Страница 24 от 46
Отново за VVTi и маслото
Публикувано на: 22 Авг 2016 15:09
от veso_hds
Щом си от София бягай при мехаННика.Пиши му на лични.
Отново за VVTi и маслото
Публикувано на: 22 Авг 2016 15:19
от slowtraveler
Изглежда ми по-тегаво (бутала/сегменти), ама все пак трябва точна диагностика де (с разглобяване....)...
Да, говори с мехаННика

Отново за VVTi и маслото
Публикувано на: 22 Авг 2016 15:32
от 4rum
Мали
Иначе само извънградско ми гори де :( градско не съм забелязал
Ще пиша на мехаННика

Благодаря за бързото инфо
Отново за VVTi и маслото
Публикувано на: 22 Авг 2016 15:47
от slowtraveler
Не се плаши предварително...
Провери си и вентилацията на картерните газове - щом гори предимно извънградско (високи обороти), може просто да надува и да ти изгаря маслото... Така, че не се плаши излишно - от форума е трудно да се прави диагностика, но можем поне да дадем предложения какво да провериш

Отново за VVTi и маслото
Публикувано на: 22 Авг 2016 15:53
от 4rum
Ок , по-спокойно ми е вече

Мерси много пак за бързата помощ

Отново за VVTi и маслото
Публикувано на: 23 Авг 2016 19:38
от skydiver
4rum написа: Да същите условия

Ужас ... И сега само гумичките,клапани ли са за смяна, или може и нещо по-тегаво да е ? И горе-доле ако може да ми кажете колко пара излиза ремонта
Ако може и сервиз да препоръчате, има ли смисъл в ТМ Ауто да проверя за оферта ? или са главорези ,,както повечето официални

В един друг форум коментираме подобен разход на масло.
Ако припушва основно само при рязко подаване на газ , то може и само гумичките да са виновни.
В случай, че не са те, можеш да се опиташ да направиш процедурата с изсипване на газ за горене в цилиндрите, с надеждата ако иде реч за спекли маслени сегменти , да ги оправиш.
Можеш да опиташ и това, което са направили колегите от Субару форума:
https://www.subaruclubbg.com/forum/view ... =7&t=16160
Сподели после какво се е оказало.
УСпех!
Отново за VVTi и маслото
Публикувано на: 25 Авг 2016 08:22
от steich
Само да спомена че при мен беше стигнало да гори около 1 литър на 1.5 к км ... след разглобяване на двигателя се оказа че има доста голямо износване на цилиндрите ... сегментите не бяха спекли. Ако положението е подобно ... едва ли ще се оправи с процедура "киснене с газ". Според мен колегата да се въоръжи с търпение и средства, ако има вариант да намери цял двигател по възможност от автомобил след 2006-та за бекъп и да разглобява неговия ... там вече каквото покаже.
Отново за VVTi и маслото
Публикувано на: 27 Авг 2016 20:41
от Kissman
Здравейте колеги,вмъквам се в темата за маслото и искам съвет понеже съм се спрял за покупка на един Auris,1.6,бензин,2011 год. с двигател vvt-i и ме интересува дали гори масло този двигател,понеже това е нещо на което много държа.Имам горчив опит със сегашния ми автомобил,който не е Тойота и искам автомобил със здрав и надежден двигател...
Отново за VVTi и маслото
Публикувано на: 28 Авг 2016 01:40
от slowtraveler
Нека колегите споделят за разхода на масло за по-новите 1.6 двигатели, но според мен не чети тази тема - тя се отнася за съвсем други двигатели...
След отстраняването на заводския дефект на моята 2002г 1.6 (3ZZ-FE), не пипаше въобще масло между смяната, колкото и да я юрках на високи обороти...
И доколкото си спомням проблема бе напълно отстранен за двигателите след 2006г (а на двигателите до този момент се извършваше гаранционен ремонт и след изтичане на гаранционния срок, който ремонт отстраняваше изцяло проблема с горенето на маслото - аз минах точно по този път)...
Избраният от теб двигател е съвсем различен..
Отново за VVTi и маслото
Публикувано на: 28 Авг 2016 02:10
от Kissman
Да,това че от Тойота са отстранили проблема преди доста години е прекрасно и съм вече по-спокоен за моята бъдеща кола.Остава и скоростната кутия и окачването да са железни и автомобила става вечен :-)
Отново за VVTi и маслото
Публикувано на: 29 Авг 2016 12:54
от e 10
Вечни неща (излючвайки човешката глупост и завист) няма!
Отново за VVTi и маслото
Публикувано на: 03 Ное 2016 19:24
от Japanese_fever
Загледал съм се в една '02 Корола на с 1ZZ-FE, произведена 07/2001.
VIN: 1NXBR12E52Z588451
Ето какво показва декодера:
http://www.toyodiy.com/parts/q?vin=1NXBR12E52Z588451
Интересува ме дали може да гори масло.
Блазни ме това, че е запазена и е само на 125 000 км.
Гледах я и я карах, но забравих да проверя щеката на маслото дали има зелено.
Отново за VVTi и маслото
Публикувано на: 06 Ное 2016 14:16
от beefeater
Kissman написа: Здравейте колеги,вмъквам се в темата за маслото и искам съвет понеже съм се спрял за покупка на един Auris,1.6,бензин,2011 год. с двигател vvt-i и ме интересува дали гори масло този двигател,понеже това е нещо на което много държа.Имам горчив опит със сегашния ми автомобил,който не е Тойота и искам автомобил със здрав и надежден двигател...
Колега, аз съм с Auris 2007 с двигател 1ZR-FE (1.6 Dual VVTi 124 к.с.) ми гори около 0,5 л на 7000 км (приблизително 1л на смяна/15 000км). Баща ми е с Corolla 2009 със същия двигател, при него гори не повече от 200мл на смяна (15000км). И двете се обслужват в официален сервиз на Toyota с 5W40 (въпреки че по книжка е препоръчително 5W30 - мисля, че във форума е обсъждан този въпрос). При мен завишен разход на гориво не се наблюдава.
Отново за VVTi и маслото
Публикувано на: 19 Дек 2016 15:25
от Tanis
Здравейте,
Да започна с това, че наскоро си купих Корола Версо 2002г., като преди това бях чел, че може да има проблем с горенето на масло от няколкото теми тук, но не смятах, че ще се натъкна точно на такава

. Разходът е меко казано зле - 4/5литра на 800-1000км и явно никой преди това не се е погрижил за тоя проблем. Засега съм ползвал само масло 10w40 на Мотул и Елф, с друго (примерно 5W30 или 5w40) не съм тествал. В сервиза на мой познат, след първоначалната смяна на консумативите, ми казаха, че пуши доста от ауспуха и смятаха, че са само гумички, но сега вероятно ще се разглобява и двигателят.
Повечето хора тук препоръчват при подобен проблем да се обърнем към мехаННика, но аз все още нямам права да пиша на лични, било на него или някой друг, който е имал и разрешил такъв проблем - примерно slowtraveler, който е писал по-горе.
Отново за VVTi и маслото
Публикувано на: 19 Дек 2016 16:06
от slowtraveler
Колега, аз разреших проблема си гаранционно в ТМ-АУТО...
Както писах многократно по-горе - бутала и сегменти... Разбира се гумичките на клапаните е добре да ги смениш - автомобила е доста стар...
За съжаление е възможно да не се разминеш само с бутала и сегменти отново защото автомобила е доста стар - може да има и по-сериозно износване на цилиндрите... Добре е да се види и вентилацията на картерните газове.