Страница 24 от 32

Публикувано на: 27 Мар 2012 20:13
от Japanese_fever
Басс_ман-а се събуди от зимния си сън. biggrin.gif
Мина му... tongue.gif

Публикувано на: 28 Мар 2012 00:18
от LEXUS
mirott написа:
LEXUS написа:Аз нямам нищо против ,ако е така. По мои данни такава Астра с такава макс.скорост няма.

Дай линк,слоу.

Друг въпрос, който го запазих за по-късно biggrin.gif - Как според теб поддържа скоростта си Шевролет Волт?
Твои данни...Това, че не си чел, не значи дето няма...
C14NZ-моноинжекцион 60 коня, 160 км максимална
C14NV-карбуратор 75 коня, 175 км
14SI-пълен инжекцион, 82 коня , 178 км
И трите съм ги карал, повервай, последните 2 вдигат по GPS доста над максималната им посочена.
Колко тежат и какви са им размерите и с какво ги сравняваш по-точно?

Публикувано на: 28 Мар 2012 00:24
от LEXUS
slowtraveler написа:zi_zi_top, не, двигателя ми бе С14NV/75к.с. - карбураторния....
След това имах и Астра Ф класик с С14NZ / 60к.с. моноинжекция - той бе куцо магаре с макс скорост някъде около 150-160км/ч...
@ Lexus - според мен неслучайно почти всички хибриди са ограничени по скорост - така пазят батериите. А тая скорост е достижима и нормална да поддържане от вградения им ДВГ... Лексъса едва ли му е проблем да достигне 200км/ч - все пак има над 3л бензинов ДВГ...
Ето едно клипче за рязко ускорение на 450h до сериозна скорост със зареден акумулатор http://www.youtube.com/watch?v=fJhLPbckMEE
Тръгва на ток, като веднага добавя и ДВГ... И на около 140км/ч остана само на ДВГ....
Веско, ако можеш пробвай дали и при теб е същото? И дали причината да остане само на ДВГ е продължителното време на работа на пълна мощност на ел-двигателя, или превишаване на предварително зададена скорост.... Т.е. пробвай дали при теб се държи по същия начин. И дали ако се движиш например с 150км/ч и подадеш пълна газ, ел-двигателя отново ще добави мощност...
Отговора би обяснил голяма част от спорните моменти в тази тема..

P.S. ето още едно клипче, което идеално илюстрира мнението ми:
http://www.youtube.com/watch?v=CoNWLXeAemE
Вижте за колко секунди 'издухва' батерията, и остава само на ДВГ Лексъс GS450h...
Именно това ти казвам- И Лексуса е ограничен електронно,а не че не може системата или самият двигател да поддържа по-висока скорост.

Така е и при Приус- електронно ограничен на тази скорост.

Кажи как Шевролет Волт поддържа 160 км/ч. с 1.4 двигателя и тегло 1732 kg.?

Публикувано на: 28 Мар 2012 00:35
от KiLLeR
LEXUS написа:
Кажи как Шевролет Волт поддържа 160 км/ч. с 1.4 двигателя и тегло 1732 kg.?
Кажи верно, три дни сън не ме лови.

Публикувано на: 28 Мар 2012 00:37
от LEXUS
KiLLeR написа:
LEXUS написа:
Кажи как Шевролет Волт поддържа 160 км/ч. с 1.4 двигателя и тегло 1732 kg.?
Кажи верно, три дни сън не ме лови.
Версията на колегите е ,че само с 1.4 двигателя.

Публикувано на: 28 Мар 2012 00:41
от LEXUS
Действително това,което се вижда на клипчетата е,че при висока скорост мощност подава основният двигател.

Публикувано на: 28 Мар 2012 00:57
от LEXUS
Ето нещо интересно,което до голяма степен подкрепя тезата на слоутравълър:

http://www.andymohrtoyota.net/how-does- ... eally-work

Общо взето трябва да е ясно,че системата е интелигентна и винаги избира най-доброто решение. Дори да не ползва в момента електромоторите,съхранява при всеки удобен момент енергия в акумулаторите и я използва при нужда. Общо взето много по-интелигентно решение от всичко на пътя днес.

Публикувано на: 28 Мар 2012 10:10
от mirott
LEXUS написа:
mirott написа:
LEXUS написа:Аз нямам нищо против ,ако е така. По мои данни такава Астра с такава макс.скорост няма.

Дай линк,слоу.

Друг въпрос, който го запазих за по-късно biggrin.gif - Как според теб поддържа скоростта си Шевролет Волт?
Твои данни...Това, че не си чел, не значи дето няма...
C14NZ-моноинжекцион 60 коня, 160 км максимална
C14NV-карбуратор 75 коня, 175 км
14SI-пълен инжекцион, 82 коня , 178 км
И трите съм ги карал, повервай, последните 2 вдигат по GPS доста над максималната им посочена.
Колко тежат и какви са им размерите и с какво ги сравняваш по-точно?
С нищо не ги сравнявам.Само дето по твои данни такава астра няма.Сега вече има ли?

Публикувано на: 28 Мар 2012 12:06
от SFINKS
LEXUS написа:Ето нещо интересно,което до голяма степен подкрепя тезата на слоутравълър:

http://www.andymohrtoyota.net/how-does- ... eally-work

Общо взето трябва да е ясно,че системата е интелигентна и винаги избира най-доброто решение. Дори да не ползва в момента електромоторите,съхранява при всеки удобен момент енергия в акумулаторите и я използва при нужда. Общо взето много по-интелигентно решение от всичко на пътя днес.
Ти ще вземеш и да повярваш...Невероятно но факт ....

Тя хубаво е интелигентна системата , само че и извънземен интелект да има пак няма откъде да дойде ток в ел. двигателя на магистралата.. Може би докато се ускоря като излизам от МакДоналдс на Пазарджик , и то ако изобщо има някакъв ток в батерията ...

Ако има някой ентусиаст с Приус да пробва , залагам че на магистралата със 150-160 км/ч разхода ще е към 10/100 .

Публикувано на: 28 Мар 2012 16:17
от Владислав
Специално в България магистралите имат доста продължителни спускания.Освен това в някой от линковете по-горе (забравих кой точно) пишеше, че при поддържане на скорост ДВГ и зарежда батерията, освен че задвижва автомобила.

Публикувано на: 28 Мар 2012 17:20
от slowtraveler
Владислав написа:....Освен това в някой от линковете по-горе (забравих кой точно) пишеше, че при поддържане на скорост ДВГ и зарежда батерията, освен че задвижва автомобила.
Това е възможно само ако необходимата за придвижване мощност е по-малка от разполагаемата (т.е., не караш на пълна газ, което при близки до максималната скорост е невъзможно).
Тогава нещата изглеждат по следния начин (примера е само за илюстрация - цифрите може да са други):
Караш на пълна газ (100% натоварване на двигателя) - 98к.с. отиват към колелата. Разхода - като на ДВГ на пълна газ
Отпускаш малко газта, но електрониката решава, че батерията ти е занулена и трябва да я зареди. Двигателя остава натоварен на 100%, като към колелата отиват 70к.с., а за зареждане отиват останалите 18к.с. Разхода - като на ДВГ на пълна газ, въпреки, че си отпуснал газта...
Та в конкретния частен случай разхода ще е по-висок отколкото ако колата имаше само ДВГ...
Това са частни случаи, при които хибрида не може да си покаже предимствата... И съответно ако караш предимно в такъв режим - хибрида няма да ти е икономичен, защото просто не му даваш шанс... Преди време бяхме спорили и за начина на спиране - ако спираш рязко, хибрида не може да регенерира енергията, и ще имаш също много неефективен хибрид...
Но ако караш хибрида по подходящ начин, можеш да извлечеш много ползи от него... :thumbsup:

Публикувано на: 28 Мар 2012 17:29
от Владислав
За скорости, близки до максималната, сигурно си прав.Въпреки, че не стана ясно дали при скорости, близки до максималната се използва електродвигателя, или се разчита само на ДВГ.
Но ако караш с позволената скорост (примерно 90 км/ч) за междуградски път, може и да зареждаш батерията с круизната си скорост, когато тя е постоянна.

Публикувано на: 28 Мар 2012 17:55
от slowtraveler
Владислав написа:За скорости, близки до максималната, сигурно си прав.Въпреки, че не стана ясно дали при скорости, близки до максималната се използва електродвигателя, или се разчита само на ДВГ....
Мисля, че примерите по-горе бяха пределно красноречиви - разчита се само на ДВГ....
Батерията на суперсъвременния Лексъс издържа около една минута разреждане и след това колата си стана обикновен автомобил, задвижван само от ДВГ...
Съвсем не твърдя, че с хибрида не можеш да постигнеш добър разход - напротив...
Може, но ако го караш в подходящ за хибрид режим - без юркане, с бавно намаляване на скоростта, без настъпване и с избягване на висока скорост и избягване на малко по-продължително голямо натоварване на енергетичната установка...

Публикувано на: 28 Мар 2012 18:37
от Scott
slowtraveler написа:Може, но ако го караш в подходящ за хибрид режим - без юркане, с бавно намаляване на скоростта, без настъпване и с избягване на висока скорост и избягване на малко по-продължително голямо натоварване на енергетичната установка...
Слоу, аз като карам така и нормалния турбо-бензин ми дава превъзходен разход. Сега пътувам повечко на ден и в края на пробега показва 50-52mpg(5.4-5.6l/100km) - трябва да го снимам, че LEXUS-а ще каже къде са доказателствата tongue.gif
П.П. А на същия пробег минат с Инсигния турбо-дизел показанието на БК беше 71mpg (3.98л/100км) :thumbsup:

Публикувано на: 28 Мар 2012 20:30
от Not_active_user_1
SFINKS написа:
LEXUS написа:Ето нещо интересно,което до голяма степен подкрепя тезата на слоутравълър:

http://www.andymohrtoyota.net/how-does- ... eally-work

Общо взето трябва да е ясно,че системата е интелигентна и винаги избира най-доброто решение. Дори да не ползва в момента електромоторите,съхранява при всеки удобен момент енергия в акумулаторите и я използва при нужда. Общо взето много по-интелигентно решение от всичко на пътя днес.
Ти ще вземеш и да повярваш...Невероятно но факт ....

Тя хубаво е интелигентна системата , само че и извънземен интелект да има пак няма откъде да дойде ток в ел. двигателя на магистралата.. Може би докато се ускоря като излизам от МакДоналдс на Пазарджик , и то ако изобщо има някакъв ток в батерията ...

Ако има някой ентусиаст с Приус да пробва , залагам че на магистралата със 150-160 км/ч разхода ще е към 10/100 .
Ентусиасти има. Кажи колко пари си готов да загубиш, за да знам дали дали си струва да си купувам стойка за видеокамерата и да ти снимам един научно-популярен филм. laugh.gif
Всъщност я кажи как го сметна този разход след, като едва ли някога си се качвал, а още по-малко си карал Приус?