Страница 23 от 24

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 19 Фев 2025 15:18
от Hursa
► Виж съдържание

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 19 Фев 2025 15:50
от i.vasilev
Изображение

Това имам аз. Както виждате има и пружини и маншони.

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 19 Фев 2025 16:24
от Hursa
Всъщност няма указани маншони по окачването. И така попада в изключенията
"повредата е резултат от външна причина и/или природен феномен (напр. проникване на вода или прах, натрошени камъни" "повредата е резултат от износване, прекомерен свободен ход, шум и / или вибрации;"
Дано при друг дилър успее.
► Виж съдържание

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 19 Фев 2025 17:20
от zorbata
https://fakti.bg/avto/950882-kachestvot ... a-namalava
Вярно статистиката е за щатите, но пък там се продават и доста автомобили.

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 19 Фев 2025 17:28
от TheRealDacho
Някак си не ме изненадва че Ауди и VW са толкова на долу. :D
Can confirm from personal experience, they very shit.

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 19 Фев 2025 17:58
от i.vasilev
Hursa написа: 19 Фев 2025 16:24 Всъщност няма указани маншони по окачването. И така попада в изключенията
"повредата е резултат от външна причина и/или природен феномен (напр. проникване на вода или прах, натрошени камъни" "повредата е резултат от износване, прекомерен свободен ход, шум и / или вибрации;"
Дано при друг дилър успее.
Маншоните са част от задвижването и са си включени там. smile.gif

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 19 Фев 2025 18:07
от planetarydrive
И лагери, главини и маншони има до 160х.км. Даже клаксонът е с 10г. гаранция. От 4 години в Германия е 15г. гаранцията. Това привлича много клиентела, като мои близки там.Един от факторите, за избор на Тойота, беше гаранцията. След кратка гаранция, с друга марка, имаха проблеми. И в този аспект, няма какво повече да се иска от Тойота, освен ако не си хроничен хейтър-мрънкач.
По отношение на обезшумяването , ако нивото ви е толкова, че DIY,чувствате, че не ви отива, закарайте я на фирма за обезшумяване. Ще стане много по-добре от Лексъс.
Временно бях залитнал, преди време и карах много модели Шкода, така рекламирана във форума на Тойота. За мен няма толкова шумна марка, като Шкода. А и дървено возене. Да не говорим за евтината пластмаса вътре, дънковите платове и тн иновации. При последното изложение в С-я, ми направи впечатление тоталните, видими икономии при материалите в интериора. Естетиката е друг въпрос-един от най-отблъскващите интериори за мен, като дизайн.
Последно карах фейслифт Субърб 2020 2.0 дизел ДСГ. Шумен и ретро поведение на окачването. По-добре возеше от предишен модел, който беше като лагерна количка. Но за сметка на влошено, лигаво пътно поведение. И пак возенето не могат да го докарат на нивото на Тойота, даже нисък клас. А в БГ е много важно при все по-лошите пътища и улици.

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 19 Фев 2025 18:27
от Hursa
i.vasilev написа: 19 Фев 2025 17:58 Маншоните са част от задвижването и са си включени там.
Но проблемите на колегата са в окачването smile.gif (Всъщност, както са написали - изключват от "релакса" и маншоните на полуосите на задвижването.)
► Виж съдържание

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 19 Фев 2025 18:41
от i.vasilev
Добре. Има упоменати и тампони.

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 19 Фев 2025 18:42
от planetarydrive
Хайде, че е смешно с тия маншони. На Авенсис са на 300х. и четвърт век. Като от магазина са, гледам ги чат-пат, че при други марки рано приключиха. Няма да са по-зле новите Тойоти.

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 19 Фев 2025 18:55
от Hursa
Смешно е да, смешно е, че тойота допускат такива елементарни проблеми - които скапват шарнирите. Но на пострадалия колега - едва ли му е смешно.

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 19 Фев 2025 19:07
от Krachunov
planetarydrive написа: 19 Фев 2025 18:07 Да не говорим за евтината пластмаса вътре, дънковите платове и тн иновации
Преди 5 години наистина беше леш в шкода. Копчелъците по таблото евтина пластмаса, врътките имаха толкова луфт, че реших че са джойстици.
В момента е значително подобрено качеството. И въпреки че королата не ми се беше разскърцала до последно, сглобките като цяло са с повече луфт и по хлабави от сега при шкода. Скоростния лост за 85к км се износи (уточнявам - на хибрид, където не е да го ръчкаш нон стоп). Та колелата се въртят. Днес е едно утре друго.

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 19 Фев 2025 19:22
от Mcl
Да много смешно е , да трябва да хвърлиш 1400 лв. за да не ти скърца колата на 90000 км. Пожелавам успех на следващите с гаранцията, да видим на тях какво ще кажат. Преди това карах Рено ,на което от окачването съм сменил една биалетка за 4-пъти пивече километри. За скърцане да не говорим, дано не ви се налага да ходите по гаранция след четвъртата година.

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 19 Фев 2025 20:18
от mapamop
Krachunov, като те слушам и си мисля за бартер с доплащане:
Почти (на 95%) напълно реставриран Авенсис Т25 без ръжди, за Шкода от новите и варел масло. И 20 лева да ям 5 фафли с лимонада, да ми е сладко от сделката.

Тойота и конкурентите

Публикувано на: 19 Фев 2025 20:40
от Krachunov
mapamop написа: 19 Фев 2025 20:18 за Шкода от новите и варел масло.
Много па нежни душички ще дойдете, кажеш му обективни факти и почне да рИве под душа.
Просто преди 5 години след като взех королата, с приятел обикалях през шоурумите и това видях.
Минаха 5 години пак отидох в единия шоурум видях харесах и смених.
Един познат и той такъв сложил розовите японски очила и оправдава всякаква недомислица в тойота с безумни тъпизми, та тоя същия го повозих и той сам ръчка по интериора и отбеляза, че е стабилно сглобена. Същия тоя шаран, обяснява тъпизмите за масларката, нищо че има 0 опит ама 0... 0.
Та масларка ще я видим за сега за 10 000км не съм доливал, дано си остане.
Но пък мога ти кажа колко пъти съм доливал антифриз на кола...по принцип. wink.gif

Не ти трябва шкода, карай си авенса и не се напрягай.