

Маи требе да повикам чичко Камбер и за от заде ,на таз снимка яко си личи как търкам ръбчето:

P.S. Link kam vsicki PicZ:
http://forums.lorddigital.com/Project/E ... ly%202008/
И аз си мислих така ,докато не видях оня ден ,че М-ката дето беше със наи-добро време за деня нямаше изобщо щанга от зад ,а повечето други си беха със заводските. То като се замисля ,пружините им беха толкоз твърди ,че си вървяха като картинги и ти караха на платформи.maggkrabar написа:една кола без яки стабилизиращи щанги - квито и пружини да и слагаш - пак е се кандилка
Така е ,и аз мислех че са Track Ready обаче на последната сериозна писта са оказа курляк. Кристиян (голям Бмв и М фен) пристига сутринта със e39 M5. Прави 2 излизания по 25 минути на пистата и на 3-тото се връща по средата на времето и вика "Щех да се пречукам" ,по-късно устаовихме че от якото нагряване (все пак говорим за много голяма и бърза писта) са почнали да му задържат накраиниците на рейката ,и така както си въртиш волана във завоя изведнъж са оказва че е заключен защото накраиника задържал.Bass_Man написа:Само дето M-ката си е мислена още от самото начало за пистов автомобил и принципно би трябвало да е доста добра на писта в сравнение с други сток дарачетаLordDigital написа: И аз си мислих така ,докато не видях оня ден ,че М-ката .........
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта