Страница 23 от 36

Софтуер за диагностика на Toyota

Публикувано на: 26 Окт 2018 20:49
от Cealtex
lazarivanov написа: 26 Окт 2018 11:24 След инсталацията описана по-горе с TS_loader.exe иска интернет връзка и когато се "Connect to Vehicle" програмата забива. Написах е-мейл до autokent@yandex.ru и човека ми върна кодове за активация :thumbsup: които работят.
Програмата се свързва с автомобила и работи. Опитвам се да си регистрирам нови TPMS датчици за зимните гуми но не се получава - след като въведа кодовете на датчиците изилза следната грешка :ID Registration failed due to a communication error with ECU while in Initialization mode. Може ли някой да помогне?
Не мога да помогна, от скоро ползвам Techstream и не знам как седят нещата. Или трябва да видиш някое клипче, или да изчетеш някоя тема, или някой от колегите да подскаже.
stefando написа: 26 Окт 2018 18:18 Аз си сложих "конския" XHorse MVCI драйвер преди време като си купих кабела,даден от китайците и бачка нормално на 64 бита.
Та се зачетох в последните постове и възникнаха въпроси:
1.Сложих и Autokent Multi MVCI Driver 64bit,бачка сякаш и с него-какво дава повече той,сравнен с "конския"?
2.TS_loader.exe по-добре ли е от китайския крак,дет го имам от китайците или не?
Ами при мен не искаше да стане с драйвъра от китаеца, реално Autokent програмата ти коригира пътищата към реалните файлове, един вид като трика с регистъра, който не сработи, въпреки, че аз сам си го донастроих до правилните файлове.

1. Относно разлика, не би трябвало да има таква, но със сигурност има разлика между версиите на самия драйвър, обаче какави - не знам.
2. Идеята на това приложение е просто да пропуска/избягва прозореца за регистрацията. За съжаление не знам какво е CUW, но с този метод явно не функционира това.

Софтуер за диагностика на Toyota

Публикувано на: 03 Дек 2018 14:52
от Achkata
miso25 написа: 04 Юни 2017 20:52Дружба
Колега аз съм от Дружба-София можем ли да направим една диагностика. Утре ставам собственик на Авенсис 2.0 D4D 116кс. 2004г.

Софтуер за диагностика на Toyota

Публикувано на: 05 Яну 2019 17:54
от SESKO
Колвги в OLX се продават разни диагностични кутийки. Това например, подходящо ли е и какво би позволило да правя по колата.
https://www.olx.bg/ad/autokom-delfi-ds1 ... 6707d59ae4

Софтуер за диагностика на Toyota

Публикувано на: 11 Фев 2019 18:10
от todorakis
Колеги, успях и аз да се вържа към колата, благодарение на този добър човек Autokent. Въпросът ми е относно ДПФ- а, няма инфо относно % на напълване със сажди. Може би информацията показана на снимката долу относно него е изходна информация за изчисление на % soot level. Някакви идеи?

ПП DPF Differential Press варира постоянно от -0,760 до 1,175 kPa

Изображение

Софтуер за диагностика на Toyota

Публикувано на: 12 Фев 2019 09:09
от djofra
Значи не е задръстен.
Или е изкормен, или е разпробит с 5 отвора по 12мм. и софтуерно е казано на ЕКУ-то да не го търси.
Не го мисли толкова.

Софтуер за диагностика на Toyota

Публикувано на: 12 Фев 2019 17:30
от todorakis
Как разбираш, че е манипулиран хардуерно и софтуерно? Заради варирането на диференциалното налягане ли? Аз мисля, че ДПФ- а си е там и си работи, понеже ауспуха изглежда, като на кола карана само на газ. Няма абсолютно никакви сажди в него.

Софтуер за диагностика на Toyota

Публикувано на: 13 Фев 2019 10:11
от djofra
Тези показания ги наблюдавам след цикъл на регенерация. Т.Е. - току що изчитен ДПФ.
Затова първо казах, ДПФ-а ти не е запушен.
Ако обаче, тези показания ги наблюдаваш постоянно, бъди сигурен, че ДПФ-а ти е изкормен.
В което няма нищо лошо /за мен де/.

П.П. Да добавя, че говорим за различни мотори и най вероятно различни системи на упавлението им.

Софтуер за диагностика на Toyota

Публикувано на: 13 Фев 2019 10:25
от Cealtex
Както е писал колегата над мен, ако стойностите на показанията на DPF са едни и същи, то това със сигурност ти гарантира, че има софтуерна манипулация. Същото нещо наблюдавах, когато на един приятел, на негов приятел на приятеля му на сестра му на бившото гадже брат му... tooth.gif ... или по известно с лафа "за един приятел питам", си махна катализатора (и естествено чипоса 1.8Т AWT мотора, за да стане почти 200 кончета) и стойностите на едната ламбда сонда си бяха фиксирани, точно с цел да не се набиват грешки и да свети чека :whistle:
SESKO написа: 05 Яну 2019 17:54 ...в OLX се продават разни диагностични кутийки... https://www.olx.bg/ad/autokom-delfi-ds1 ... 6707d59ae4
Виждал съм ги в действие. Това си е универсална диагностика, ако може така да се изразя, и с 1 софтуер може да работи на много автомобили. Със сигурност може да чете грешки и т.н., но за съжаление само до тук мога да дам мнение, тъй като лично не съм я цъкал и не знам до колко подробна може да бъде за всяка марка автомобили. Отделно не знам дали има възможност за модификация по софтуера, обучавания и т.н..
todorakis написа: 12 Фев 2019 17:30 Как разбираш, че е манипулиран хардуерно и софтуерно?
Софтуерното го обсъдихме, сега хардуерното. Ами тука има доста варианти... първо наличието на права тръба на мястото на DPF - ясен сигнал, че има липса. Другия вариант е да е демонтиран разширителния съд с DPF и да е строшен и изваден целия и монтирана обратно свалената част. Е за "оня приятел дето питам", за който споменах малко по-горе, джамбазите така му бяха направили с катализатора... визуално е там, но вътре к*р. И последния вариант, за който отново е споменал колегата над мен, е да се разпробият отвори по разширителния съд на DPF (тук не съм много сигурен, но май съм гледал снимки на този вариант и май отворите трябваше да са надлъжни).

Софтуер за диагностика на Toyota

Публикувано на: 13 Фев 2019 16:22
от todorakis
Гърнето на ДПФ си е там, визуално не виждам да има отвори разпробити в него. Карал съм дизели само с катализатор, както и с избушен ДПФ. Еми само като бръкнеш със средния пръст в ауспуха и веднага става черен. На Авенсиса си е кристално чист, няма и помен от саждичка. Също и изгорелите газове нямат никаква миризма. Интересно ми беше, защо не показва % на напълване.
ПП Намерих това в един руски форум за два от параметрите:

When the Exhaust Fuel Addition FB value is 1.45 or more, it indicates a high possibility of insufficient temperature increase during PM forced regeneration.
When the Catalyst Differential Press value is more than 0.47, it indicates a high possibility that DPF catalyst is clogged.

Софтуер за диагностика на Toyota

Публикувано на: 13 Фев 2019 16:58
от boyanmt
Cealtex написа: 13 Фев 2019 10:25 ...джамбазите така му бяха направили с катализатора... визуално е там, но вътре к*р...
..значи са професионалисти.. tooth.gif

Софтуер за диагностика на Toyota

Публикувано на: 13 Фев 2019 17:22
от djofra
Щом си карал печки /дизели/ трябва да си наясно че
Catalyst Differential Press value
няма нищо общо с
DPF Differential Press
Тва са два различни компонента на изпускателната система.
Отвори ще видиш само ако распориш гърнето на ДПФ-а.
Излишно се вкарваш в черно-бели филми.
Показанията ти са си в норми, карай си спокойно.

И пак излизаме от темата....

Софтуер за диагностика на Toyota

Публикувано на: 13 Фев 2019 17:50
от todorakis
Да знам, разпорвал съм. Мисълта ми беше повече за тълкуване на показателите, а не че имам конкретен проблем.
Не излизаме от темата или тя е само, как да си инсталирам Techstream- а?

Софтуер за диагностика на Toyota

Публикувано на: 13 Фев 2019 18:09
от djofra
За мен показанията са ти на шекс. И Филтъра ти е чист. И при мен са така и на ELM-a и на Techstream- а.
Междувпрочем, чувал ли си да ти се включват вентилаторите на 2-ра скорост, без да има основание за това?

Софтуер за диагностика на Toyota

Публикувано на: 13 Фев 2019 18:41
от todorakis
Не, вентилаторите не съм ги чувал. Знам, че се включват при активна регенерация. Между впрочем почти всеки ден колата се кара градско, което предполага напълване със сажди. За месец имам 2 пъти магистрала от по 400км, може би е достатъчно да се изчсти. Дюзите са около 0.0
И малко офф, с ЕЛМ- а и Торк не става хавата при мен. Сега съм инсталирал ELM Scan Toyota, в което приложение има почти всички показатели, които има и в Techstream. Демо версията е доста орязана, но тия дни ще пробвам пълната, да видя, дали ще стане да си имам мобилен Techstream.

Софтуер за диагностика на Toyota

Публикувано на: 13 Фев 2019 19:29
от djofra
При мен, само градско и максимум 200км. на всеки СТОП чувам перките, което ще рече - регенерация. И кат пусна ЕЛМ- а - температурата над 500-550гр.Всичко е ясно, демек системата работи /то няма и как другояче щот колата е нова/. Ама за основно градско каране и да не усетиш перките /а те се чуват, като спреш/ може и да има нещо гнило. Пак ти казвам - дори да е така според мен е по добре. Щото на мен кат ми светне таблото за ДПФ, ша пише бегай в сервис на Тоуота. А там си е цифромания.
Дюзите нямат отношение към регенерацията.
Айде че салатата изсъхна.