Страница 234 от 320

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Май 2022 11:25
от slowtraveler
Съгласен съм с biro... Аз също от сигурно 25г карам с два комплекта джанти и гуми и баланс съвсем не правя толкова често... Дисбалансът се усеща доста явно ако си внимателен шофьор и не виждам смисъл да правя баланс на гумите, при условие, че колата 'спи' без никакви вибрации... Виж докато сменях гумите върху джантите имах сериозен проблем, явно заради различното лягане на гумата върху джантата (и леки деформации по джантите), което водеше до тресене дори и при идеален баланс веднага след първата смяна...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Май 2022 17:27
от venciru
Последните над десет поста за тази тема ли са ? Или аз нещо не разбирам............
Нали си има раздел и теми за гуми, баланс и т.н.
Извинявам се OFF-а!

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Май 2022 17:52
от travelboy1965
Hursa написа: 11 Май 2022 18:58 215 или 205/55/16.
Все пак при смяната е добре да се балансират според мен, а това няма как да го направя. "Хотела" за гуми си е удобство и май са ми правили отстъпка при смяната - заради ползването му smile.gif
Да 205/55/16 са.Още не съм ги запомнил.Могат ли да се сложат по високо профилни на Корола седан.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Май 2022 18:21
от Hursa
Вероятно може, но каква е целта? За лятото, когато скоростта обикновено е доста по-висока. 205/55/16 не могат да се нарекат нископрофилни - според мен. Борда им е над 110 мм.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Май 2022 21:58
от travelboy1965
Hursa написа: 12 Май 2022 18:21 Вероятно може, но каква е целта? За лятото, когато скоростта обикновено е доста по-висока. 205/55/16 не могат да се нарекат нископрофилни - според мен. Борда им е над 110 мм.
Другата ми кола е с 195/65/15 и с 65 преминаването през дупки е доста по-комфортно.Е все пак е рено и вози доста по-меко.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Май 2022 22:04
от Hursa
По комфортно е. Но комфорта зависи и от стабилността на автомобила. И връзката не е така пряка от височината на борда, а зависи и от обема въздух в "гумата".

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Май 2022 14:10
от Hursa
Усещате ли особена разлика в динамиката при шофиране в режим "спорт", поне ако до превключването сте шофирали в "еко"?
Като цяло съм доволен от динамиката на двулитровия хибрид (като нямам големи изисквания). Но не усещам особена разлика при смяна на режимите. При ауриса е значително по-осезаема. (Не че и при него е "огромна".)

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Май 2022 16:24
от Krachunov
то тея режими не правят колата по - мощна или слаба.
Това което прави е да променя реакцията при натискане на педала.
Това го има писано в някпя от 200те страници назад.
Да речем че натиснеш педала на 50% при нормал.
Ако превключиш на спорт, същото поюожение на педала ще се сметне за 75%, респектив о еко ще го брои за 25%. при 100% натиснат ще си е 100%

Цифрите нямат идея за точност а само за онагледяване на примера

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Май 2022 17:02
от method81
От днес вече съм с напълно функциониращо TPMS благодарение на едно модулче от алиекспрес. :whistle:
Работи доста добре с уговорката, че показва в кПа и точност до първите 2 цифри ( 2.45 бара излизат 240 кПа).

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Май 2022 18:27
от Volkata
Еййй първият престрашил се, браво и аз го обмислям ама не съм се наканил, сега като сменях гумите и не бяха добре балансирани и мислех да не би да е от напомпването се бях присетил за тази джаджа, трябва да дадете инфо след малко по продължително ползване

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Май 2022 18:41
от tonystz
Супер е. Дали ще стане на корола 2022? В обявата в алито пише 2019, 2020, 2021.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Май 2022 19:55
от Injenera
Здравейте,
някой слагал ли е газова уредба на Корола с двигател 1.6 132 коня? Обмислям поставяне на газов инжекцион BRC. Интересно ми е мнението на някой който го е направил?
Благодаря предварително!

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Май 2022 20:39
от Hursa
Krachunov написа: 14 Май 2022 16:24 Да речем че натиснеш педала на 50% при нормал.
Ако превключиш на спорт, същото поюожение на педала ще се сметне за 75%, респектив о еко ще го брои за 25%.
Превключват се режимите на управление на системата, но не само така. (Поне според мен.)

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Май 2022 20:40
от Dimitar38
method81 написа: 14 Май 2022 17:02 От днес вече съм с напълно функциониращо TPMS благодарение на едно модулче от алиекспрес. :whistle:
Работи доста добре с уговорката, че показва в кПа и точност до първите 2 цифри ( 2.45 бара излизат 240 кПа).
Екстра, може ли малко повече инфо, под какво име да го търся в Alito и къде го свързваш

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Май 2022 21:34
от method81
Dimitar38 написа: 14 Май 2022 20:40 Екстра, може ли малко повече инфо, под какво име да го търся в Alito и къде го свързваш
https://www.aliexpress.com/item/1005002 ... 45ed2565-1
Това е модулът.
Уж са различни за бензин и хибрид, може да се избере при поръчката.
Дойде за около месец, идват от Европа с МБМ експрес и не се плаща мито и ДДС.
Връзва се на най-задната колона (C pillar) от шофьорската страна.
Сваля се гуменото уплътнение покрай задната вратата, черната пластмаса, където пада колана, и кората на колоната. Всичко е на щипки.
Вадиш кабела от W5 модула и слагаш този от алиекспрес преди него.
Монтажът отнема 5 минути.

ПП: Така като гледам при мен са разменени стойностите на предна дясна и задна лява гума. Тия дни ще човъркам с techstream-a дали не може да се сменят местата на датчиците.