
Трите диода със доставката са ориентировъчно 30 долара. За да ги извадя от инсталацията, ще загубя сигурно 2 дни - труда по изваждането ако си плащам сам на себе си е повече пари от самите диоди. Накрая че ще ги измеря за спорта, ще ги измеря. Но предпочитам да ги меря на свършен факт, при сглобена кола, отколкото да ги меря до трупа на авенсиса.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.