Страница 24 от 24
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 20:49
от nov
Шкода отдавна не са това , което бяха, дори Шонди го каза в ГаражЪ. Ако трябва да вземам задължитело европейска кола от 2005 нагоре , която да е в златната среда само и единствено Рено (никакви Опел, Пежо,Шкода,Форд и всиките други в тая класова компания, еле па фв,и трите "премиума") - това е мое мнение. Имах късмета да се возя в новия Рафал, 2.0 плъг ин 300 коня - събра ми очите, не говоря само за вървеж, там е ясно, материали, позиция, стойка на пътя, комфорт, обезшуменост, екстри и т.н. цената по спомен е около 125 бона, нямам идея обаче кой е конкурента от Тойота там - Рав 4 или Хайлендър, но май, че хайлендъра идва по-голям на габарити.
Тараторе - ай молт'съ бартер Тойота за Шкода.....................верно и варел масло ама..............., няма да ти е до фафли ами до мастика да те дозамае от убавата сделка........
Krachunov написа: ↑19 Фев 2025 20:40
Не ти трябва шкода, карай си авенса и не се напрягай.
Мисля, че отдавна го е осъзнал, адекватен съвет му даде. МОга да ти дам поне 2 примера за "надеждни" Шкоди Супърб, едната от 2008 на 200к.км реални кривна главица, другата 2018 на 230к.реални кръкна едното буталце, леееееееееееееекинко задра некак си.Иначе, като концепция и подредба вътре Супърбите са много измислени, но Камри от тия години е с една идея по-мека возия (Камри 2021) и рабира се в пъти по-надеждна, Имма и примери на нова Октавия купена нова миналата година, която яко пиива масълце, кара се само извънградско , но 3 литра на 10к.км според майсторягите у Шкода билЕ нормални, не била се разработила още

, а и у юзър мануала и дават между кило и 2 като допуск

Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 20:59
от planetarydrive
Признавам, че не прочетох сериозно оплакването, с тези изведени като акцент 1400лв. Имах Корола и спрях гаранцията предсрочно, по средата, защото се замислих, какво може да се случи и защо да се връзвам с този сервиз. Части всякакви, за един неусложнен автомобил. И втора употреба и най-популярен модел. Има ли нещо скрито в биографията на колата. Не е в гаранция. Дали тази цена за ремонт, не е, както на шега се каза, за ремонт на цялото окачване. Завъртя се тая сума и оплаквачи бол.
Знаете ли за скърцането на цялото окачване на любимата марка от Чехия- май още не е решен този проблем и много, различни механични шумове дразнещи собствениците. Знаете, ама си траете.
Няма да забравя в една Октавия тест-драйв, как се чуваше бензиновата помпа. Че ДСГ-то трака особено на паваж, също знаете.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 21:05
от nov
Най- обичам, като ми кажат следните лафове:
Мерцедес и всичко останало или " А бе немеца, където пипне............", ама практиката показва съвсем друго и не само за автомобили, в компанията за която работя има и немско оборудване и Швейцарско ...............е, нема да коментирам. Също и комуникирам със западно европейци, не само немци и виждам как за 5-7 години, качеството на сървисите им падна драстично за сметка на увеличените пари с всяка изминала година, липса на грамотен персонал и при тях и т.н.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 21:44
от mapamop
Масло и антифриз не съм доливал за 5 години, освен антифриза ако съм го разлял, или маслото да е изтекло през някой очевиден теч.
Въпреки текущите 386000 на километража.
За сметка на това видях из онези дни Шкодата купена с моята - вече е направила 13000 пробег след смяната на двигател, поради маслояд(малко го хапваше - 3.5 литра за 600-700 километра), и са закърпили ситуацията в четвъртия сервиз след над година престой с "някой датчик се ебава ама няма грешка да го хванем кой е". Кола купена втора употреба, година след моята. От тогава имам към 60000 навъртяни. Тая има 13000 след палетен мотор.
Може и да са се пооправили рошавите гарги, но ме съмнява да остискат до 350000 без сериозни ядове. ДНКто им още от комунизма е такова, че не бяха дълговечни. След намесата на "голфовете" освен че придобиха някакъв външен вид май не им се покачи надеждността - все пак са си Дачията на ВАГ.
Полицейските шкоди са вече на 150 000 в Русе и са за ревизия на автоматичните кутии, и си хапват масълце.
Поддържани са в гаранционния сервиз в ...Плевен.
Така че не се напрягай да фъштиш как си хванал господ за шлифера - не си, но ще трябва време да го откриеш. Даже и ЗАЗовете и на Форд Екобуустовете не се обаждаха на 10000пробег.
Направи 100 и тогава генерализирай.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 21:46
от Krachunov
nov написа: ↑19 Фев 2025 20:49
"надеждни" Шкоди Супърб, едната от 2008 на 200к.км реални кривна главица, другата 2018 на 230к
Далеч съм от мисълта да браня така настървено шкодското име, както колегите тук падат за дузпа, само при бегло споменаване че маркаТА има слаби страни. Но вярвам, дори в този форум ще се намерят теми за някакви проблеми при някоя тойота.
И не за друго ами защото реално просто написах, че в определени условия, дадената тойота отстъпва от дадена шкода. Ама на фанатизираните фенове не се нрави това и се чувстват морално задължени да бранят със зъби и нокти. Разход ли ще е, гаранция ли ще е. Няма значение. Нищо различно от правата вяра
Та така ти даваш пример за две коли на по 200 хиляди километра и 16 години. Аз ти давам пример за кола на 4 години и 85хиляди км която трябваше да доливам антифриз. Същия модел само че на 3 години и 50 хиляди километра и той.
Ами аз антифриз никога не ми се е налагало да доливам ама никога даже и на 15-18 годишни коли, па вие си приказвайте за варел с масло.
В интерес на истината и 5 литра да трябва да наливам някога за 15 000 км комфорта пред королата ще сеи струва. А приказките да съм давал колата да я тапицират е повече от несериозно. Не че не може но за друго говорим тук.
Пак един такъв фанатизиран покемон (тоя с камрито, който споменавам), като го насереш, че ТМ са нещастници, запя песен че тойота не било тойота защото видиш ли представителството е франчайз и всеки град били различни

Тотални неадекватни глупости.
А относно пазарен дял и прочее мисля че се изчерпа въпроса с пуснатата таблица по - назад. Тойота в Европа е малко пред шкода. Да по - напред е по пазарен дял, но не е фрапантно. Та тойота си е среден клас кола и като такава си има кусури, чакам тойота фанатиците сега да скочат на къс пас
И за да ги заям, да кажа че и хибрида даже не важи, гледам сега познат върти хибрид и той и все на късо го кара, ми то разхода му удря по голям от дизела
mapamop написа: ↑19 Фев 2025 21:44
Кола купена втора употреба, година след моята.
mapamop написа: ↑19 Фев 2025 21:44
(малко го хапваше - 3.5 литра за 600-700 километра)
Ако правилно съм разбрал, купил си някаква кола 2ра ръка, де е издънила варела с масло и това е валидно за цялата гама? ОКЕЙ!
mapamop написа: ↑19 Фев 2025 21:44
Масло и антифриз не съм доливал за 5 години
Ами аз ти казах 2 короли едната 2020 другата 21ва. Едната на 85 другата на 50 две от две. Ново купени не втора ръка, с бог знае каква история
mapamop написа: ↑19 Фев 2025 21:44
Може и да са се пооправили рошавите гарги, но ме съмнява да остискат до 350000 без сериозни ядове.
Най - вероятно съм го написал, но да кажа пак. До сега все се случва че колите ги въртя около 100-120 хиляди км. После поради една или дргуа причина съм ги сменял.
Това че даден двигател ще изкара 300к е супер като цяло, но е малко вероятно да ми се налага да разбера.
И да плащам за тази хипотетична здравина, за 2рия третия собственик. А през това време да съм си спестил от някакъв комфорт.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 21:51
от ico1
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 22:06
от nov
Аз не съм фанатик - дори ако се разровиш имам тема във форума със над 17-18 недостатъка (според мен), на моя РАВ, които определено не ми харесват и ме дразнят, заради 3 от тях си взех ОТНОВО Волво хц60, но.........понеже , като шофирам си почивам от напрегнат работен ден и т.н. за 2 годИн и 2 месеца имам почти 120к.км на тая кола, в момента е на 346к.км реални - как не каза мък - окачване,електроника, двигател (в момента е с ECS 0w20), не го бара или ако го бара не мога да го хвана, парното сега в студа е на 6, климатика летоска е лед, гори ми на дълго 8,5-9 газ - кво да искам, да - правих един ремонт на кутия, който почти ме отказа от марката в последствие се оказа, че там масло е трябвало да се сменя на 60к.км, познай дали Швейцареца го е сменял някога, супер удобна и комфортна за класа си , много стабилна - минусите съм ги изброил в темата, която създадох преди 2 години, та и тя си има недостатъци. Пред очите ми е служебен Аурис Хибрид и Камри хибрид - ами нямат мърдане, Камрито по гаранция му смениха каре на волана само.
Карам, Софииско градско Ауриса хибрид и няма как да ме убедиш, че Камри хибрид градско !!! удря разход на бензин, колкото който и да е дизел? Ауриса Софииско градско при нормално каране ми дава максимум 5.8- до 6.2 Софииско градско, кой е тоя диел в тоя клас, който ще даде разход толкова Софииско градско? По една случайност имам и Клио дизел К9К 90 коня, на дълго съм го свалял на 3,8 нафта с 90, но Пловдивско градско под 6-6,5 абсурд, но........клиото не е в класа на Аурис-а, Клиото е ръчка, Ауриса е сивити. Брилянтни са хибридите на Тойота за града, но аз бидейки фен на газта веднага бих му нашибал и газ и там вече сметките тотално зазминавт в коша спрямо разход на нафта, оставам настрана качеството на нафтата в Бг и произлизащите от там пък проблеми.
mapamop написа: ↑19 Фев 2025 21:44
все пак са си Дачията на ВАГ
Тараторееееееееееееееее, не пренебрегвай Дачия, да - не са толкова луксозни колкото Шкода, но съм бил свидетел на разни издевателства и тия Дачии са страшни кучета, особено за служебен автомобил, за личен...........зависи на какво си свикнал, но определенно бих я предпочел пред Форд, Опел в съответния клас. Дъстъра кърти, но и цената му вече гони 45-50к, а преди започваха от 27к първите поколения.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 22:14
от Krachunov
nov написа: ↑19 Фев 2025 22:06
ри ако се разровиш има
То мани другото ма и аз не съм казал толкова негативи. Ама както казах някои хора по очи падат за едната чест и разход.

Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 22:20
от nov
Аз предпочитам и се опитвам да съм реалист, да-номер едно са по надеждност Тойота, но има неща, които на мен лично много ми се набиват на очи и ме дразнят, например неща, които липсват в уж по-смотани марки, като Рено например.
Понее се интересувам мнного от автоматични часовници и държа на точността, е бърка ми в г..за например, че часовника в Равчика (кварцов), винаги изостава с точно 2 минути са 3 седмици, откачам, първата ми кола, японска с тоя кусур - сверявам го и пак продължавам, но ме дразни. Да- за това няма да закъсам на пътя, но незнам каква е причината например.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 22:24
от TATI
Темата излиза в почивка поне до края на седмицата.
Явно вече няма какво да кажете, освен да си носите от девет кладенеца вода и да си мерите марките и теглилките.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 27 Мар 2025 15:26
от Akima
! | Съобщение от: Akima |
Timeout-ът мина - темата е отново отключена.
Да се да се води разумна дискусия в рамките на добрия тон. |
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Публикувано на: 03 Апр 2025 15:35
от memfisss
Здравейте,
След този коментар на колегата се заформи дискусия в последните няколко страници относно Toyota Relax гаранцията:
i.vasilev написа: ↑18 Фев 2025 07:21
Това скърцане ще ми излезне само някакви си 1400 лв. ама то е нищо.
В тази връзка искам да попитам запознатите (ползващите Relax) следното:
При активна Toyota Relax, ако се наложи подмяна/ремонт на компоненти, които не се покриват от гаранцията, като например амортисьори, дискове, накладки, свещи и т.н. необходимо ли е същите да бъдат сменени в оторизиран сервиз на Тойота, за да продължи да важи гаранцията?
В точка "2.1.6 Допълнителна информация: " от
общите условия на Toyota Relax се казва:
a) По време на или извън действието на Relax вие можете да посещавате неоправомощени сервизи, като това няма последици за валидността на вашата гаранция Relax (с изключение на случаите, описани в 2.3.2);
На линка по-горе може да се види какво включва "2.3.2 Relax не предоставя покритие за/ако:".
Тоест, мога ли да извърша ремонта в друг сервиз и да продължа да посещавам оторизираните само за годишното/периодичното техническо обслужване с цел подновяване на гаранцията?
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Публикувано на: 03 Апр 2025 17:39
от zorbata
memfisss написа: ↑03 Апр 2025 15:35
На линка по-горе може да се види какво включва "2.3.2 Relax не предоставя покритие за/ако:".
Аз го разбирам така: можеш да правиш всичко не свързано с Релакса, но ако някой от тези ремонти засегне(пряко или косвено) Релакса то той отпада.