Страница 21 от 40
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 01 Авг 2020 01:05
от sssaaa
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 01 Авг 2020 07:31
от dracunculus
Някой би ли могъл да ми каже дали на Камрито може да се монтират някакви греди на покрива? В БГ-брошурата пише, че не може- явно оригинални няма. Немският дилър свива с рамене....От Тойота нямало такива гредички, явно не могло. А дали има някакви неоригинални, предвидени за тази кола- срещал ли е някой? Захватът ми изглежда точно като на Авенсиса и Королата ми. Не виждам защо да са направили такава глупост от Тойота и наистина да не могат да се захванат каквито и да е греди отгоре. Това би изключило Камрито като бъдещ вариант за мен , което би било много жалко
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 01 Авг 2020 10:00
от iovkito
То си го пишеше още в началото, че камри няма да има възможност за рейки на тавана и теглич. Това сигурно означава, че изобщо няма никакви отвори и монтажът е невъзможен, дори и с побългаряване. По-добре си карай авенсиса, не вярвам да се предаде нещо до 500 000км, ако го караш много извънградско.
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 01 Авг 2020 10:28
от dracunculus
И на Авенсиса няма отвори. Просто захватът ляга на страничната надлъжна греда над вратата и една скоба хваща във фугата над вратата. Но явно няма никакъв шанс....тъпо. Авенсисът смятам и аз да се кара до n- стотин хиляди километра, но на Королата ѝ идва времето лека полека.
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 01 Авг 2020 13:57
от biro
Провери за неоригинални греди от реномиран производител например туле. Не може да нямат решение.
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 01 Авг 2020 22:20
от sssaaa
dracunculus написа: ↑01 Авг 2020 07:31
Някой би ли могъл да ми каже дали на Камрито може да се монтират някакви греди на покрива? В БГ-брошурата пише, че не може- явно оригинални няма. Немският дилър свива с рамене....От Тойота нямало такива гредички, явно не могло. А дали има някакви неоригинални, предвидени за тази кола- срещал ли е някой? Захватът ми изглежда точно като на Авенсиса и Королата ми. Не виждам защо да са направили такава глупост от Тойота и наистина да не могат да се захванат каквито и да е греди отгоре. Това би изключило Камрито като бъдещ вариант за мен , което би било много жалко
По-принцип не може,но ако си решил да я поБЪЛГАРИШ,давай
От 2021 ще има опция за релси като екстра.
Голям багажник има,но за всеки влак си има и пътници явно.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 01 Авг 2020 22:23
от sssaaa
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 02 Авг 2020 01:14
от slowtraveler
Офтопик
► Виж съдържание
Не бих се изказвал толкова крайно за никоя марка...
Купувал съм Фиат, и си е свършил работата перфектно... Нямаше друга достъпна марка, която да предложи модел с аналогични параметри, търсени от мен за конкретната работа... (в случая - 'работна пътническа баничарка' с голям обем за багаж/товар)... Да, бе евтина, и се представяше (и още се представя) като такъв автомобил, но си изпълнява достойно задачите...
Вероятно причината за забрана на багажник/'товара на тавана' е заради конструкцията на купето на автомобила... Може да няма толкова здрави външни опорни точки, върху които да се закрепи багажник без да се деформира 'опаковката' на купето..
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 02 Авг 2020 13:54
от sssaaa
slowtraveler написа: ↑02 Авг 2020 01:14
Вероятно причината за забрана на багажник/'товара на тавана' е заради конструкцията на купето на автомобила... Може да няма толкова здрави външни опорни точки, върху които да се закрепи багажник без да се деформира 'опаковката' на купето..
Във един немски форум пише,че е направена като полу-спортна кола и ако се слагат багажници,някак няма да се вписва като спортна кола.
Японска му работа

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 02 Авг 2020 14:33
от centil
За Camry се предлага теглич, но само за закрепяне на стойка за колелета. Тегленето на ремарке е забранено.
https://www.brunner-a.de/AHK-PKW/Toyota ... :6918.html
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 02 Авг 2020 21:10
от BOz
sssaaa написа: ↑01 Авг 2020 22:23
Чудя се що за човек трябва да бъде някой за да си купи фиат примерно!!!“?“!!!
Притежавал съм 7 Фиата и общо 12 италиански автомобила.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 02 Авг 2020 22:13
от Hursa
Човека си каза, че е маниак. Нима може да се очаква трезва преценка - за коя да е марка и модел.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 02 Авг 2020 23:51
от sssaaa
BOz написа: ↑02 Авг 2020 21:10
sssaaa написа: ↑01 Авг 2020 22:23
Чудя се що за човек трябва да бъде някой за да си купи фиат примерно!!!“?“!!!
Притежавал съм 7 Фиата и общо 12 италиански автомобила.
Купи си още седем ако искаш,но си объркал форума нещо

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 03 Авг 2020 00:38
от BOz
Само за протокола последния Фиат го заменихме за една Корола и само за последната година Тойотата е "посещавала" сервиза повече от Фиата за 8 години нищо, че Фиатката беше и със 7 години по-стара. Просто статистика, нищо друго.
Иначе какво ме спира да посещавам този форум? От любопитство питам.
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 03 Авг 2020 08:36
от slowtraveler
sssaaa написа: ↑02 Авг 2020 13:54
Във един немски форум пише,че е направена като полу-спортна кола и ако се слагат багажници,някак няма да се вписва като спортна кола.
Немска му работа - щом не е немско - 'не може да се вписва'

По-вероятно е японците да са сметнали, че например ако има стъклен покрив - няма да е добре да се огъва от допълнителен товар... Или пък за нарушаване на устойчивостта..
Нещата обикновено са по-практични... На Джипа ме бе учудило, че не даваха повече от 50кг на тавана, а имаше сериозни греди по дължината на покрива за захват на багажник... Но отново имаше стъклен покрив, а и много високият център на тежестта вероятно би влошил управляемостта.
Офтопик
► Виж съдържание
А за италианските автомобили - писах го като офтопик за да не се цапа темата - не смятам, че мястото на дискусията е тук, защото всеки, който си има някакъв опит с автомобилите, се е сблъсквал с някакви технически проблеми. Няма марка, която 'да не може да бъде оплюта'... А при по-скъпите марки това още повече 'боли', защото едно е да си платил някаква дребна сума - преглъщаш и някой друг дребен дискомфорт, но като изсипеш кофа пари, а например S-класата ти стои за пореден път за месец в сервиза (както на един познат

) - нещата са мааалко по-болезнени
