Страница 21 от 32

Публикувано на: 26 Мар 2012 14:19
от LEXUS
Така обичам да се работи- с цифри biggrin.gif

Откъде ги взе тези данни?

Не мисля,че трябва да ти напомням разликата в разхода на гориво.

Публикувано на: 26 Мар 2012 14:24
от Владислав
От "извора"... biggrin.gif

Публикувано на: 26 Мар 2012 14:28
от LEXUS
От извора се пие на колене, както се пееше в една песен. biggrin.gif

Публикувано на: 26 Мар 2012 14:29
от Scott
LEXUS написа:Откъде ги взе тези данни?
Владислав написа:От "извора"...
Явно не работите в един и същи дилър на Тойота tooth.gif ... или разигравате сценки от Болшой театр

Публикувано на: 26 Мар 2012 14:29
от slowtraveler
LEXUS написа:
SFINKS написа:Корекция , на магистралата караш 1.8 бензин със 100 кс на една не много малка и не много лека кола. Не съм карал Приус на магистралата но би трябвало да е меко казано олюв
Няма такова нещо. Хибридът винаги поддържа мощност от 136 конски сили.
Откъде взема допълнителната мощност ако трябва да поддържа 136к.с. изходна мощност?
Защото ДВГ все пак е 99к.с.
Акумулатора може да добави някой друг кон, но за кратко.. И от там нещата стават дори негативни - хибридната система ще започне да зарежда акумулатора, като отнема от сравнително маломощния (заради цикъла на Аткинсън и икономичността) ДВГ...
Но това си е постановката за максимална мощност, която рядко или никога не се поддържа дълго време (особено ако хибрида е ограничен по скорост)...

Публикувано на: 26 Мар 2012 14:32
от Scott
slowtraveler написа:Откъде взема допълнителната мощност ако трябва да поддържа 136к.с. изходна мощност? ...
Как откъде - регенерира енергия от спирачките ... както си настъпваш на магистралата със 150 (щото повече не може да вдигне) и удряш отвреме навреме по една спирачка да 'напълниш' батерията ...

Публикувано на: 26 Мар 2012 14:45
от Владислав
Е, не съм карал Prius достатъчно дълго със скорост над 130 км/ч, и не знам как стои въпроса точно.Каталожната му максимална скорост е 180 км/ч.Никъде не пише, че е ограничена за определено време.А иначе тук може да си теоретизираме колкото си искаме.

Публикувано на: 26 Мар 2012 15:20
от LEXUS
Абсолютно вярно - Приус хибрид поддържа мощността си от 136 к.с. през цялото време! В противен случай всеки може да осъди Тойота за подвеждаща информация. Ако Приус не поддържа мощността си, това ще се отрази на всички показатели,включително ускорението,което е зададено като стойност. Приус 2 беше 170 км./ч. ограничен с двигател около 75 к.с. при тегло 1300 кг. Дали ще може да ги развие само с двигателя.

Имам още интересни въпроси,ако трябва за по-късно. biggrin.gif

Публикувано на: 26 Мар 2012 15:23
от LEXUS
Владислав написа:Е, не съм карал Prius достатъчно дълго със скорост над 130 км/ч, и не знам как стои въпроса точно.Каталожната му максимална скорост е 180 км/ч.Никъде не пише, че е ограничена за определено време.А иначе тук може да си теоретизираме колкото си искаме.
Дори да караш дълго над 130км./ч. ,това не означава,че караш в идеална среда или на писта и никога не намаляваш,изпреварваш,спускаш и т.н.

Публикувано на: 26 Мар 2012 15:24
от mirott
Всяка кола ли поддържа през цялото време максималната си мощност?!

Публикувано на: 26 Мар 2012 15:24
от LEXUS
Нямах предвид това, при необходимост става въпрос.

Публикувано на: 26 Мар 2012 15:27
от Владислав
Да питам, че не знам - за достигане и поддържане на максимална скорост дали са необходими 100% от мощността винаги?Доколкото си спомням най-много мощност е необходима само при рязко ускорение.

Публикувано на: 26 Мар 2012 15:43
от SFINKS
LEXUS написа:Абсолютно вярно - Приус хибрид поддържа мощността си от 136 к.с. през цялото време! В противен случай всеки може да осъди Тойота за подвеждаща информация. Ако Приус не поддържа мощността си, това ще се отрази на всички показатели,включително ускорението,което е зададено като стойност. Приус 2 беше 170 км./ч. ограничен с двигател около 75 к.с. при тегло 1300 кг. Дали ще може да ги развие само с двигателя.

Имам още интересни въпроси,ако трябва за по-късно. biggrin.gif
:help: stretcher.gif :blah5:

Без да си ходил в университет даже трябва да ти е ясно че няма как да стане biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Тока за ел двигателите откъде идва biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
От соларният панел на тавана ли biggrin.gif biggrin.gif ( ако има )

Публикувано на: 26 Мар 2012 15:54
от LEXUS
SFINKS написа:
LEXUS написа:Абсолютно вярно - Приус хибрид поддържа мощността си от 136 к.с. през цялото време! В противен случай всеки може да осъди Тойота за подвеждаща информация. Ако Приус не поддържа мощността си, това ще се отрази на всички показатели,включително ускорението,което е зададено като стойност. Приус 2 беше 170 км./ч. ограничен с двигател около 75 к.с. при тегло 1300 кг. Дали ще може да ги развие само с двигателя.

Имам още интересни въпроси,ако трябва за по-късно. biggrin.gif
:help: stretcher.gif :blah5:

Без да си ходил в университет даже трябва да ти е ясно че няма как да стане biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Тока за ел двигателите откъде идва biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
От соларният панел на тавана ли biggrin.gif biggrin.gif ( ако има )

Явно има откъде да дойде след като колата е обявена с тази мощност, а не с мощност 136 к.с. само за градски условия!

Явно е доста съвършен хибрида,щом само Тойота изкарва най-ефективните хибриди,а другите не успяват да догонват.


Ето нещо тематично за друга кола, заслужаваща уважение:

http://www.novini.bg/news/57124-%D0%BF% ... BE%29.html

Странно, не е дизел...

Публикувано на: 26 Мар 2012 16:31
от slowtraveler
LEXUS написа:Явно има откъде да дойде след като колата е обявена с тази мощност, а не с мощност 136 к.с. само за градски условия! ..
Те това е довод...
Сега остава да кажеш, че мощността я дават и при липса на бензин (което е аналогия с липсата на ток в акумулатора)...
А причината да не използват дизел може и да е по-прозаична - дизела по-трудно влиза в работен режим/температура. А и старт/стоп на турбодвигател не е много желателен(освен ако има принудително мазане на турбината)