Страница 23 от 24
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 15:18
от Hursa
► Виж съдържание
Но по-надолу са написали:
"СЛЕДНИТЕ ЧАСТИ И КОМПОНЕНТИ СА ИЗКЛЮЧЕНИ ОТ ПОКРИТИЕ ОТ УДЪЛЖЕНАТА ГАРАНЦИЯ TOYOTA RELAX:
- гумени части (напр. Гумени (отоплителни) маркучи, тръби, тампони на двигателя или кабината, лайсни, пера на чистачките), маншони на полуоси, амортисьори(вкл. пневматични цилиндри) и пружини, втулки за стабилизираща щанга..."
Както и
"УДЪЛЖЕНАТА ГАРАНЦИЯ TOYOTA RELAX НЕ СЕ ПРИЛАГА ЗА РАЗХОДИ ЗА РЕМОНТ В СЛЕДНИТЕ СЛУЧАИ:
- повредата е резултат от външна причина и/или природен феномен (напр. проникване на вода или прах, натрошени камъни, наводнения, заледяване, буря, природни бедствия, аварии, пожар, експлозии, война, граждански вълнения, военни действия, умишлено или злонамерено действие, неразрешена употреба, сол, ерозия и драскотини по стъклата, замърсяване)."
"- повредата е резултат от износване, прекомерен свободен ход, шум и / или вибрации;
- Автомобилът не е почистван, поддържан и/или ремонтиран в съответствие с препоръките на производителя; Това изискване се прилага считано от датата на първата регистрация на превозното средство."
Дано се пребори, но като гледам много трудно може да докаже дали не попада в изключенията, ако не и невъзможно.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 15:50
от i.vasilev
Това имам аз. Както виждате има и пружини и маншони.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 16:24
от Hursa
Всъщност няма указани маншони по окачването. И така попада в изключенията
"повредата е резултат от външна причина и/или природен феномен (напр. проникване на вода или прах, натрошени камъни" "повредата е резултат от износване, прекомерен свободен ход, шум и / или вибрации;"
Дано при друг дилър успее.
► Виж съдържание
"УДЪЛЖЕНАТА ГАРАНЦИЯ TOYOTA RELAX НЕ СЕ ПРИЛАГА ЗА РАЗХОДИ ЗА РЕМОНТ В
СЛЕДНИТЕ СЛУЧАИ:
- частта не е изрично спомената в списъка на обхванатите части в точка 2 по-горе; "
И винаги могат да кажат, че сте дошли късно или че не можете да опишете проблема
"ИЗПОЛЗВАНЕ НА TOYOTA RELAX
Ако възникне неизправност, покрита от Удължената гаранция Toyota Relax, Автомобилът
трябва незабавно да бъде придвижен до най-близкия Оправомощен сервиз максимум
до 72 (седемдесет и два) часа от възникването на неизправността.
Вие ще трябва да предоставите необходимата информация за диагностициране на
повредата и да предприемете всички възможни превантивни мерки за минимизиране
на допълнителни повреди на Автомобила."
Но това зависи от дилъра и че дава такава възможност в условията. А от производителя, че въобще се е появил подобен проблем и то още в гаранционния период.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 17:20
от zorbata
https://fakti.bg/avto/950882-kachestvot ... a-namalava
Вярно статистиката е за щатите, но пък там се продават и доста автомобили.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 17:28
от TheRealDacho
Някак си не ме изненадва че Ауди и VW са толкова на долу.

Can confirm from personal experience, they very shit.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 17:58
от i.vasilev
Hursa написа: ↑19 Фев 2025 16:24
Всъщност няма указани маншони по окачването. И така попада в изключенията
"повредата е резултат от външна причина и/или природен феномен (напр. проникване на вода или прах, натрошени камъни" "повредата е резултат от износване, прекомерен свободен ход, шум и / или вибрации;"
Дано при друг дилър успее.
Маншоните са част от задвижването и са си включени там.

Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 18:07
от planetarydrive
И лагери, главини и маншони има до 160х.км. Даже клаксонът е с 10г. гаранция. От 4 години в Германия е 15г. гаранцията. Това привлича много клиентела, като мои близки там.Един от факторите, за избор на Тойота, беше гаранцията. След кратка гаранция, с друга марка, имаха проблеми. И в този аспект, няма какво повече да се иска от Тойота, освен ако не си хроничен хейтър-мрънкач.
По отношение на обезшумяването , ако нивото ви е толкова, че DIY,чувствате, че не ви отива, закарайте я на фирма за обезшумяване. Ще стане много по-добре от Лексъс.
Временно бях залитнал, преди време и карах много модели Шкода, така рекламирана във форума на Тойота. За мен няма толкова шумна марка, като Шкода. А и дървено возене. Да не говорим за евтината пластмаса вътре, дънковите платове и тн иновации. При последното изложение в С-я, ми направи впечатление тоталните, видими икономии при материалите в интериора. Естетиката е друг въпрос-един от най-отблъскващите интериори за мен, като дизайн.
Последно карах фейслифт Субърб 2020 2.0 дизел ДСГ. Шумен и ретро поведение на окачването. По-добре возеше от предишен модел, който беше като лагерна количка. Но за сметка на влошено, лигаво пътно поведение. И пак возенето не могат да го докарат на нивото на Тойота, даже нисък клас. А в БГ е много важно при все по-лошите пътища и улици.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 18:27
от Hursa
i.vasilev написа: ↑19 Фев 2025 17:58
Маншоните са част от задвижването и са си включени там.
Но проблемите на колегата са в окачването

(Всъщност, както са написали - изключват от "релакса" и маншоните на полуосите на задвижването.)
► Виж съдържание
"СЛЕДНИТЕ ЧАСТИ И КОМПОНЕНТИ СА ИЗКЛЮЧЕНИ ОТ ПОКРИТИЕ ОТ УДЪЛЖЕНАТА ГАРАНЦИЯ TOYOTA RELAX:
- гумени части ... маншони на полуоси ..."
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 18:41
от i.vasilev
Добре. Има упоменати и тампони.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 18:42
от planetarydrive
Хайде, че е смешно с тия маншони. На Авенсис са на 300х. и четвърт век. Като от магазина са, гледам ги чат-пат, че при други марки рано приключиха. Няма да са по-зле новите Тойоти.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 18:55
от Hursa
Смешно е да, смешно е, че тойота допускат такива елементарни проблеми - които скапват шарнирите. Но на пострадалия колега - едва ли му е смешно.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 19:07
от Krachunov
planetarydrive написа: ↑19 Фев 2025 18:07
Да не говорим за евтината пластмаса вътре, дънковите платове и тн иновации
Преди 5 години наистина беше леш в шкода. Копчелъците по таблото евтина пластмаса, врътките имаха толкова луфт, че реших че са джойстици.
В момента е значително подобрено качеството. И въпреки че королата не ми се беше разскърцала до последно, сглобките като цяло са с повече луфт и по хлабави от сега при шкода. Скоростния лост за 85к км се износи (уточнявам - на хибрид, където не е да го ръчкаш нон стоп). Та колелата се въртят. Днес е едно утре друго.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 19:22
от Mcl
Да много смешно е , да трябва да хвърлиш 1400 лв. за да не ти скърца колата на 90000 км. Пожелавам успех на следващите с гаранцията, да видим на тях какво ще кажат. Преди това карах Рено ,на което от окачването съм сменил една биалетка за 4-пъти пивече километри. За скърцане да не говорим, дано не ви се налага да ходите по гаранция след четвъртата година.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 20:18
от mapamop
Krachunov, като те слушам и си мисля за бартер с доплащане:
Почти (на 95%) напълно реставриран Авенсис Т25 без ръжди, за Шкода от новите и варел масло. И 20 лева да ям 5 фафли с лимонада, да ми е сладко от сделката.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 20:40
от Krachunov
mapamop написа: ↑19 Фев 2025 20:18
за Шкода от новите и варел масло.
Много па нежни душички ще дойдете, кажеш му обективни факти и почне да рИве под душа.
Просто преди 5 години след като взех королата, с приятел обикалях през шоурумите и това видях.
Минаха 5 години пак отидох в единия шоурум видях харесах и смених.
Един познат и той такъв сложил розовите японски очила и оправдава всякаква недомислица в тойота с безумни тъпизми, та тоя същия го повозих и той сам ръчка по интериора и отбеляза, че е стабилно сглобена. Същия тоя шаран, обяснява тъпизмите за масларката, нищо че има 0 опит ама 0... 0.
Та масларка ще я видим за сега за 10 000км не съм доливал, дано си остане.
Но пък мога ти кажа колко пъти съм доливал антифриз на кола...по принцип.
Не ти трябва шкода, карай си авенса и не се напрягай.