Страница 26 от 82
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 12 Юли 2016 15:13
от dimkaraganchev
Bass_Man написа:...Живота на бутилката за Пропан-Бутан е 10г без особенно значение как е монтирана...
Животът на бутилката е много повече от 10 години. На 10 години има изискване за хидравлично изпитване.
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 12 Юли 2016 20:42
от Bass_Man
Ако можеш да се позовеш и на закон ще бъде чудесно! Понеже това няма как да стане да ти обясня.
На бутилките за пропан бутан не се прави хидравличен тест и за това животът им е ограничен нормативно на 10 години!
Бутилките за метан за разлика от тях трябва да се изпитват хидравлично на всеки 5г и имат живот 40г.
И тези стандарти са за почти целия свят!
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 13 Юли 2016 17:09
от dimkaraganchev
А би ли казал в коя нормативна база пише, че животът им е 10 години. На единия ми автомобил бутилката кара 11-та година, но не са ми правили проблем при ГТП. Все пак, ако има такова изискване, не е проблем да я сменя с нова.
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 13 Юли 2016 20:00
от Bass_Man
Има го вече публикувано даже мисля че е в тази тема. Но ще го намеря и ще ти го дам.
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 19 Юли 2016 15:34
от giorgo77
Може ли да препоръчате газаджия в сф който сменя филтри на прилични цени? Двата ми филтъра в магазина струват 7,5 лв а те искат по 35-40 за смяната им. Става въпрос за ГИ Романо
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 20 Юли 2016 03:25
от Bass_Man
Ако не бързаш пиши на лично ако бързаш не знам.
Относно нормативната уредба рових тези дни но не можах да намеря актуалното за момента. Тези дни пак ще търся но просто нямам много време за ровене.
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 20 Юли 2016 08:27
от slowtraveler
Автомобилът е неизправен в случай, че е изтекъл срокът на експлоатация на резервоара за СПГ или ВНГ, предвиден от производителя.
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 20 Юли 2016 09:06
от Bass_Man
Това къде го четеш?
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 20 Юли 2016 09:28
от slowtraveler
НАРЕДБА № Н-32 ОТ 16 ДЕКЕМВРИ 2011 Г. ЗА ПЕРИОДИЧНИТЕ ПРЕГЛЕДИ ЗА ПРОВЕРКА НА ТЕХНИЧЕСКАТА ИЗПРАВНОСТ НА ПЪТНИТЕ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА
Последно изм. и доп. ДВ. бр.40 от 27 Май 2016г.
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 20 Юли 2016 16:05
от Bass_Man
Мале колко наредби има .......
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 20 Юли 2016 20:05
от Iliyа Damyanov
В Италия сертификата за годност на бутилката важи 5 години от датата на монтажа. След това има две опции. Първата е демонтаж, проверка , монтаж и заверка (удължаване)на сертификата за годност на старата бутилка при положение че е годна. Втория вариянт е демонтаж на старата и монтаж на нова и заверка на паспорта на бутилката от оторизран сервиз. Интересното е че и в двата случая цената е почти еднаква , около 400 евра по спомен. Без съответната заверка колата не може да мине технически преглед. В предвид ,че сме в ЕС доста от наредбите ще се уеднаквят.
ПС. Впечатленията ми относно ГИ. Преди около двадесет години съм карал известно време такси. Бензиновите кошници бяха от карбураторната ера и всички бяха газифицирани. Не е имало някакви сериозни драми с това че са на газ. Карал съм нисан с 1,6 мотор който беше прехвърлил 700 000 без да е отварян мотора. Последното беше Тико на почти 800 000 пак без да е отварян мотора. При това по него време не бяхме и чували за омаслители.
Последните 14 години бях в Рим. И там си карат доста хора на газ. И нови и стари нямат никакви ядове даже сякаш на газ моторите са по-тихи. Но там се кара само на пропан. Няма ядове да събира грес и мизерии в изпарителя. Да на около 30-40000Км им подменят мембраните и разни други неща които са в ремонткия кит. Монтажа е около 1300 евра но се плащат около 1000 защото заради екологията държавата прави някакво доплащане. В Рим в дни на смог се забранява движението на коли. Разрешено е само на обществения транспорт и на частните коли с газово.
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 20 Юли 2016 20:48
от max-2
Смених моята 30 литрова с 65 литра на 5-ата година. Дори и да не ми трябваше по-голяма пак щях да я сменя. При цена 70-80лв на бутилката не си заслужава да се плаща за проверки. Пък и бутилката започва да ръждясва вътре.
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 20 Юли 2016 23:06
от rumen_af
Имам малък проблем с ГИ BRC Sequent 24 на Тойота Корола 1.4 VVTi, 97hp и ми е необходим добър майстор за настройка поради факта, че започна да не може да пали от първия път. Може ли някой да ме упъти към такъв проверен майстор в София или околността?
Благодаря предварително за помощта!
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 21 Юли 2016 22:27
от Bass_Man
Брц си имат официален сервиз в София и се намира в Дружба. Може да им видиш сайта.
Относно проверките на бутилките идеята беше че срока за експлоатация на пропановата бутилка не може да надвишава 10г защото е тънкостенна. Докато живота на метановите е 40г въпреки че се правят прегледи през 5г.
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 28 Юли 2016 22:51
от Двигателист
Bass_Man, при определени условия Фобоса записва грешка "прекъснал инжектор на 3-ти цилиндър", обръща на бензин докато не загася и запаля отново не иска да мине на газ. Авенсис Т22 с 3S-FE, ако има значение. При четене после грешката не е активна. Не е някакъв проблем, но не мога да разбера, дали наистина има реално прекъсване или е някакъв бъг. За 13 месеца го е направила 2 пъти, по един същи начин - изрязване на пълна газ на 2-ра или 3-та предавка докъм 6000 оборота (без да достига ограничител). Сблъсквал ли си се с подобен проблем? Утре ще прозвъня инсталацията до инжектора, но мисля, че няма да има проблем.