Страница 23 от 65
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 27 Окт 2013 16:19
от diesel_power
g5etrov написа:Здравейте колеги, днес си монтирах модула на колегата stankov без да се налага да режа нито един кабел а само донадградих инсталацията на дългите светлини със релета, единственно заголих кабела на габаритите за да свържа кабела за деактивация при включване на стандартните светлини. Вече и аз имам автоматични дневни светлини на AVENSIS Т25. Да ми е честито.
Вече си го представих как изглежда.
Като 15 годишно такси ,с 100м допълнителни кабели.
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 27 Окт 2013 16:37
от g5etrov
И модула и релетата можеш да монтираш сам. аз реших за да не режа заводската инсталация да "донадградя" като извадиш буксата на дългите светлинии към неш да се навъжат релетата, което означава, че заводската инсталация може да се възстанови за секунди. Необходимо ти е да купиш две релета (от типа нормално затворено- нормално отворено) те са с по 5крачета. със номера на крачетата: 30,85, 86, 87 и 87а. Аз закупих и букса за крушка H7 но се оказа, че май щеше да е по-добре да е за H4. Буксата на дългите има два кабела включваш дългите и замерваш с пробна лампа кой е "+" и кой е "-" на + свързваш едновременно клемите на релето с номера 86 и 87 за да подадеш "+" на релето и на постоянно отворената верига а "-" го свързваш на клема 85 за да може после при включване на дългите от лостчето да сработи релето и да възстанови заводските ти дълги светлини. От новата букса за крушката на дългите единия кабел отива на маса "-" а другия отива на релето на букса 30. това се прави и за двата фара и с това 90% от работата е готова (аз съединих масата на двата фара и тази на модула с един общ кабел но може и да ги направиш по отделно). Следва свързването на самия модул аз използвам модула CarDRL®4S червения кабел отиде на постоянен "+" от бушона 73 (виж си книжката на сраница 442) за устройството за измиванена предните фарове (каквото нямам монтирано) и гнездото на бушона е празно, синия кабел "+" след контакт взех от едно от сивите релета в непосредственна близост до него (и двата кабела се свързват в кутията за бушоните в двигателния отсек до акумулатора) останалите кабели минават покрай дебелия бял кабел и излизат от кутията на бушоните. Аз използвах само единия канал затова използвах само единия жълт кабел който се сжързва на букса 87а на релетата за да подаде "+" на дългите от модула за дневните светлини. Сивия кабел се удължава за да се свърже на букса 85 на релето за да можеш да вкарваш модула в режим на програмиране. Белия кабел отива на кабела от габарита за да деактивира модула при включване на габарит и къси светлини. Черния кабел се свързва на маса. Самия модул остава на сухо в кутията на релетата кадето има достатъчно място. В общи линии е това, останалото е удовлетвореност от от това, което си направил. Успех! При мен вече работи и съм много доволен.
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 27 Окт 2013 16:45
от g5etrov
diesel_power написа:g5etrov написа:Здравейте колеги, днес си монтирах модула на колегата stankov без да се налага да режа нито един кабел а само донадградих инсталацията на дългите светлини със релета, единственно заголих кабела на габаритите за да свържа кабела за деактивация при включване на стандартните светлини. Вече и аз имам автоматични дневни светлини на AVENSIS Т25. Да ми е честито.
Вече си го представих как изглежда.
Като 15 годишно такси ,с 100м допълнителни кабели.
Когато знаеш какво правиш и използваш правилните материали нещата могат да изглеждат по-добре от колкото можеш да си го представиш. Всички кабели са скрити в гофриран шлаух за кабели и не се виждат изобщо. А ако не можеш да го направиш красиво и прибрано по добре не се захващай за да не стане като 15годишно такси с 100м. допълнителни кабели
П.С. Кабелите са не повече от 4м. в съответните цветове на кабелите на модула а връзките са изпълнени с кабелини обувки.
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 28 Окт 2013 00:00
от diesel_power
Точно ,защото знам какво правя го правя с едно реле и два бушона в кутията над радиатора в свободните гнезда .
А в твоя случай биеш дори и такситата на по 15 години по допълнителни кабели свързани по най-невероятен начин.
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 28 Окт 2013 00:17
от diesel_power
vessonik написа:diesel_power написа:Слага се едно реле и два бушона в кутията над радиатора.
А самият модул къде се слага? Препоръчай къде го правят добре, моля!
Аз съм от Бургас и нямам представа къде да отидеш в София .
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 28 Окт 2013 06:46
от vessonik
diesel_power написа:Точно ,защото знам какво правя го правя с едно реле и два бушона в кутията над радиатора в свободните гнезда .
А в твоя случай биеш дори и такситата на по 15 години по допълнителни кабели свързани по най-невероятен начин.
Моля те, дай малко информация - схема и по възможност снимки. Тук правят всякакви свободни съчинения и рискувам колата да стане като в постовете по-горе

Re: Дневни светлини
Публикувано на: 28 Окт 2013 09:37
от saho
На Т25 става без преправяне, на късите с един кабел от модула до кутията с релето над радиатора. Исках да ми е в купето под волана за да се чува при вкл/изкл. При монтажа с нищо не наруших фабричната инсталация, няма и срязана жица. Вече година работи на 30%, а на королата ми Е12 е на дългите на 20% и малко заслепява в по мрачни дни.
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 28 Окт 2013 14:25
от vessonik
saho написа:На Т25 става без преправяне, на късите с един кабел от модула до кутията с релето над радиатора. Исках да ми е в купето под волана за да се чува при вкл/изкл. При монтажа с нищо не наруших фабричната инсталация, няма и срязана жица. Вече година работи на 30%, а на королата ми Е12 е на дългите на 20% и малко заслепява в по мрачни дни.
На късите са с лупи и 30% не е ли малко, как се вижда от околните? Във всеки случай и двата варианта,които си описал ще са интересни. Дай повече инфо, моля!
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 28 Окт 2013 18:08
от saho
Не е малко добре си е няма проблеми може и да се увеличи не мога да ти пиша кое къде е вързано, че не помня. Под волана има всички нужни връзки за модула, а само една жица трябва да се пусне от модула до релето над радиатора.
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 22 Ное 2013 22:22
от vessonik
biro написа:Аз съм с такъв модул и забравих за лостчето на фаровете. Монтажа е сравнително лесен и във всеки сервиз за авто електроника, аларми и т.н ще ти свършат работа.
Здравей, би ли споделил къде ти монтираха модула?
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 23 Ное 2013 08:19
от biro
В Русе.
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 23 Ное 2013 08:30
от vessonik
biro написа:В Русе.
Може ли телефон или мейл на този, който го е направил. В София правят разни свободни съчинения и като видиш резултата да ти се приплаче

Висят релета и кабели...трагична работа....
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 23 Ное 2013 08:38
от vessonik
Колеги, моля дайте контакти на човек, който поставя модул на Авенсис Т25 2008г. в София. Може ли някой да публикува схеми и да опише как се монтира. Не говоря за разните измишльотини с релета във фаровете, букси, други крушки и безброй кабели висящи по двигателя...
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 23 Ное 2013 08:45
от vessonik
diesel_power написа:vessonik написа:diesel_power написа:Слага се едно реле и два бушона в кутията над радиатора.
А самият модул къде се слага? Препоръчай къде го правят добре, моля!
Аз съм от Бургас и нямам представа къде да отидеш в София .
Моля те, пусни схема, какъв е модула и ако може снимки. Нека да приключат тези драми за собствениците на Авенсис в София.
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 23 Ное 2013 10:45
от biro
vessonik написа:biro написа:В Русе.
Може ли телефон или мейл на този, който го е направил. В София правят разни свободни съчинения и като видиш резултата да ти се приплаче

Висят релета и кабели...трагична работа....
Сервиза се казва Електра, на старото разградско шосе. Не съм гледал как са го свързвали и не ме интересува щом работи.
Ако искаш да ти е направено перфектно отиди в Тойота. Не знам какъв ти е приоритета - цена или качество.