Toyota Prius - малко реклама ;-)
- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
Абе карах новия Приус...
И преди съм се возил - изключително приятна, голяма, широка кола (в Е класата на Мерцедес определено е по-тясно, особено отзад). Усеща се една мощ и доста добро ускорение...въпреки това реагира някакси бавно, поне при потегляне, имах усещането, че комп-а се "чуди" известно време. Такова ми е впечатлението, може би впредвид, че я карах около 20-30 км, смесено градско + магистрала. Точно за тази особеност сякаш не съм срещал досега коментари, така че определено ми ще са ми интересни и други мнения.
И преди съм се возил - изключително приятна, голяма, широка кола (в Е класата на Мерцедес определено е по-тясно, особено отзад). Усеща се една мощ и доста добро ускорение...въпреки това реагира някакси бавно, поне при потегляне, имах усещането, че комп-а се "чуди" известно време. Такова ми е впечатлението, може би впредвид, че я карах около 20-30 км, смесено градско + магистрала. Точно за тази особеност сякаш не съм срещал досега коментари, така че определено ми ще са ми интересни и други мнения.
Corolla Liftback 1.3 12V carb. EE90
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
gringo359 написа:Абе карах новия Приус...
...въпреки това реагира някакси бавно, поне при потегляне, имах усещането, че комп-а се "чуди" известно време. ..
така че определено ми ще са ми интересни и други мнения.
това се получава в режим ауто(или еко ли беше) ако не се лъжа,избягва се в режим спорт.направено е,за да се получи икономия на гориво.оставяш винаги в режим спорт и се кефиш.

- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
Бях точно в режим "спорт", климатик изключен, за да чуя гробната тишина (а това си е впечатляващо), иначе при 130 на магистралата редува режими 6 л/100 км с 0 л/100 км. Абе готиноjim_beam написа:gringo359 написа:Абе карах новия Приус...
...въпреки това реагира някакси бавно, поне при потегляне, имах усещането, че комп-а се "чуди" известно време. ..
така че определено ми ще са ми интересни и други мнения.
това се получава в режим ауто(или еко ли беше) ако не се лъжа,избягва се в режим спорт.направено е,за да се получи икономия на гориво.оставяш винаги в режим спорт и се кефиш.

Corolla Liftback 1.3 12V carb. EE90
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
Това, което ми допада в хибридите е, че показват алтернатива и съответно леко среден пръст на ОПЕК... Сега как спекулират с петрола, ако не бяха почнали да излизат алтернативи, сигурно бензинът вече щеше да е 3,50 в България.
От друга страна, тази кола е пълен абсурд за България. Струва над 50,000 лева, няма избиване и изглежда покъртително зле... (относно дизайна нещата са индивидуални).
От друга страна, тази кола е пълен абсурд за България. Струва над 50,000 лева, няма избиване и изглежда покъртително зле... (относно дизайна нещата са индивидуални).
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Да Приуса е глезотия и лукс за 50000лв. , а едно Пасатче TDI си е баш на парите и си екстра нали , или една А4-чица кукла неземна ? С тази разлика , че в Пасата човек 2 метра се чувства , като в колибка и зад него никой не може да седне . И не е автоматик , и е със скъпа поддръжка и много други неща но сигурно се избива доста по-бързо ако въобще представителна кола може да се избие по някакъв начин .
Той трудно се избива и спрямо бензин, да не говорим, че спрямо дизел няма място за сравнение.
Авенсис 1,8 бензин - 37,000 лева
Приус - 52,000 лева
Авенсисът е с 7000 литра преднина, а това е най-елементарната сметка. Без да се смята, че при 15,000 лева първоначална разлика и КАСКО е по-високо, и лизинговият процент е на по-висока основа и ....
Да не говорим, че много километри се навъртат главно извън града, поне в България, а там съвременният бензин е икономичен и без да е хибрид.
Да не говорим, че като динамика Авенсисът го разцепва...
Авенсис 1,8 бензин - 37,000 лева
Приус - 52,000 лева
Авенсисът е с 7000 литра преднина, а това е най-елементарната сметка. Без да се смята, че при 15,000 лева първоначална разлика и КАСКО е по-високо, и лизинговият процент е на по-висока основа и ....
Да не говорим, че много километри се навъртат главно извън града, поне в България, а там съвременният бензин е икономичен и без да е хибрид.
Да не говорим, че като динамика Авенсисът го разцепва...
Колега drishko масовия българин разсъждава точно като теб и това е причината Prius-а да е толкова рядък автомобил.Погледни нещата от друг ъгъл:ако искаш Avensis с подобно ниво на оборудване,той ще е по-спъп.Prius-a e по-икономичен и в града, и извън града със скорости до около 130км/ч.Avnesis с 1.8 бензинов мотор е с 1 секунда по-бърз в спринта 0-100 км/ч-не е болка за умиране.Дизеловия Avensis като разход на гориво може да се конкурира с Prius,но обслужването е по-скъпо, пък и е достатъчно само веднъж да се наложи да платиш 1 дюза ,или ремонт на турбо и нещата ще са изравнени откъм пари.Така че всичко е въпрос на гледна точка.Моят личен избор при наличие на достатъчно финанси е Prius-не че Avensis не ми харесва...
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Колега Владислав, мисля че си правя сметката като всеки човек, който оценява стойността на парите. Причината да е толкова рядък е, че хората разсъждават трезво.
Цитираната цена за Авенсиса е за оборудване Executive, но дори на най-високото ниво за 1,8 пак е с 11,000 лева преднина. Освен това 52,000 лева е най-евтиния Приус.
Искаш да кажеш, че се повреждат само бензинови и дизелови коли ли?
Аз пък си мисля, че частите и квалифицираните техници по Приуса са силно ограничени, а цените силно увеличени.
Продадените Приуси за миналата година са 5. Прави си изводите.
Цитираната цена за Авенсиса е за оборудване Executive, но дори на най-високото ниво за 1,8 пак е с 11,000 лева преднина. Освен това 52,000 лева е най-евтиния Приус.
Искаш да кажеш, че се повреждат само бензинови и дизелови коли ли?
Аз пък си мисля, че частите и квалифицираните техници по Приуса са силно ограничени, а цените силно увеличени.
Продадените Приуси за миналата година са 5. Прави си изводите.
Владислав , ако ти имаше ей сега 50 000 лв за автомобил ти гарантирам че Приус щеше да е последното което ще си купиш въпреки това което си написъл по горе
В това че няма да си купиш Приус няма нищо лошо
Приус не нито проектиран нито предназначен за Европейският пазар и поради тази причина не може да е конкурентен на европейските , особенно дизелови модели
Приус е правен основно за Японският и Американският пазар
Там му е силата , там се и продава най-много

В това че няма да си купиш Приус няма нищо лошо
Приус не нито проектиран нито предназначен за Европейският пазар и поради тази причина не може да е конкурентен на европейските , особенно дизелови модели
Приус е правен основно за Японският и Американският пазар
Там му е силата , там се и продава най-много

ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта