Страница 25 от 40

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 30 Ное 2020 16:07
от Daniel356
slowtraveler написа: 29 Ное 2020 16:57
Daniel356 написа: 29 Ное 2020 12:03 Обаче за мен то си е за отделна тема- каква нова кола аз да си купя, дали да е Тойота Камри или друга, не е просто още едно мнение за Тойота Камри в 24-те страници на темата, на което едва ли някой ще отговори...
Колега, така ли правите избор на автомобил? Каквото Ви се предложи във форума? Направете тест-драйв на Камри и на Маздата (предполагам Мазда6?), и ще Ви се изясни кое ще ви пасне повече като поведение, оборудване, цена.

Относно преместването на мнението Ви - питали сте за Тойота Камри и за Мазда... Тъй-като съвсем логично в Тойота форума няма раздел Мазда, е коректно да коментираме предимно това, към което сте се насочили от 'нашата марка'.
А тъй-като вече има дълга тема с обсъждане точно на модела, който визирате, не виждам нищо неправилно в това да продължите получаване на информация за конкретния модел точно в тази тема.....
Ако искате да получите информация за Мазда, е добре да потърсите такава в техния форум.
Ще направя тест драйв естествено. Също и за Мазда попитах в техния форум. Сега конкретно за Камри-то кое ниво на оборудване препоръчвате? Ясно, че е въпрос на пари и кой на кои глезотии се раздва, но може би има нещо специфично, което начинаещите не подозират и не е за изпускане?
Вариантът със стъклен покрив само за САЩ ли е?

Впечатления от Toyota Camry 2020

Публикувано на: 22 Яну 2021 17:49
от planetarydrive
Здравейте,
Поради оскъдната информация от собственици, бих искал да споделя наблюдения от Тойота Камри. Всъщност вчера писах доста по темата, но се изгуби при изпращане.
Днес ще бъда по-кратък,а смятам в близките дни да пиша значително по подробно за особености и впечатления.
Колата е на няколкостотин километра и всъщност първите впечатления са по-ярки,а сравненията с други модели по-пресни. Основни предимства на модела са комфорта на возене,тишината на място и в движение. Сравнявайки с всички други видове автоматични скоростни кутии,а твърдя ,че съм карал за малко или повече всички видове, това е нещото което най-много ме впечатли при първия тестдрайв-електропланетарната автоматична трансмисия.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 22 Яну 2021 18:28
от planetarydrive
Ще се върна на въпроса с начина на возене на Камри-меко поемане на всички неравности. При преминаване през различни дефекти на пътното покритие се чува кратък приглушен звук,няма силни нискочестотни звуци които да се предават към возещите се. Това комфортно окачване не води до липса на стабилност в завои и екстремни ситуации. Всъщност ,за малкото километри изминати се наложи три пъти да спирам внезапно и избягвайки препятствия-куче,котка и паднали скали-нямаше пострадали.
При тестдрайв преди година и половина забелязах на фона на общата тишина в колата ,повишен шум от гумите.
Очаквах и при мен подобен шум, но може би от другата марка гуми е значително по-тихо.
Между първите месеци продавани Камрита и две години по-късно се виждат редица подобрения на елементи ,който са били обект на критика в ревюта в интернет.Ще спомена по-нататък някои от тях които аз забелязах. По отношение на шум от гуми вероятно са подобрили изолацията в района на подкалниците.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 23 Яну 2021 09:58
от planetarydrive
Завършвам хваленето на возенето на Камри с повдигнат някъде въпрос дали и при този модел на Тойота спирачните апарати тропат както при някои Авенсис и Корола. Няма тропане и преминаване от асфалт към паваж почти не се усеща. В Корола е170 тропането от апаратите беше много силно,но пък лесно се отстраняваше.
Ще спомена забелязани недостатъци - ЛЕД късите фарове светят високо и далеко и очаквах по ярко осветяване на пътя наблизо.Саморегулиращи са и вероятно ако е налична мех.регулировка за базова настройка ,биха могли да се свалят малко. Но това след време. Почуквания от камъчета в района зад колелата ще се наложи да се отстрани с мазане с битумни покрития както при Королата правих.
Коментираше се в форума затоплянето на купето при хибридни автомобили.Изненада ме много по-бързото затопляне в сравнение с всички коли които съм имал-само бензинови.Температурите бяха около и често под 0 в периода на наблюдения.
Много рано е да се говори за разход.Занулен е ср.разход преди около 500 км. и се движи около 5 в еко режим и кротко каране.На магистрала повишава 1-2 десети ,а при каране в града спада на 4.9.Единствен извод е ,че при такова каране в града е под 5.
Обсъждаше се преди време, невъзможност за монтиране на багажник на покрива.Никъде не се споменава забрана в ръководството-преведеното и оригиналното, които съм чел няколко пъти. Има само препоръка да не се тегли ремарке. Скандинавската фирма за боксове не знам предлага ли за модела,но в каталог на испанска марка за багажници има необходимите планки за които се захващат напречните греди.Смятам да поръчам такива и да възстановя комплекта от Королата за използване при необходимост на Камри.
Важен въпрос е къде сме спрямо конкуренцията.
През последните години съм сравнявал на тестдрайв някои модели и най-много съм се чудил на сравнение между Камри и Супърб. Карал съм актуален Супърб във върхово изпълнение Лаур. и Клем. Субърба вози значително по- твърдо, но пък е много по-лигав в завой от Камри.Да старите бяха много по-твърди,с шумно окачване, но създаваха впечатление на стабилни в завой.Огромна е разликата на шума в интериора при всякакви скорости,но над 120 Супърба е прекалено шумен-най-вече от въздуха. При ниски скорости всеки преминаващ автомобил се чува все едно е открехнат прозорец.Предимствата на Супърб в обем на багажник и задна седалка се виждат и без тестдрайв.
По-нататък мисля да пиша за нещото което ме впечатли най-много- елпланетарната трансмисия ,която заедно с возенето и пътното поведение ме накараха да взема решение за Камри.И да направя сравнение с другите видове авт.трансмисии и по-малките хибриди на Тойота.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 25 Яну 2021 10:47
от Hursa
Някой, може ли да обясни следното (ако се приеме, че данните от ценовата листа имат нещо общо с действителността)
"Разход на гориво:
Ниска скорост 3,8-4,2
Средно висока скорост 8,1-8,5
Висока скорост 3,6-3,9
Много висока скорост 3,6-3,9"
Автомобила не е ли оптимизиран за европейския пазар?
"Препоръчително октаново число 91"

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 25 Яну 2021 11:34
от BOz
Няма как да е вярно, само като го видиш.
Симулиране на 4-те стила на шофиране са:
1. Градски
2. Крайградски
3. Междуградски
4. Магистрала.

За един хибрид няма как втората фаза на тест да е толкова висока, а магистралната толкова ниска.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 25 Яну 2021 11:44
от Hursa
Но се повтаря и при дадените "въглеродни емисии". Нима въобще никой не обръща внимание, какви ги пишат по тези листи. Никой ли не проверява изписаното. Ако не обръщат внимание на изписаното на сайта им, до колко можем да им се доверим за каквото и да е.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 25 Яну 2021 12:30
от planetarydrive
Тези грешки са от началото на продажби на модела. Има и други.По-достоверно е повишаването на официалния разход от 4.4 на 5.3 среден разход за модела след новите стандарти. А има много разминавания в екстри в различни нива. Появяват се такива в по-ниските нива от обявените, което е приятна изненада. Казват ,че нещо го няма в определено ниво, но се оказва ,че ако настояваш в друга тяхна програма се позволява в това ниво.Не може да се разчита напълно на информираността на представителите.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 30 Яну 2021 09:36
от planetarydrive
Ще продължа кратко за особености на Камри.Много добра видимост напред. Напълно скритите чистачки са добро решение.Не надничам над високото табло както беше при Корола.Много по лесно управление и свикване с габарити.
Звукът от аудиото е задоволителен,но ще добавя бас и сменя пищялки.Говорителите в задните врати влошават звука. Сложна е смяната на папки от USB.
Шумове от силова електроника и др.подобни са много дискретни и не дразнят.
Дългоходовият мотор и късата хибр.трансмисия-измерих я индиректно и много приблизително- 33см, правят впечатление с компактността си. Между този 2.5 мотор и предишния 2.5, разликата в диаметъра на буталата е 25мм.Липсва и водна риза от външната страна на 1-ви цилиндър. При авенсис т22 ск.кутия и съединител са 37см.
Маневреността при обрантни завои е положителна изненада, като се има предвид дължината на автомобила.
Подобрения от началото на производството, които забелязвам са-липса на луфт във външните дръжки на вратите.Стабилно закрепени елементи по табло,подлакътници предни,задни които преди мърдаха при страничен натиск. Вижда се бяла, вероятно изолационна материя зад предните подкалници. Дали е добавена след оплаквания от шум от гумите -не знам.Това са дребни работи, но говорят за вслушване в критики.
Всичко по-горе е важно за избор ,но решаващо беше усещането от скоростната кутия.
При Корола е170 се отказах от CVT поради дразнещото заковаване на високи обороти и повишаване постепенно на скоростта.
Същото беше поведението на Аурис 1.8 хибрид от предишното поколение заковаващо веднага 6х.оборота при макс.ускорение.
Това несиметрично покачване на обороти при ускорение съм срещал даже при стари хидротрансформаторни кутии .
Работата на трансмисията -P710 на Камри се вижда много добре на клипове на германски автори ,но за Лексус ЕС ,при който има оборотомер а всичко е идентично с Камри. Преразказано -макс. ускорение започва от около 2х.об. и постепенно достига близо 6х. при 130км./ч. Усещането за такива като мен е превъзходно и въобще не ми липсват леките тласъци на превключване на предавки. Смятам,че това е най-приятната и спокойна работа на автоматична кутия,същевременно с мигновена реакция.
Ставало е дума ,че Тойота не прави промени на хибридите си и кара на стара слава и тн.През тези 23години производство промените са огромни.
Остава разбира се планетарната предавка и двата елмотора,но много неща са променени и усъвършенствани-премахване на ремъчен привод,елмотори от последователно разположени - паралелно, промени в намотки на статор,в ламели на ротор,повишаване няколко пъти на оборотите на елмоторите,понижаване на шума,промяна в начин на работа кутията и много други.
От клипове на ЛексусЕС се вижда какви оброти приблизително поддържа на различни скорости-1800 при 140 скоростомер.
Безценна информация за човек, който иска да придобие представа за работата на хибридите на Тойота и много други, са клиповете на Джон Кели от weber auto в мрежата.Даже от 2-3 дни има подробно описание точно на P710 -при Камри,Рав,ЛексусЕС.
Наименованието eCVT води до грешни асоциации. Нещо подобно на елпланетарна трансмисия би дало информация за същността и.И за основната разлика в принцип и начин на работа на хибридите на Тойота и другите производители.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 30 Яну 2021 10:22
от Dimitar38
:thumbsup: Браво колега, много изчерпателно инфо!

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 30 Яну 2021 16:14
от dracunculus
Перфектно обобщение, Колега. И на мен ми направи впечатление, колкото от 2-3 тестдрайва може да се придобие такова, че от Тойота са се постарали много при Камрито. Откровено се усеща по-високата класа от която и да е друга Тойота. Разликата в усещането спрямо Lexus ES (на същата база) е сведена до минимум, като е запазена значително по-ниската цена..Интересно дали ще подобрят някои аспекти във ФЛ-модела, като например липсваща възможност за греди на покрива

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 09 Фев 2021 22:22
от ibrishimov2001
След няколко тестдрайва ,прочитането на всичко написано в този форум,преглеждането на десетки клипове в Ютюб,днес си капарирах едно Камри,което смятам скоро да подкарам,тъй като е налично в БГ и няма да чакам доставка.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 24 Фев 2021 22:59
от ibrishimov2001
Вече седмица от както си карам новото червено камри елеганс.Разработвам го и вече съм над 1000км.,основно извънградско.Невероятна кола.Много съм доволен.Никога не ме е интересувал разхода,но се оказа че наистина е много икономична.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 24 Фев 2021 23:22
от Sandocan
Колега ,така да се чува. :thumbsup:
И го разработвайте по предписаната схема в ръководстмото.Това е от съществено значение за последващотото състояние на задвижващия агрегат.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 25 Фев 2021 00:30
от Icoma
Правят ли от ТМ ауто отстъпки от каталожната цена на Камрито? Когато купувах авенсиса ( юни 2016) ми направиха 16 % отстъпка.