Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 07 Ное 2019 18:23
от nicktodorov
Да, ама според цените им, топ нивото на седана е с над 10000 по-евтин от топ комбито. Не съм задълбавал да сравнявам от кои липсващи екстри идва толкова голяма разлика, но нспример големия 2.0 хибриден мотор го няма за седана.
PS. На мен таблото също е без физически скоростомер.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 07 Ное 2019 18:49
от biro
Когато ги пуснаха по магазините ходих да тesтвам. 2.0 мотора още не беше излязал. Пуснаха го няколко месеца по-късно и само в комби вариант.
Седанът който тествах беше ниско ниво и с дисплей вместо скоростомер. Комбито беше пак ниско ниво и аналогов скоростомер. Хечбек не съм тествал, не ми представлява интерес.
Седанът се държеше малко по-различно от комбито, по добре обезшумен, круиз контрола по-плавно ускоряваше и намаляше.
На C-HR круиза намаля много рязко. Също така LDA е по-дожре настроено на новите короли сравнено с C-HR.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 07 Ное 2019 19:10
от Volkata
Дисплей на хеч и комби си има, но от по - високото ниво. А цените на релевантни нива и двигатели са еднакви и в трите варианта.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 22 Ное 2019 17:24
от sssaaa
Днес за първи път се качих и шофирах Тойота Корола хибрид-комби.
За първи път също така шофирах ХИБРИД 2.0-170кс.
Прочетох,че комбито е била по шумна от седана.
Не съм шофирал седан и нямам никакви наблюдения,но мога да кажа,че е много обезумена кола.
Качих се на тангентата за около 10км,но имаше доста трафик и неможах да я изпъна както аз исках.
Градско около 20км и разход 4.3-100км.
Прочетох някъде,че е била мудна.
Сегашната ми лична кола е доста повече от 170кс.,и мога да кажа,че изобщо не е мудна за конете.
Спрямо настъпването на десният педал ,трафикаи пиковият час ,разхода е направо невиждано чуден,като се има в предвид,че колата е чисто нова - разхода ще падне още поне литър (пиша литър защото на другите ми автомобили беше толкова и след 70-80,000км,започват да вървят зверски яко )
Единствено което не ми хареса,че няма кои знае какъв комфорт.
Искам да ме извините ,но шофирим скъпички коли и може би не съм кой знае колко обективен в мнението ми за комфортност.
С радост бих добавил тази машинка в колекцията ми
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 22 Ное 2019 17:34
от slowtraveler
Също съм забелязал осезателна разлика в шума на седан и комби/хечбек...
Проблемът според мен е в самата компановка. Седанът е по-тих поради две причини: задните арки, окачване и т.н. са в багажника, и задните седалки допълнително шумоизолират шумовете, генерирани от тези детайли. И като цяло резонантната площ (и обем) при хечбека/комбито е много по-голяма, позволяваща да 'улови' повече аеродинамични шумове особено в задната турболентна зона (която отново се гаси по-добре при седана заради отделеният багажник.
За мудна - доста от хората се подлъгват по плавното ускорение, което не ти 'къса врата' при превключване и отпускане например на съединител... Иначе хибридите си вървят напълно достойно за мощността...
Разходът - няма да слезе с литър под това, и няма да започне да върви зверски след 70-80х.км... Японците изработват агрегатите достатъчно високотехнологично, за да няма практическа разлика на нов и 'разработен' автомобил - те практически са разработени от нови (затова препоръчват щадене само по време на напасване през първите 1000км)...
За комфорта - комфорта го дава хибридната система Но като обзавеждане - си е от евтиния клас автомобили...
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 22 Ное 2019 20:48
от sssaaa
Писах,че нямам наблюдение върху седана.
Писах,че за първи път шофирам Тойота-дори ако трябва да съм точен за първи път японски автомобил,макар,че е английска сглобка,ако не са ме излъгали ...
За разхода ,дори и да не падне с литър надолу-то 4.3 за мен е изненада.
Дори не знаех,че е възможно да съществува ...
Приус-комби по тих ли е?
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 22 Ное 2019 21:56
от scooby doo
Колега, най-добре разходи някой Лексус преди да добавиш Королката към колекцията,щом си по скъпите коли. Там мисля, че и комфорта и разхода ще те впечатлят.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Ное 2019 09:45
от sssaaa
Прочел си ми мислите ...
65,000лв са много пари за Королата,..
Компромиса е малък мотор и никакви екстри за по малко пари...
Ще разучавам разликата между Лексус и Кемри.
Комфорта се усеща,а не се вижда...,човек трябва да шофира поне 100км. градско минимум ,без да слиза от автомобила за да усети какъв е комфорта.
Шофирайте автомобила без да слизате 6-8 часа- има ли това ме боли,онова ме боли,значи сте со возили в стар автобус Чавдар
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Ное 2019 10:13
от slowtraveler
Е има разлика... Разликата в цената е под около 30%...
Особено високите класове Лексъси са изключително комфортни - не те боли нищо Че и върви... Тествано на над 2000км за 2 дни... Ама по цена са тройни на твоя личен автомобил... Едва ли би купил такива за служители
А за шума на седана и комби/хечбек - имах предвид общо наблюдение, обосновано с техническа компановка - просто за обезшумяване на хечбек и комби е нужно много повече 'материал', докато при седана обезшумяването се получава от самосебе си - имаш 'голяма естествена шумоизолация' - задните седалки...
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Ное 2019 13:23
от sssaaa
Насочих се към Lexus ES300h в понеделник ще направя тест драив
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Ное 2019 14:29
от slowtraveler
Има доста отзиви и сравнения...
На твое място бих разгледал първо ревютата за да мога по-обективно да оценя дали дадено предимство или недостатък са с достатъчно голям приоритет за мен...
Например :
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Ное 2019 14:34
от BOz
Аз пряко съм сравнявал Аурис и CT200h. Определено Лексъса не си заслужава по-високата цена. На практика си бяха идентичен автомобил.
Примерно има Лексъси без дисплей, ама май не съм виждал алтернативен Аурис без такъв.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Ное 2019 14:36
от slowtraveler
ES дълго време си бе Камри-то, но май последният модел го направиха умишлено да се различава, и то съществено, за да няма възможност за пряко сравнение..
При всички случаи - ES е евтината линия на Лексъс - 'бюджетния им клас'... Който се опитват да вдигнат по-нагоре към GS след като спряха последния...
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Ное 2019 19:12
от dracunculus
Конкретно сравнение Лексъс IS 300h и Камри хибрид- много сходни като цена, абсолютно сходна задвижваща система (само дето в IS-a е ограничена на 200 Vmax.). Карал съм и двете, и двете ме впечатлиха много като комфорт и возия. Ускоряват почти еднакво. Единственият минус на Лексуса спрямо Камрито е по-малкият му размер, и на задната седалка и на багажника. От друга страна материалите в Лексуса са малко по-премиум (може и да е субективно усещане). Как би бил ЕS-ът- не знам. Силно съжалявам, че махнаха GS-a от гамата си. За мен той определено си струваше паричното изхвърляне, ако човек се реши на кола от този ценови клас. Реално беше наистина по-малкият брат на LS. Човек трябва да тества и двата автомобила и да си реши сам
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Ное 2019 23:08
от BOz
Няма как задвижващата система да е абсолютно сходна при положение, че едното е на предно а другото на задно предаване