Страница 201 от 320
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 15 Яну 2022 17:55
от Enwor
Осмозна вода има на мивката на паркинга на Била в Младост 1а. Но редовно е навалица.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 15 Яну 2022 20:41
от imbecile
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 15 Яну 2022 22:12
от Volkata
Аз съм със старата и съм пристрастен ама на пръв поглед повече ми харесва старата
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 16 Яну 2022 02:49
от Krachunov
Volkata написа: ↑15 Яну 2022 11:25
Тук в софия няма никакъв варавовик на село до Стара Загора като съм мил колата още преди да изсъхме побелява ама все едно я пръскаш колата с мръсна вода и ако не забършеш все едно не си мил ваобще, тук в софия аз мн рядко подсушавам остават следи от водата но са нищожни
Те тук в София ми се появи проблема. Вероятно не е, като Ст.Загора. Но хората да си знаят, какво може да се случи ако не забърсват
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 16 Яну 2022 02:50
от Krachunov
Ауу това че няма физически бутони за мен си е голям минус
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 16 Яну 2022 12:51
от GringoBG
Това копче самотно стърчи грозно. Интересното е навигацията. Като включиш телефона може ли да си ползваш Waze или само вградената.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 16 Яну 2022 14:04
от BladeBG
GringoBG написа: ↑16 Яну 2022 12:51
Това копче самотно стърчи грозно. Интересното е навигацията. Като включиш телефона може ли да си ползваш Waze или само вградената.
Като включиш телефона (Android или iOS) не би трябвало да има каквато и да е промяна спрямо предишното поколение (минус физическите бутони) - т.е. можеш да си ползваш Wave и т.н. Разликата е само, когато се ползва вградената мултимедийна система и навигация. Като цяло изглежда, че UI-a е доста по-красив и изчистен ама не изглежда да има някакви различни/нови функционалности.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 16 Яну 2022 19:05
от Hursa
Мислех, че в тези широки полета около екрана ще разположат сензорни бутони. А ползват "софтуерни". Защо не направят екрана по-голям, тогава действително би бил ценен "ъпгрейд". Така с тези излишни полета, не заети с нищо - изглежда зле според мен. Можеха поне да го направят по-компактно и да не "стърчи" така.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 16 Яну 2022 19:42
от BladeBG
Явно основната цел на "ъпгрейда" е цел икономия - същия дисплей и корпус кажи речи с никакви физически бутони. Пак са си оставили и ръцете - като гледам от видеото на кола с десен волан бутона за включване и всички бутони от менюто са в ляво (супер "удобно"). Поне като са софтуерни вече можеше да поръчат да сложат една проста функционалност да ги преместят от дясно за колите с десен волан. Преди с физическите бутони разбирам - икономия, но това вече си е да те мързи да мислиш.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 17 Яну 2022 09:44
от Krachunov
GringoBG написа: ↑16 Яну 2022 12:51
Това копче самотно стърчи грозно. Интересното е навигацията. Като включиш телефона може ли да си ползваш Waze или само вградената.
Да доста зле изглежда.
Hursa написа: ↑16 Яну 2022 19:05
Мислех, че в тези широки полета около екрана ще разположат сензорни бутони
Също толкова зле. Това беше едно от нещата, което беше ДОБРЕ в колата. В предната корола бутоните бяха сензорни. Доста по - неудобно докато шофираш да гледаш къде да цъкнеш, да не говорим зимно време с ръкавици.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 17 Яну 2022 13:20
от decho_70
Кола с автоматични скорости съм карал малко, а пък с скоростна кутия като на хибрида само на тест драйв.При нормалния автоматик като натиснеш педала рязко до колкото знам сваля една скорост надолу за да изпревариш по бързо.Нека хората които имат хибрид да кажат като натиснеш рязко газта да изпревариш има ли го това сваляне на скорост надолу и изобщо как се случват нещата ако искаш да се изнесеш по бързо?
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 17 Яну 2022 13:39
от metoyo
При хибрида няма скорости/предавка 1, 2, 3 и тн/, само напред, като тролей. Натискаш и ускорява докато не отнемеш от педала.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 17 Яну 2022 13:58
от dracunculus
Ами много е просто с хибрида- натискаш педала на газта и двигателят се форсира (все едно сваля предавки при конвенционалния автоматик) и колата тръгва. И така докато не отнемеш газта или не достигнеш Vmax на колата.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 17 Яну 2022 15:57
от Hursa
... Все едно увеличава предавателното число подобно на конвенционалния вариатор. Но и с тази разлика, че добавя допълнителна мощност от батерията.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 17 Яну 2022 16:49
от WoLF
decho_70 написа: ↑17 Яну 2022 13:20
сваляне на скорост надолу
Физически го има времето на развъртане на двигателя до максимални конски сили и сменяне на предавателното число на вариатора. В зависимост колко близо са оборотите в момента на натискането на педала до необходимите и положението на вариатора до необходимото, това време може да е до 2-3 секунди. След това, както посочиха по-нагоре, караш на максимална мощност, докато не достигнеш физическите граници на колата или не отнемеш газта
