Krachunov написа: ↑26 Апр 2022 11:33
Явно имаш тежък крак, слаби нерви или пък където живееш не предразполага за подобно каране. София явно се получава.
Нали точно това казах. Имам лек крак, супер здрави нерви, още повече желание и живея в София. Падам си по хипермайлърството и обикновено винаги печеля "вътрешни" състезания с приятели на темата разход на автомобил.
За мен, Камри не може да слезе под 3 в градска среда, измерен на резервоар дистанция. Говоря за стандартен автомобил, каран в стандартна среда. Не подготвен с цел рекорди по съответното най-благоприятно тресе.
Krachunov написа: ↑26 Апр 2022 11:33
Това означава че МОЖЕ да навъртиш 20
Да, и аз съм го докарвал под 3 с Приуса на 15 години за това разстояние. По най-благоприятен маршрут, но не и в двете посоки на въпросното трасе. Горе-долу казваш, че веднъж, на един трип е възможно, с което съм съгласен. Ама не да развиваш теза, че този разход е постижим за един резервоар. Сега за пръв път вкарваш и тезата за разхода за един трип/дестинация, което е съвсем друго от обсъжданото до сега.
За средно разстояние от поне 15к километра;
Най-икономичното
Камри.
Най-икономичната
Корола.
Върти-сучи пак са си едно 30% разлика.
Ако вземем твоите данни за тежестта на автомобила, Королата с 30% завишаване на масата би трябвало да тежи средно 1730 кг, за да е наравно с Камрито по ефективност. Виждаме, че Камрито е по-леко, за същата тази ефективност. Демек Королата е по-ефективния и икономичен автомобил, гледайки разхода отнесен към масата, която придвижва.
Обърни внимателно, че Королата отново има зареждания на гориво на резервоар под 3/100. А за Камрито това е мираж.
От най-икономичното нагоре, вече е всичко в краката на шофьора и съответните условия. Но да, съгласен съм, че ако пускаш от Копитото до центъра на София, за 30 километра може да я вкараш и в 1 и нещо.
Или накрая тази разлика в разхода, съответства горе-долу в 3 поколения автомобили. Или след 20-25 години може Камрито да стане ефективно колкото Королата.
