Toyota Prius - малко реклама ;-)
Колега drishko автомобила с който трябва да сравниш Prius не е най-скъпия Executive ,а Luxury 2.0 Valvematic CVT.Цената там е по-различна.И като ниво на оборудване Avensis-a има предимство единствено кожен салон (щото Prius-a e екологичен).Относно повредите-да определено мисля че дизеловите автомобили са по-претенциозни и създават повече парични главоболия.За хибридната система няма какво да се притесняваш-в офоциалните сервизи е монтажа/демонтажа.Същинския ремонт е в Япония.Но досега никой не се е оплакал с проблем от такова естество.
За продажбите-да само 5 са.Но хората можещи да си позволят Prius са малко...И ако искат да карат хибрид най-често се качват на Lexus-и.Виж хибридните Lexus-и са около 100-ина....
За продажбите-да само 5 са.Но хората можещи да си позволят Prius са малко...И ако искат да карат хибрид най-често се качват на Lexus-и.Виж хибридните Lexus-и са около 100-ина....
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Да защото като карах приус е една голиама и бавна кола. Почти като жигулкаВладислав написа:За продажбите-да само 5 са.Но хората можещи да си позволят Prius са малко...И ако искат да карат хибрид най-често се качват на Lexus-и.Виж хибридните Lexus-и са около 100-ина....


За 1800 бензин, 150 коня най-скъпото оборудване стъпва на 41,000 с биксеноните, джантите и всичко което може да се поиска от един автомобил. Не мога да разбера защо продължаваш да го сравняваш с дизел??? Твърдя, че Авенсисът е по-представителен, по-функционален, по-удобен за дълъг път и финансово по-изгоден. Да Приусът може да се избие след 7 години и 150,000 километра, но огромната разлика в цената я усещаш при плащането - сега... Смея да твърдя, че бензинова кола се продава в пъти по-лесно на втора ръка пред хибрид.
Карал съм предната генерация Приус и предната генерация Авенсис - има огромна разлика в динамиката в полза на Авенсиса.Vesko написа:Да защото като карах приус е една голиама и бавна кола. Почти като жигулкаА RX-a е около 300к.с, е вярно няма нищо общо с икономичността
SFINKS, за да дам 50 000 за кола, трябва да имам поне още 500 000-така че си прав - няма да си купя Prius...Прав си не проектиран за нашия мижав пазар-просто за нас специално никой нищо не проектира.Това обаче не означава че е неизползваем за България.
Vesko , доколкото разбирам теб те интересува повече как върви един автомобил, отколкото какъв е разхода му.В този случай хибридите няма да оправдаят очакванията ти.Още по-малко че Prius и RX 400h са несравними...BTW някога пробвал ли си Лекса да го караш икономично?И ако "да"- колко е дал?
drishko,сравнявам го с дизел,защото там разликите са по-малки откъм разход на 100 км.относно това че Авенсиса е по-представителен,по-функционален ,по-удобен за дълъг път и финансово по-изгоден е недоказуемо.Всичко зависи от това как и от кого се използва автомобила.Карал съм новата генерация Prius и новата генерация Avensis като ускорение Avensis-a е с едни гърди напред,като комфорт,возия,функционалност-Prius е много по-напредничав.Ако говорим за бързо магистрално каране-възможно е Avensis-a да е една идея по-стабилен.За цената-в сегашните условия за 49 000 се взима базов Prius със светодиодните светлини отпред и отзад,алуминиевите джанти,безключовото влизане и т.н.Ако имах възможност - щях да додам разликата от 8000.
Vesko , доколкото разбирам теб те интересува повече как върви един автомобил, отколкото какъв е разхода му.В този случай хибридите няма да оправдаят очакванията ти.Още по-малко че Prius и RX 400h са несравними...BTW някога пробвал ли си Лекса да го караш икономично?И ако "да"- колко е дал?
drishko,сравнявам го с дизел,защото там разликите са по-малки откъм разход на 100 км.относно това че Авенсиса е по-представителен,по-функционален ,по-удобен за дълъг път и финансово по-изгоден е недоказуемо.Всичко зависи от това как и от кого се използва автомобила.Карал съм новата генерация Prius и новата генерация Avensis като ускорение Avensis-a е с едни гърди напред,като комфорт,возия,функционалност-Prius е много по-напредничав.Ако говорим за бързо магистрално каране-възможно е Avensis-a да е една идея по-стабилен.За цената-в сегашните условия за 49 000 се взима базов Prius със светодиодните светлини отпред и отзад,алуминиевите джанти,безключовото влизане и т.н.Ако имах възможност - щях да додам разликата от 8000.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
Само дето хората си ги внасят Приусите от щатите - даже с шипинга, митата и т.н. $22 000 е нещо съвсем различно от 52 000 лв. Това, че наште управляващи са пълен еко-гьон то е ясно - преференциите, които дават западните правителства за еко автомобили се избиват от търговията с парникови газове. Елементарно Уотсън!SFINKS написа:Владислав , ако ти имаше ей сега 50 000 лв за автомобил ти гарантирам че Приус щеше да е последното което ще си купиш въпреки това което си написъл по горе![]()
В това че няма да си купиш Приус няма нищо лошо
Приус не нито проектиран нито предназначен за Европейският пазар и поради тази причина не може да е конкурентен на европейските , особенно дизелови модели
Приус е правен основно за Японският и Американският пазар
Там му е силата , там се и продава най-много
Corolla Liftback 1.3 12V carb. EE90
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Този Авенсис не е автоматик !drishko написа:Той трудно се избива и спрямо бензин, да не говорим, че спрямо дизел няма място за сравнение.
Авенсис 1,8 бензин - 37,000 лева
Приус - 52,000 лева
Авенсисът е с 7000 литра преднина, а това е най-елементарната сметка. Без да се смята, че при 15,000 лева първоначална разлика и КАСКО е по-високо, и лизинговият процент е на по-висока основа и ....
Да не говорим, че много километри се навъртат главно извън града, поне в България, а там съвременният бензин е икономичен и без да е хибрид.
Да не говорим, че като динамика Авенсисът го разцепва...
И аз си навъртам километрите главно в града . Още по-елементарна става сметката , като му сложиш газ на Авенсиса но не са много тези , които достигат 300 000км. А както знаем от по-рано Приус стига без проблеми и до 1 000 000 км. И точно заради това става все по предпочитан за такси автомобил в Европа . Има възможност за разширяване на пакета с батерии и за постигане на още по-добър пробег на ток .
Та нали искахте качество ? Качеството струва пари . В момента хибридите на Тойота са най-здравите коли на пазара факт . Съответно имат и най-висока цена .
И това , че Приус бил само за Америка и Япония е абсолютно невярно . Автомобила е добре приет на всякъде по света . Но България не е страна в , която масово се карат нови автомобили било то от частни или от юридически лица . Тук пазара на нови автомобили , като цяло е смешен така , че въобще няма как да се съди по него за каквото и да било .
Тук масовата кола е в диапазона 2000-6000лв. така , че Приуса не стои на дневен ред .
Приуса се продава навсякъде , но просто не се купува навсякъде
Приуса не е никаква алтернатива на средният европейски автомобил с бензинов / дизелов двг .
Ако беше всички щяха да си купуват само хибриди .
Не подценявайте толкова много потребителите , и вие сте такива
Аз лично , директно ще прескоча ерата на хибридите и ще си купя чисто електрически автомобил

Приуса не е никаква алтернатива на средният европейски автомобил с бензинов / дизелов двг .
Ако беше всички щяха да си купуват само хибриди .
Не подценявайте толкова много потребителите , и вие сте такива

Аз лично , директно ще прескоча ерата на хибридите и ще си купя чисто електрически автомобил

ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Принципно могат да се извадят безброй доводи за това че хибридите като такива не биха могли да бъдат алтернатива на средния европейски автомобил с бензинов/дизелов ДВГ.Та тези изделия са компромисно решение за редица проблеми,и са просто стъпало в технологията на автомобилостроенето.Истината е следната:хибридите са крачка напред,имат си доста недостатъци,като един от тях е решаващ-цената.Никой не може да ме убеди,че при близки цени на хибриден и конвенционален автомобил,масовият потребител не би избрал хибрида.Някъде бях чел,че Toyota към 2020 ще започне да произвежда само хибридни бензинови автомобили и дизели.Не е случаен и факта, че и други производители се ориентират към хибридната технология...С две думи-не са идеални,но аз бих бил потенциален клиент на този продукт....ама нямам време 

Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Тая тема явно до еднозначен извод никога няма да стигне
Айде просто феновете на Приус да си купят по един и да спрат да убеждават останалите колко бил най най
Може пък продажбите на Приус за тази година да достигнат двуцифрено число laugh.gif
Айде просто феновете на Приус да си купят по един и да спрат да убеждават останалите колко бил най най

Може пък продажбите на Приус за тази година да достигнат двуцифрено число laugh.gif
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта