То и 2005г. е пак фейслифт, 2006г. също, някои месеци от 2004г. също (не съм 100% сигурен за 2004г.)
Карам точно такава май 2005г. фейслифт и воланът се движи горе/долу + вътре/вън.
За лъщенето - за 200лв се пастира и полира, ама файда няма от лъщене.
Важно е дали могат да докажат състояние и ремонти. Да ти покажат кофти местата, което пък показа, че имаш честен човек насреща.
Всички си изкарват стоката идеална - от колите до жените, ама всички са с кусури и само един открит и честен човек ще ти каже - абе на 1 паркинг ме забърсаха и е счупена 1 скоба дето държи бронята и стърчи малко отстрани, ама не ми пречи и не съм я оправил, ей тука е, тоя ремонт съм го взел предвид в цената и т.н. ( примерът е от моята кола ).
И по-добре да натиснеш да ти покажат кофти нещата сега, не да ги откриваш 1 по 1 и да си разочарован както от хората, така и от колата. Така че разпитвай, искай документи за ремонти, изисквай да караш където ти искаш , а не по цариградско с 60 и т.н. Твои са си парите и който много лъже и маже няма смисъл да се занимаваш с него.
Аз например имам 6 години назад история на колата + история на всяко зареждане + история на гумите, отделно имам и списък с кофти местата, но или не ми пречат, или са обработено до положение, в което не пречат (примерно парктроникът ми не работи от 3г

), ама е там и на снимка човек ще помисли, че има
Няма значение колко собственици е имала колата, просто се пази стойност, купуваш за 100, продаваш за 90, и т.н. по редицата. Повече хора навън не са като българите да карат 1 кола 40 години, ами я продават докато все още има стойност и могат да й вземат нормални пари.
Кола на 15г. няма да е идеална, за 5к толкова както се казва.
Гледам си от София - намери си кола от тук, предварително се уговори със сервиз за пълен оглед (Пит Стоп ползвам аз, на Камбаните е, има и много други) и я закарайте. Ако колата не е от София просто плати на човека бензина да дойде до София. Всичко в 100км радиус е приемливо, а и ако е читава защо пък да не я докарат?
Търси си частно лице.
Отиди на PDR сервиз да я огледат външно - тя може да лъщи, ама всички ламарини да са криви и пребоядисвани - в професионален сервиз ще ти кажат.
Например моята се оказа с пребоядисвана врата и калник, за вратата се съмнявах, но калникът не го бях забелязал. Предишният собственик премълча някои неща, ама и аз нямах опита, та заминаха бая пари за ремонти докато колата влезе в ритъм.
Не купувай кола, която не ти дават да я караш. Най-вероятно ще има заминал съединител, кофти спирачки или разтропано окачване - всичко това се вижда и чува от 3-4 км обикаляне по вътрешните улички на кой да е квартал, с ниска скорост 20-30 км/час.