Re: Тойота Приус - мнения, коментари и съвети.
Публикувано на: 19 Юли 2014 11:59
Сканирай и пусни или поне кажи какво са писали!scorpion написа:Вчера имаше страничка отделена в седмичника на АутоБилд за Приус 3.
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Сканирай и пусни или поне кажи какво са писали!scorpion написа:Вчера имаше страничка отделена в седмичника на АутоБилд за Приус 3.
И най-здравата кола при недобро стопанисване е възможно да създаде главоболия, та дори и Приус да е. Все пак си на прав път. Избрал си правилната марка и модел,earendil написа:Здрасти,
имам намерение да купувам Пирус 2 (2006-7г).
Гледам, че тук се е разгорила една малка война и се моля да не ме нападате
До колкото съм почерпил информация от интернет, като цяло го дават като доста безпроблемна кола - нещо, което за мен е от първостепенна важност.. по-важно от това дали ще харчи 5 или 6 /100 км.
Наясно съм, че кола 2ра ръка си е все пак ролетка.. независимо дали е дизелов авенсис или така спорния хибрид. Личното ми мнение, е, че обикновено 7-8 годишен бензинов автомобил е доста по-безпроблемен от такъв дизел (ДПФи, дюзи, маховици и т. подобни болежки ги няма), а хибридната част на приусите е май последното нещо което ще се развали..
До колкото четох, важно е да се смени маслото на т. нар. скоростна кутия. Двигателя нали е с верига? Нещо друго като съвети/мнения за огледа или след евентуалната покупка?
Поздрави
Не пуснах нарочно за да не нагнетявам и без това поразгорещената дискусия но накратко:prius 3 написа:Сканирай и пусни или поне кажи какво са писали!scorpion написа:Вчера имаше страничка отделена в седмичника на АутоБилд за Приус 3.
- След, като не го бърка разхода, защо пък трябва да взема друго! Нали според някой „капацитети“ тук, хибридите не са икономични. Значи правилен избор е направил колегата с „неикономичен“ Приус.nowyaris написа:след като не го бърка колегата чак толкова разхода не знам защо му е този Приус.
- Сега, ако успееш да дефинираш коя е нормална и коя ненормална кола, цена няма да имаш! biggrin.gifnowyaris написа:Има си нормални biggrin.gif бензинови коли които там някъде си горят средно -6/7.
- Някой пък може да ги влекат екзотиките и приключенията. Вече доста хора си накупиха Приуси и не мисля, че са екзотични. Виж, у ваше село може и екзотика да са но някъде другаде да не са...nowyaris написа:И са също толкова надеждни и евтини за експлоатация като семеен автомобил.Освен ако не го влекат екзотиката и приключенията
Нормална кола е тази,за която сам си си спечелил парите.Ненормална е тази,за която татко ти със спедиция в мюнхенско и с неясен бизнес ти е дал кинти да си я купиш,или направо той ти я е купил/Бях спрял да следя темата,ама понеже коркаш дяда си,отговори ми на въпроса за фамилното си име - Мавродиев или не ?prius 3 написа:- След, като не го бърка разхода, защо пък трябва да взема друго! Нали според някой „капацитети“ тук, хибридите не са икономични. Значи правилен избор е направил колегата с „неикономичен“ Приус.nowyaris написа:след като не го бърка колегата чак толкова разхода не знам защо му е този Приус.
- Сега, ако успееш да дефинираш коя е нормална и коя ненормална кола, цена няма да имаш! biggrin.gifnowyaris написа:Има си нормални biggrin.gif бензинови коли които там някъде си горят средно -6/7.- Някой пък може да ги влекат екзотиките и приключенията. Вече доста хора си накупиха Приуси и не мисля, че са екзотични. Виж, у ваше село може и екзотика да са но някъде другаде да не са...nowyaris написа:И са също толкова надеждни и евтини за експлоатация като семеен автомобил.Освен ако не го влекат екзотиката и приключенията
Ами като не си случил на достатъчно богат татко,така ще е..... Някои колеги си търкалят новите Приуси из немско и не им пука кое колко струва по колите им - тати плаща..Затова са им изключително икономични-нито са харчили нещичко за тях,нито имат намерение да го правят / дор де са живи родителите /.BOz написа:Не знам дали е екзотична или не, но е факт, че след градушката, трябва да купувам капаци и стъкла от официален вносител, защото просто не могат да се намерят на пазара на втора употреба или нови от външни производители. Това за мен само по себе си показва, че Приуса си е един доста екзотичен автомобил. Особено като им видиш цените. Все едно купуваш части за С (S) класа, не за тъп хечбек. Дори предното и задното стъкло на С класа са по-евтини!
Да беше питал - имам два приуса на части.BOz написа:Не знам дали е екзотична или не, но е факт, че след градушката, трябва да купувам капаци и стъкла от официален вносител, защото просто не могат да се намерят на пазара на втора употреба или нови от външни производители. Това за мен само по себе си показва, че Приуса си е един доста екзотичен автомобил. Особено като им видиш цените. Все едно купуваш части за С (S) класа, не за тъп хечбек. Дори предното и задното стъкло на С класа са по-евтини!
Ми много неща ми трябват. Общо взето имам здрави две десни врати. Всичко останало ми трябва. biggrin.gifIVOtuning написа:Да беше питал - имам два приуса на части.BOz написа:Не знам дали е екзотична или не, но е факт, че след градушката, трябва да купувам капаци и стъкла от официален вносител, защото просто не могат да се намерят на пазара на втора употреба или нови от външни производители. Това за мен само по себе си показва, че Приуса си е един доста екзотичен автомобил. Особено като им видиш цените. Все едно купуваш части за С (S) класа, не за тъп хечбек. Дори предното и задното стъкло на С класа са по-евтини!
Какво ти трябва?
Това на Авенсиса ли?Airfan написа:И при мен само десните врати нямат нито една щета. Всичкото ламарина има поне по 3 цъкъла.
На Авенсиса, да. Беше в София на тази дата. От дясно вратите нямат попадения, но калниците имат по 2-3, задния капак 5-6, от ляво са десетки по всеки детайл, покрива и капака на мотора има стотици. Пластмасата пред чистачките е счупена. Предното стъкло беше напукано половината. Сега е в сервиза за ново стъкло, а след две седмици някаква външна фирма ще идва да оправя подбитостите без китосване и боядисване. Твърдят от Тойота тук в Пловдив, че ги правели перфектни, но е доста скъпо. Примерно преден капак и покрив 1000+ лв. В моя случай каското плаща добре и ще има пари да се оправят поне капаците и покрива, за вратите ще се пазаря допълнително. Склонен съм да дам и от мен, само и само да не се боядисва нищо.BOz написа:Това на Авенсиса ли?Airfan написа:И при мен само десните врати нямат нито една щета. Всичкото ламарина има поне по 3 цъкъла.
А "3 цъкъла" какво точно означава? 3 попадения или. Ако е така, то си добре. Но ако е на Авенсиса...
Друго си е да имаш такива удари, че колонката, която минава над вратите да се е огънала така, че задната врата да запира в нея.
Същото е с доста други модели автомобили, които не са толкова разпространени, а не само с Приус. Ако следваме логиката ти, би трябвало само Гоуфове да караме, защото части, колкото искаш за тях. biggrin.gifBOz написа:Не знам дали е екзотична или не, но е факт, че след градушката, трябва да купувам капаци и стъкла от официален вносител, защото просто не могат да се намерят на пазара на втора употреба или нови от външни производители. Това за мен само по себе си показва, че Приуса си е един доста екзотичен автомобил. Особено като им видиш цените. Все едно купуваш части за С (S) класа, не за тъп хечбек. Дори предното и задното стъкло на С класа са по-евтини!