Страница 235 от 320
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 15 Май 2022 00:02
от travelboy1965
Volkata написа: ↑14 Май 2022 18:27
Еййй първият престрашил се, браво и аз го обмислям ама не съм се наканил, сега като сменях гумите и не бяха добре балансирани и мислех да не би да е от напомпването се бях присетил за тази джаджа, трябва да дадете инфо след малко по продължително ползване
Абе и аз съм го харесал и даже допълнителни лед светлини съм си харесал отпред на местото на предната маска ама с гаранцията ще е тегаво ако стане нещо.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 15 Май 2022 06:52
от imbecile
method81 написа: ↑14 Май 2022 21:34
ПП: Така като гледам при мен са разменени стойностите на предна дясна и задна лява гума. Тия дни ще човъркам с techstream-a дали не може да се сменят местата на датчиците.
В ревютата е писал и друг купувач с такъв проблем, продавачът е отговорил, че може да се оправи...
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 15 Май 2022 07:45
от Krachunov
travelboy1965 написа: ↑15 Май 2022 00:02
Volkata написа: ↑14 Май 2022 18:27
Еййй първият престрашил се, браво и аз го обмислям ама не съм се наканил, сега като сменях гумите и не бяха добре балансирани и мислех да не би да е от напомпването се бях присетил за тази джаджа, трябва да дадете инфо след малко по продължително ползване
Абе и аз съм го харесал и даже допълнителни лед светлини съм си харесал отпред на местото на предната маска ама с гаранцията ще е тегаво ако стане нещо.
Именно гаранцията. 10 години могат да ди измият ръцете...като ти кажат не, ходи доказвай.
За едните стойности
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 15 Май 2022 07:54
от slowtraveler
method81 написа: ↑14 Май 2022 21:34
Така като гледам при мен са разменени стойностите на предна дясна и задна лява гума. Тия дни ще човъркам с techstream-a дали не може да се сменят местата на датчиците.
Това е съвсем стандартен 'проблем' за системи на TPMS, които не локализират къде се намира в пространството всеки датчик...
При такива системи при всяка смяна/въртене на гуми трябва да 'разменяш' номерата на датчиците в системата за да се изобразяват коректно...
Ако са ти нови гумите - ще ти е по-лесно просто да размениш предна дясна със задна лява гума

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 15 Май 2022 18:52
от GringoBG
Бях чел че Королите (поне хибридите) имат 15 компютъра в себе си. Гледах го този модул. Както колегата е показал закачва се за някаква букса на задната греда на купето, по спомен май задна дясна. Гледам доста са продали от тях, Но ако недай Боже някой компютър даде фира, ходи доказвай, че не е от това нещо. Има всяко право дилъра да откаже гаранционна претенция и даже да отхвърли цялата гаранция на автомобила. Ще ти излезе солено и е кауза пердута от самото начало, защото не е оригинална част. За едните цифри, не си заслужава да изгубиш 10 години гаранция.
П. П: Режим спорт също променя и как системата използва електромоторите. В нормален и еко или караш на ток или бензин, рядко и двете освен при потегляне до един момент. При спорт гледам ползва електромоторите заедно с бензиновия почти през цялото време, сиреч разполагал с цялата системна мощност, която по спомен май беше 230 нютонметра за 1.8. Някой да ме поправи ако греша тук.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 15 Май 2022 21:26
от Hursa
► Виж съдържание
В нютон-метри се измерва въртящият момент. Но любопитното е - колко е сумарния максимален въртящ момент на хибридната система. (Двете електрически машини в трансмисията на хибрида не е коректно да се наричат само електромотори – тъй като те в зависимост от режима на хибридната система работят или като мотори или като генератори. Затова обикновено ги наричат мотор-генератори (МГ)). Когато работят и двата едновременно (а когато ДВГ работи те работят на практика винаги) – единия работи, като мотор, другият, като генератор (с едно изключение, като дори не съм сигурен, че е такова). Двата се различават – по мощност, по максимален въртящ момент, по максимални обороти и по други характеристики (до колкото знам). МГ2 – е по-мощния, от него по непосредствено зависят характеристиките на хибридната система. Когато работи в ел режим – той задвижва колата (тогава МГ1 не работи, ротора му се върти свободно). При потегляне, при ниска и средна скорост, дори до относително висока – работи в моторен режим. При забавяне – работи в генераторен режим, той регенерира. Затова (предполагам) обикновено дават неговите характеристики. Неговият въртящ момент би трябвало да участва при получаване на максималния въртящ момент от хибридната система.
Та при 1,8 хибрида – дават, че МГ2 е с мощност 72 кс и максимален въртящ момент 163 нютон-метра (Нм). ДВГ – дават, че е с мощност 98 кс (при 5200 об/мин) и максимален въртящ момент 142 Нм (при 3600 об/мин). Простото сумиране на максималните въртящи моменти на ДВГ и МГ2 не е правилно (според мен) – тъй като се достигат при различни обороти и при различни режими на хибридната система, но най-вече – предават се към двигателните колела през различно предавателно съотношение.
При ДВГ максималния въртящ момент нараства от оборотите при „празен ход” до 3600 об/мин и над тези обороти пада (с относително малък темп, поне до оборотите при които ДВГ достига максималната си мощност - тогава би трябвало да е 134 Нм) – сигурно някъде може да се намери характеристиката му, не я знам. (Графиката на максималната мощност в зависимост от оборотите – расте от оборотите при „празен ход” до 5200 об/мин, над тях пада.) При МГ2 – в моторен режим, синхронен двигател под честотно управление – въртящият момент от нула оборота до 3146 об/мин е максимален (възможно е при 0 оборота да е малко по-нисък и оборотите съм ги пресметнал, може да греша). Над тези обороти пада, като М = 512 781,3/n (където n – оборотите в минута, М – максималният въртящ момент) – до максимално допустимите му обороти. (Графиката на максималната мощност в зависимост от оборотите – расте линейно от нула оборота (или почти от нула) до 3146 об/мин, над тях е постоянна и равна на 72 кс.) (Така е според мен - до колкото съм виждал характеристиките на синхронен електромотор под честотно управление – може и съвсем да не е така

.)
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Май 2022 09:50
от metoyo
Колеги, дайте насоки. Климатика се вмириса. От тук ми се въртят два варианта: 1) да си почистя сам изпарителя или 2) да ходя на сервиз?
1) лошото е че не намирам инфо къде е дренажната тръба и как да стигна до изпарителя. През централния въздуховод дали ще достатъчно качествено и безопасно почистването на изпарителя със спрея с тръбичка. Махах жабката, но не видях достъп до изпарителя. Под пасажерската стелка и мокет под жабката не видях маркуч за дренаж през който да напръскам и да стигне до изпарителя.
2) ако ходя на сервиз, предполагам ще трябва да е в Тойота, заради гаранцията, в друг сервиз нещо да не омажат и да се псувам после.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Май 2022 11:23
от max-2
Найй-безопасно за системата е спрей, който се поставя на пасажерската стелка под жабката. При натискане се заключва и пръска до изпразване на тубичката. Пуснат климатик на вътрешна циркулация, режим най-ниски градуси, колата затворена без никой вътре, изчакване така около 20 мин. (пише на опаковката колко). След това добро проветряване на вентилатор и отворени врати.
Така не се мокрят с препарат както става с пяната за впръскване през въздуховодите вентилаторът, разни датчици, системата nanoe, който има и т. н. и ефектът е страхотен.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Май 2022 14:33
от Volkata
Друго което може да се пробва преди всякакви почиствания и сервизи, което съм установил че се отразява е при пътуване и включен климатик птимербо 10 мин преди да се изключи колата дас е спре климатика за да може конденза да си изсъхне а не да остава мокро, аз съм пробвал спрей който се пръска от отвора на филтър купето и имаше някакъв ефект но процедурата която описах мисля че е най доброто, пробвайте да върви климатика известно време за да си наптави кондез където го прави и след това по дълго време да работи само на вентилатор това е просто предложение нз колко би било ефективно
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Май 2022 16:43
от metoyo
Това съм го правил за тест, няколко дни подред. Карам на климатик на 22, изключвам климатика и карам 10 мин. на вентилатор. Мирише до към 6-7 минута, уж спира да мирише и на следващия ден същата процедура и същият резултат. Обадих се в ТМ Цариградско преди обяд и още чакам отговор дали имат химия за почистване, щото от месеци нямали доставки и не знаят имат ли налични. Процедурата по почистване била над час. Това ми е първата кола, която се вмирисва за 20 и кусур години шофиране. А е на 2 години експлоатация. В колата не пуша и като цяло не е мърлява вътре, филтрите ги сменявам 2 пъти в год- на пролет и преди зима.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Май 2022 16:57
от Krachunov
Ето това е тествано и работи:
https://detailingbg.com/produkt/air-ref ... reeze-57g/
Оставя и аромат за седмица две
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Май 2022 20:42
от venom8888
Колеги някой подкарвал ли е андроид ауто на телефон huawei без google services

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Май 2022 23:30
от Volkata
В интернет бях чел преди две години и имаше варианти някакви, но аз се отказах и си продадох току що купения телефон и си взех друг с гугъл
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 24 Май 2022 08:51
от slowtraveler
Като начало измий хубаво отпред колата, особено местата, откъдето засмуква външен въздух - да не би някоя котка да е решила да те 'маркира'..
Изпарителя вероятно най-добре ще го достигнеш като махнеш филтъра.. И да пръскаш със спрея директно в засмукването от филтъра.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 25 Май 2022 21:04
от Стоян Кръстев