Страница 21 от 30
Публикувано на: 08 Сеп 2008 06:47
от LordDigital
Тука некакъв Нацист ма е снимал на един Нациски АутоКрос ,тъкмо бех сложил RA-ките:
Маи требе да повикам чичко Камбер и за от заде ,на таз снимка яко си личи как търкам ръбчето:
P.S. Link kam vsicki PicZ:
http://forums.lorddigital.com/Project/E ... ly%202008/
Публикувано на: 08 Сеп 2008 06:51
от LordDigital
Публикувано на: 08 Сеп 2008 07:59
от b_d
на колко са напомпани задните гуми?
Публикувано на: 08 Сеп 2008 08:03
от Japanese_fever
BMW-tata izdishat !

Публикувано на: 08 Сеп 2008 08:05
от LordDigital
bad_dog написа:на колко са напомпани задните гуми?
36 zadni na 39 predni - studeni
Sled karane zadnite sa kacvat sys 1psi a prednite sys 2 do 3.
Публикувано на: 08 Сеп 2008 08:30
от b_d
LordDigital написа:bad_dog написа:на колко са напомпани задните гуми?
36 zadni na 39 predni - studeni
Sled karane zadnite sa kacvat sys 1psi a prednite sys 2 do 3.
защо не опиташ на 43?
Публикувано на: 08 Сеп 2008 16:52
от Bass_Man
tva puk E36 ako e BMW biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif

Публикувано на: 09 Сеп 2008 13:19
от agent dust
една кола без яки стабилизиращи щанги - квито и пружини да и слагаш - пак е се кандилка
Публикувано на: 09 Сеп 2008 16:36
от LordDigital
maggkrabar написа:една кола без яки стабилизиращи щанги - квито и пружини да и слагаш - пак е се кандилка
И аз си мислих така ,докато не видях оня ден ,че М-ката дето беше със наи-добро време за деня нямаше изобщо щанга от зад ,а повечето други си беха със заводските. То като се замисля ,пружините им беха толкоз твърди ,че си вървяха като картинги и ти караха на платформи.
Публикувано на: 09 Сеп 2008 17:07
от b_d
стабилизиращата щанга винаги е компромис - дава възможност за по-меки пружини като намалява страничното накланяне за сметка на сцеплението.
Публикувано на: 11 Сеп 2008 03:35
от LordDigital
Bass_Man написа:LordDigital написа:
И аз си мислих така ,докато не видях оня ден ,че М-ката ........
Само дето M-ката си е мислена още от самото начало за пистов автомобил и принципно би трябвало да е доста добра на писта в сравнение с други сток дарачета

.
Така е ,и аз мислех че са Track Ready обаче на последната сериозна писта са оказа курляк. Кристиян (голям Бмв и М фен) пристига сутринта със e39 M5. Прави 2 излизания по 25 минути на пистата и на 3-тото се връща по средата на времето и вика "Щех да се пречукам" ,по-късно устаовихме че от якото нагряване (все пак говорим за много голяма и бърза писта) са почнали да му задържат накраиниците на рейката ,и така както си въртиш волана във завоя изведнъж са оказва че е заключен защото накраиника задържал.
Обади са да докарат колата на жена му ,е46 М3 SMG. Със нея изкара до края на деня ,но след всяко излизане от пистата предните му спирачки пушеха безобразно а към края на деня пушека идваше и от предни и от задни ,а спираше на 5-то колче само и само да изкара некак си.
После се отказа Е46-ката да я прави за писта ,щот наи-редовно къртели точките на закрепяне на задното магаре към купето ,помпата на SMG-то изкарва безобразно малко и разни други дразнещи глупости.
Егати М powd3ra

Публикувано на: 11 Сеп 2008 05:57
от Japanese_fever
LordDigital написа:
Егати М powd3ra

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Abe ne e mislena za takiva natovarvaniq, t.e. za pista. Da ne si krivim dushite!

Публикувано на: 26 Сеп 2008 08:16
от LordDigital
Публикувано на: 26 Сеп 2008 16:33
от ugabuga
da daaaa ... i za drugi raboti

laugh.gif laugh.gif
a tva sa ba si gigantskite breikove!
Публикувано на: 26 Сеп 2008 23:49
от LordDigital