Колегата ми писа на лично, но го посъветвах да пусне и тук обявата, защото 4 очи са по-добре от 2 и т.н., а ето ги и моите впечатления:
1. Модела е фейслифтовия, което е добре, защото са оправени неща от предните модели. Това се познава по новата решетка от тези години на цялата гама на Тойота и отделно леката издадена нотка в долния вътрешен край на фаровете.
2. 2.0 D-4D e по-мощния двигател на този модел, но в обявата не се споменава дали е 90, 110 или 116 коня. До колкото ми е известно 116 е най-предпочитания, а и за това купе ще е просто... бегачка!
3. Цената, бих казал, че е доста добра, а може би най-голям плюс от гледна точка на произход е, че е купувана нова от България и е от единствения ѝ собственик. Защо е плюс, защото можеш да се обадиш/отидеш в Тойота с рамата на автомобила и да получиш всичката информация за автомобила, която е налична за гаранционното обслужване и пак най-важното - пробега.
4. Левия фар е леко пожълтял и леко матиран в горната си част, което е напълно нормално за пластмасовите фарове, което е валидно за общо взето всички произведени автомобили след ~2000 година. Десния фар изглежда като чисто нов, тоест е сменян, което може да е поради 2 причини - някакъв удар или е дал фира.
5. От първата снимка се вижда, че леко бронята е провиснала, но предполагам, че може да се регулира. Вижда се и малко луфт под левия фар. Имай предвид, че всичкото япончета, за да си смениш една тъпа крушка, се сваля бронята, защото така е по-удобно...

6. На левия калник малкия и сладък мигач е счупен, но предполагам, че може да се намери дори и нов за смяна.
7. Отзад липсва емблемата, което малко си е дразнещо. Важи крайната половина на горната точка.
8. Не съм сигурен, ама отзад липсва чистачка на рамото. Всичките ми 2 коли до сега винаги са били комбита и абсолютно винаги си сменям всички чистачки включително и задната, а да не говорим, че като вали и зимата винаги включвам чистачката и реотана.
9. Боята може би е освежена като най-вероятно обичайните детайли (предна-задна броня) даже са пребоядисвани.
10. Салона малко ми изглежда мърляв... Но все пак се предлага и услуга пране на салон, която общо взето ще направи седалките като почти нови, особено ако самата материя не е захабена. Виждат се и може би оригинални гумени стелки (но не съм на 100% сигурен), а шофьорската е прокъсана в областта на петата на десния крак или под педала на газта, но това е абсолютно нормално.
11. Няма темпомат или т.нар. от разбирачите в автокъщите като автопилот. Имай предвид, че и аз нямах на предната кола (Пасат Б5.5) и на по-дълъг път се чудих как да си наместя десния крак, че да го натискам тоя шибан педал

. Разбира се си сложих допълнително и от тогава повече никога няма да си купя кола без тази екстра! В тази връзка, може да проучиш дали има възможност да си сложиш лостче за мързел.
12. Джанти/гуми 15" за това купе са си бомба, а и собственика предлага 2 комплекта гуми и то от по-хубавите/скъпите. С този размер би трябвало да нямаш проблем от към разход, освен ако не караш само на прекъсвач

.
Относно козметични неща, които биха ме дразнили мен, не мога да кажа, защото салона е доста по-различен.
И като заключение и аз се присъединявам към колегата
Georgepetrov137, от горното мнение.
Успех!