Страница 22 от 41
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Сеп 2017 14:53
от slowtraveler
iovkito написа: Тази кола не я чака нищо хубаво. Ако мине през още няколко майстора , няма да има съживяване.
Като гледам обясненията на колегата - навярно си прав...
Колега, защо ще оправяте нафтовата помпа, щом филтърът Ви пропуска въздух (и то вероятно не е филтърът, а маркучите около него) ?!!
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Сеп 2017 19:10
от nix1128
Сега може и аз да не мога да го обясня като хората, но в помпата е проблема. Направихме проби, замервания и 95% е сигурно че е тя. Ще се ремонтира . Та на въпроса..Колко струва една нова такава дизелова помпа за комън рейл двигател.
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Сеп 2017 19:28
от Kiki
nix1128 написа:Та на въпроса..Колко струва една нова такава дизелова помпа за комън рейл двигател.
Не питай! Около 3000 лв е нова- Денсо

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Сеп 2017 19:49
от izhelev

Стига бе- 3000лв. Сменях такава на един ситроен 2005г и оригинална беше 700лв, неоригинална- 250. Разбирам Тойота, това-онова ама такава разлика.
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Сеп 2017 19:52
от Kiki
Е, това е Денсо и е за Тойота.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Сеп 2017 22:54
от nix1128
Да, колегата е прав Денсо са дюзите сигурно и помпата е такава марка. Само дето Денсо дюзи не се поправят а си трябва ново. Дано поне с тая помпа не излезе същото.
Бе не че съм голем разбирач на двигатели ама си мисля че да гръмне помпа на комън рейл е все едно гнила подпора на покрив все ще я закърпиш ама все ще чакаш да ти падне нещо на главата. Не искам да си го помислям, но се замислям за продан. Колата е много запазена, дори мирише на ново в купето. Закара ме къде ли не. Много е пазена на 122 000км е. Ама пък тая е**на помпа.. Тия Денсо помпи подлежат ли на оправяне? Някой има ли опит с подобни ремонти за Тойота? Нова помпа да взимам ми идва скъпо.
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Сеп 2017 23:03
от WoLF
Повечето сменят помпа, което говори за ремонтите...
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 13 Сеп 2017 08:00
от steich
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 17 Сеп 2017 19:13
от nix1128
А сега възниква въпроса може ли да мине въздух и през дюзите ( разбирай инжекторите)?
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 17 Сеп 2017 20:22
от Hursa
► Виж съдържание
Според мен - може, но каква е връзката? Налягането на горивото на входа на дюзата достига до хиляди атмосфери.
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 17 Сеп 2017 20:29
от tosco
nix1128 написа: А сега възниква въпроса може ли да мине въздух и през дюзите ( разбирай инжекторите)?
А, от къде би трябвало да го вземе този въздух?
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 17 Сеп 2017 21:05
от nix1128
Допускам вариянт в който може да е повредена някоя дюза и да минава въздух през нея повече от колкото трябва. Някой сменял ли е само 1 такава дюза. Чувал съм че трябва в комплект да се сменят всичките.
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 17 Сеп 2017 21:12
от Hursa
► Виж съдържание
Но даже да е повредена дюза, ще изтича от нея дизел, евентуално. Въздуха не би влязъл. Поне, не и докато е работа системата.
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 17 Сеп 2017 23:30
от NXX
Здравейте и от мен. От няколко месеца съм собственик на една от пушештите короли с D-CAT мотор. Автомобила в последните две седмици пуши ежедневно, след влизане на мотора в работна температура почва да дими сивосинкав пушек придружен с мирис на сурова нафта. Освен това моля някой с такъв мотор да сподели с мен , дали колата ускорява до 2000 Хил. оборота, защото мойта я няма никаква, независимо дали съм на първа или друга предавка, колко и да съм настъпил педала на газта тя ускорява едвам,едвам. След вдигане над написаните обороти ускорява, но това мудно поведение за мен не е нормално и опасно в дадени градски условия. Управлявал съм доста по стари, както и по нови дизели но с такова поведение на автомобил не се бях сблъсквал. Така че моля за коментар

Карал съм я на диагностика+живи данни и немогат да разберат защо се получава така и ушите ми почват да чуват някакви несмислени отговори. То било нормално понеже било турбо и незнам си какви тъпотий. А мен в някое кръстовище някой ще ме разцепи на две. Турбо,турбо но пък чак толко мудно егати??
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 18 Сеп 2017 07:39
от nix1128
Да, тестовете показаха че когато запаля има малко въздух, с което колата може да върви. Но като се форсира въздуха се увеличава до момент в който задави двигателят и спре. Тоест въздухът се увеличава в работен режим.Дизел не изтича от никъде, двигателяте е сух.