Страница 21 от 320
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 21 Окт 2019 13:28
от BOz
BOz написа: ↑02 Окт 2019 17:16
Харесва ми това решение:
Видях го на изложението. Ако не беше хибридна Тойота, сигурно нямаше да искам да седна да го видя за тази цена.
И сега разбрах на хартия как са изкарали от багажника толкова литри. Просто са вдигнали нивото на щората до тавана. Нещо като съвременен Приус - на хартия багажник огромен, реалността е съвсем друга.

Определено предишния Аурис превъзхожда с много в това отношение.
Но в рамките на 3 часа прекарани в оглед на автомобили, Тойота се класира в едни от най-долните позиции от гледна точка на изработка на салона. Но пък е здрав, или поне на това се надяваме.
Най-най-най голяма изненада в дизайна и сглобката (финишинга) на интериора ме изненада Хавал. Просто нищо корейско, японско и немско в ценови клас под 6 цифрена сума не може да се сравнява, или най-много да са на едно ниво. Но слагайки предвид цената в края на краищата, браво! Китайско Лексъс усещане, облечено в цена като за Дачиа.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 21 Окт 2019 19:44
от bigchicken
Съгласен за Хавал! Отворих вратата, след като видях цената, и ахнах. Свднах и пак ахнах. Но след втори поглед е лукс малко от началото на века

Но си има усещането като за някоя от онези коли, които сигурно никога няма да си купя

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 21 Окт 2019 19:46
от bigchicken
Което ме подсеща, че най вероятно трябва да разубедя жената от избора на C-HR хибрид с, вече, малкия двигател... Жалвам се тук, щото то това нещо си е навирена Корола...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 22 Окт 2019 12:46
от BOz
bigchicken написа: ↑21 Окт 2019 19:44
Съгласен за Хавал! Отворих вратата, след като видях цената, и ахнах. Свднах и пак ахнах. Но след втори поглед е лукс малко от началото на века

Но си има усещането като за някоя от онези коли, които сигурно никога няма да си купя
Единствено не бих я купил само за това, че в последствие ще я продам супер трудно и цената ѝ ще се срине супер бързо. Само чисто икономическата страна на нещата би ме спряло. Иначе с удоволствие бих я пробвал. И точно за това пуснах листчето за томболата като си избрах нея.
Иначе за началото не века въобще не съм съгласен. Ето как изглежда тя:
Ето и алтернативна Тойота от началото на века:
Ето и Лексъс усещане от тогава:
Нищо общо на думите ти.
И ето Лексъс от 2020:
Тойота от 2020:
Сега като се замисля май Тойотата мяза на дизайн от началото на 2000-те.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 22 Окт 2019 13:19
от mapamop
Lexus 2020 - бива ли за толкова пари да сложат по-малък "тИлИвизУр" от на Тойотата?
Кое му е премиума на този авотмобил с този малък телевизор - човек един турски сериал не може да изгледа на него като свят

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 22 Окт 2019 14:03
от bigchicken
Аха, ама този Хавал е от по-големите. Аз гледах най-малкия, който беше с една такава равна централна конзола с някакви копчета на нея. Почти като Волво, ама все пак нямаше цяла телефона клавиатура

Но снимката на този с нещо ми напомня Хонда от осемдеседте

Излъчването, разбира се, не детайлите

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 25 Окт 2019 22:36
от nicktodorov
Здравейте.
И аз се спрях на този автомобил и се надявам до края на другата седмица да е вече при мен.
Избрах комбито с големия мотор (което ме принуди и да е най-високото ниво с панорамния покрив).
Досега карах Сеат Леон ФР 1.8ТСИ комби. Държах новата кола да има подобни динамични показатели и не по-малък багажник.
Мечтата ми бе Тесла или поне Кона с голямата батерия. От както карах на Спарк Коните ми е мания електрическото задвижване. Обаче за Тесла не съм дорасъл още, а Коната няма багажник, има огромно търсене и никакви отстъпки не правят за нея специално.
Други електрички не ми вършат работа, постоянно пътувам към Гърция и пробега им не ме устройва. Затова гледах за хибриди и плъгини, но Тойотата се вписа максимално в критериите ми.
Дано не съжалявам.
ПС. И на мен ми обещаха в скоро време с ъпдейт да добават Карплей.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 25 Окт 2019 23:02
от van
Здравей nicktodorov, сигурен съм че няма да съжаляваш. От 5 седмици карам същото комби и е просто страхотно. Имам и Аурис 2017 комби хибрид. Разликата е чувствителна. Мога да направя сравнение до най-малкия детайл и усещане, но все не остава време за толкова писане. Относно Коната, като изключим че ускорява доста бързо и се управлява доста лесно, друго впечатляващо няма - удобна градска кола и до там.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 26 Окт 2019 09:41
от ТТодоров
nicktodorov, коя година е била FR-ката?
Ще ми е интересно да напишеш впечатления от динамиката между двата
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 26 Окт 2019 12:50
от nicktodorov
ФР-а е 2017.
Върви прилично, но на старт от място (а дори и при включване в главен път/магистрала) със кикдаун се счупва да върри гуми и на практика те бави.
В същото време е доста икономичен за такъв двигател. На междуградски път нормално каране дава 5-6. Днес от Дружба до Люлин и обратно спокойно каране 7.1
Да видим Королата как ще бъде, че карах само малкия мотор 1.8.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 26 Окт 2019 22:02
от sybev
Едно лирично отклонения за тесла, понеже се спомена по-горе, а и аз заглеждах модел 3 за по 60 хил по спомен, употребявани в Бг. В момента имам досег до три от моделите им - 3, с и х. Направи ми впечатление, че заряда им пада доста бързо като са под 15 процента да речем, въпреки че не се ползват. Много странно ми стана и че задната камера беше доста гореща (замерих 46 градуса) за модел с и х, както са си в покой колите. Не вярвам тя да събаря така батерията, но пък се чудя от къде се получава този разряд. Често във форума се споменават батериите за Тойота хибридите и техния живот. Колко ли живот имат тези батерии и въобще батериите при плъг-ин колите. Разговарях с човек от логистичния им отдел на тесла, очакват сваляне на цената на всички модели, били разработвали соларни панели за теслите, но кога и дали ще ги видим??? Наскоро били отворили завод в Шанхай само за модел 3 и само за китайския пазар (това сигурно хората, които се интересуват го знаят, но аз за първи път го чух) Иначе като коли са доста стойностни - материали, сглобки, екстри, качество. Харесаха ми.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 27 Окт 2019 08:44
от Corolla_E12_hs
Offtopic, нищо общо с Тойота , Корола или стандартните автомобили.
Батерията на 3, както и на другите модели, има специален mode, когато колата не се кара се поставя в него и батерията пада с 10% за седмица паркирана отвън на слънцето/студа.. Иначе вървят активната камера, ако някой мине около колата записва, ако има ъпдейт, то колата го прави, подгрява автоматично купето или го охлажда до определена температура. Това всичко става без собственика дори да е на същия континент.
за 60к лв тесла 3 няма в бг, почват от 80-90 хиляди, за 60к има S model , обаче от старите 2013/4г., което е общо взето все едно да купиш поколение Тойота от 2001г.
Завода в Китай си е само за там, отделно ще се строи още 1 завод в Германия (най-вероятно, че знаят как да правят коли) 2020г. за европейските модели.
Колата си заслужава доста повече от конвенционалните модели, ако живееш от Хърватия на запад, ако си в БГ чакаме 2020г. supercharger станциите и тогава нещата ще тръгнат доста по-бързо откъм закупени модели. Тесла имат и център за поръчки/поддръжка в Румъния (в бг забравете, малък и беден пазар), както и Словения, така че има от къде да се купи нова и да се поддържа. Поддръжката за гориво е 1/3 от цената на бензинова/дизелова кола и то ако плащате на Supercharger, който зарежда за 30 минути до 100%, ако ползваш безплатните станции имаш шанс и да не платиш и лев за придвижване. Единствено се въртят гумите , прави се реглаж и се проверяват отдолу защитите, че събират прах и камъчета, дето дрънкат; сменя се 1 филтър на климатика и това е

Да, имат проблеми със софтуера в даден момент, но все пак е компютър на колела , не кола с бордови компютър. Голяма част от проблемите с панели и т.н. са отстранени, а и големите марки също имат проблеми с ненапаснати панели и неравномерни шевове, кофти уплътнения, така че нищо ново.
Ако се замислиш при тойота с 55 литра гориво 15% са 8.25 литра, ти би ли си оставил колата да стои на 8 литра бензин докато караш градско примерно? По същата причина не се оставят и батериите да падат без зареждане под 10-15% или дори да падне трябва да се зареди след това на поне 80%, след това се пуска saving mode и може и 1 месец да не я караш. Да, изисква малко повече подготовка от бензинка, но като ти паднат разходите за автомобил с 85% и караш космически кораб си струва малко зор отгоре.
Подробност при втора употреба Тесла модели - тъй като в много държави дават помощи при купуване и то не малки (5000евро +) много хора купуват Тесла, взимат помощите и я продават веднага, но цената й е по-висока отколкото на нова с доставка за след 2 седмици, затова е и добре да се провери цена нова спрямо модела, който се предлага в някой сайт, защото често за същите или по-малко пари взимаш чисто нова кола вместо такава на 1г и 10 000км. Тесла обновяват цените през месец и нещо, втора ръка си заслужава при поне 30-40% надолу в цената от тази за новата и то за кола на 2-3г. макс, иначе изтървате част от хардуерните подобрения, софтуера се обновява доживот без плащане.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 28 Окт 2019 12:57
от Filbor
nicktodorov написа: ↑25 Окт 2019 22:36
...
Държах новата кола да има подобни динамични показатели и не по-малък багажник.
Мечтата ми бе Тесла или поне Кона с голямата батерия. От както карах на Спарк Коните ми е мания електрическото задвижване. Обаче за Тесла не съм дорасъл още, а Коната няма багажник, има огромно търсене и никакви отстъпки не правят за нея специално.
Други електрички не ми вършат работа, постоянно пътувам към Гърция и пробега им не ме устройва.
...
A Kia E-Niro 64kWh няма ли да ти свърши също работа?
Багажник 450 литра - по-голям от на Коната. Пробег 375 км - почти колкото на Коната. Цените им са долу горе еднакви.
Ускорението и максималната скорост са също еднакви.
Колко се чака за този автомобил обаче не знам.
Kia e-Niro 64 kWh

- Kia e-Niro 64kWh vs Hyundai Kona Electric 64kWh.PNG (255.19 KiB) Преглеждано 3465 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 07 Ное 2019 17:56
от Volkata
Здравейте,
Някой дали е попадал на информация каква е идеята за разликата между седана и комби, хечбек на новата корола. Външно са различни, идват с различни двигатели и в седалки и шарки също са различни. Моето впечатление е че седанът е нещо като по - бюджетно предложение, но ми е интересно каква е идеята.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 07 Ное 2019 18:10
от biro
Аз пък мисля, че комби и хечбек са бюджетни. Седана технологично е по-напред. Скоростомерът е дисплей, а не стрелка.