Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 19 Мар 2017 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Осмозна вода има на мивката на паркинга на Била в Младост 1а. Но редовно е навалица.
Corolla 2005 1.6 VVTi 3zz-fe | hatch, SOL
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 10 Юли 2021 15:33
- Местоположение: София
- Автомобил: COROLLA TS 2.0 MY22
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
https://www.toyotaownersclub.com/forums ... t=1609782
Кратък преглед на новата мултимедия в MY22.
Кратък преглед на новата мултимедия в MY22.
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 04 Дек 2013 20:31
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.6 e210
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Аз съм със старата и съм пристрастен ама на пръв поглед повече ми харесва старата
Toyota Corolla 1.6 e210
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Те тук в София ми се появи проблема. Вероятно не е, като Ст.Загора. Но хората да си знаят, какво може да се случи ако не забърсватVolkata написа: ↑15 Яну 2022 11:25 Тук в софия няма никакъв варавовик на село до Стара Загора като съм мил колата още преди да изсъхме побелява ама все едно я пръскаш колата с мръсна вода и ако не забършеш все едно не си мил ваобще, тук в софия аз мн рядко подсушавам остават следи от водата но са нищожни
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ауу това че няма физически бутони за мен си е голям минусimbecile написа: ↑15 Яну 2022 20:41 https://www.toyotaownersclub.com/forums ... t=1609782
Кратък преглед на новата мултимедия в MY22.
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 08 Авг 2021 21:25
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Това копче самотно стърчи грозно. Интересното е навигацията. Като включиш телефона може ли да си ползваш Waze или само вградената.
Toyota Corolla TS MY21, 1.8 HSD
- BladeBG
- Мнения: 68
- Регистриран на: 17 Ное 2021 01:03
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Toyota Corolla 2019 Luxury
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Като включиш телефона (Android или iOS) не би трябвало да има каквато и да е промяна спрямо предишното поколение (минус физическите бутони) - т.е. можеш да си ползваш Wave и т.н. Разликата е само, когато се ползва вградената мултимедийна система и навигация. Като цяло изглежда, че UI-a е доста по-красив и изчистен ама не изглежда да има някакви различни/нови функционалности.
-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мислех, че в тези широки полета около екрана ще разположат сензорни бутони. А ползват "софтуерни". Защо не направят екрана по-голям, тогава действително би бил ценен "ъпгрейд". Така с тези излишни полета, не заети с нищо - изглежда зле според мен. Можеха поне да го направят по-компактно и да не "стърчи" така.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- BladeBG
- Мнения: 68
- Регистриран на: 17 Ное 2021 01:03
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Toyota Corolla 2019 Luxury
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Явно основната цел на "ъпгрейда" е цел икономия - същия дисплей и корпус кажи речи с никакви физически бутони. Пак са си оставили и ръцете - като гледам от видеото на кола с десен волан бутона за включване и всички бутони от менюто са в ляво (супер "удобно"). Поне като са софтуерни вече можеше да поръчат да сложат една проста функционалност да ги преместят от дясно за колите с десен волан. Преди с физическите бутони разбирам - икономия, но това вече си е да те мързи да мислиш.
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Да доста зле изглежда.
Също толкова зле. Това беше едно от нещата, което беше ДОБРЕ в колата. В предната корола бутоните бяха сензорни. Доста по - неудобно докато шофираш да гледаш къде да цъкнеш, да не говорим зимно време с ръкавици.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Кола с автоматични скорости съм карал малко, а пък с скоростна кутия като на хибрида само на тест драйв.При нормалния автоматик като натиснеш педала рязко до колкото знам сваля една скорост надолу за да изпревариш по бързо.Нека хората които имат хибрид да кажат като натиснеш рязко газта да изпревариш има ли го това сваляне на скорост надолу и изобщо как се случват нещата ако искаш да се изнесеш по бързо?
Peugeot 406
Corolla MY22
Corolla MY22
- metoyo
- Мнения: 140
- Регистриран на: 22 Юни 2020 11:00
- Местоположение: София
- Автомобил: COROLLA TS 1.8 HYBRID 2020
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
При хибрида няма скорости/предавка 1, 2, 3 и тн/, само напред, като тролей. Натискаш и ускорява докато не отнемеш от педала.
-
- Мнения: 1437
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ами много е просто с хибрида- натискаш педала на газта и двигателят се форсира (все едно сваля предавки при конвенционалния автоматик) и колата тръгва. И така докато не отнемеш газта или не достигнеш Vmax на колата.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
... Все едно увеличава предавателното число подобно на конвенционалния вариатор. Но и с тази разлика, че добавя допълнителна мощност от батерията. 

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- WoLF
- Мнения: 3457
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Приус '07
- Благодарил/а: 694 пъти
- Получена благодарност: 273 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Физически го има времето на развъртане на двигателя до максимални конски сили и сменяне на предавателното число на вариатора. В зависимост колко близо са оборотите в момента на натискането на педала до необходимите и положението на вариатора до необходимото, това време може да е до 2-3 секунди. След това, както посочиха по-нагоре, караш на максимална мощност, докато не достигнеш физическите граници на колата или не отнемеш газта




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта