Придворния АутоБилд не пропусна да нахрани Тойота/+статията/

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 30 Апр 2010 05:05

nov написа:И понеже намесваш Порше, Бентли и т.н. с Тойотите може да разгледаш някой от тези линкове:http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... orsche-911, http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... he-boxster и са понеже ше ми скочат всичките батки разбирачи, да кажа че не сравнявам порше и тойота въобще, а просто защото Бас-ка засегна думата качество.Аааааааааа и да верно че едно порше струва колкото 3 Авенсиса, но нали е немско давай да плюем.
Никой не оспорва здравината на Порше,верно здрави са колкото всеки Ярис, само където здравината на Ярис я получаваш за 20-25000 лева, а на Порше на 250000. И Басс не ти оспорва качеството на Порше, а правилно посочва,че и Порше, което е заедно с Тойота по първите места по здравина, допуска грешки,свързани със сигурността, само че без да има тиража на колите на Тойота. И това е по-кофти,защото не са притискани от милиони продажби,а продават почти бутикови коли с достатъчно време да изяснят всеки детайл по колите си, ето,че въпреки това и те бъркат. Но при Порше проблемът с имиджа е много по-голям,защото те са имиджова марка, произвеждат коли в малко бройки и такива евтини грешки означават,че германският инженер просто бърка,без да е притеснен от нарастващи многомилионни продажби и модели както е случаят с Тойота.

Та дефектът при Порше е сериозен,защото някой би могъл да се нарани сериозно при отказ на колана и при скоростите ,с които се движи едно порше, разбираш ли Рудолф? А колко хора си местели седалката крайно напред, на колкото им е нужно, толкова. Има дребни жени,или пък тоя отзад е с дълги крака и е сложил отпред гаджето си и тя си е дръпнала напред седалката и т..н., всякакви варианти има. Късметът според мен е,че Порше се кара от малко хора, малко бройки продадени и т.н. Така че дори 500 човека да ползват така седалката, това не е ли риск при скоростите на движение на Порше???
Иначе по твоята логика колко процента шофьори на Тойота ползват газта докрай, та да заседне евентуално? Дали 100%,дали 50%? Може ли сега да се успокояваме и да кажем,айде бе не всички шофори използват газ докрай,та да им заседне педала, за кво Тойота да го модифицира....
Грешката на Порше е аналогична на грешката на Тойота , само че Порше не са притиснати нито от времето,нито от нарастващи техни пазари, нито от нови модели,щото изкарват 1 нов модел на 10 години, нито от нищо. Просто са сбъркали.

И никой не твърди,че Порше не прави здрави и качествени коли заради проблема с рекола, както и Тойота продължава да прави здрави и качествени коли въпреки рекола с педала на газта.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 30 Апр 2010 06:53

LEXUS написа:
Vesko написа:Нормално ли е на Тойота/Лексус/ на само 125000км да ми е скасано маншончето на спирачният цилиндър? или съм за рекол? smile.gif
Това е абсолютно ненормално mellow.gif
Да, ама е скасано... освен и аз да се присъединя към плюещите марката biggrin.gif

ПП: А пък дисковете на хибрида в какво ужасно състояние са... а вече са сменяни поне веднъж... снимки след като ми ги сменят.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Май 2010 09:48

Специален поздрав за всички вагинери tongue.gif :
http://www.youtube.com/watch?v=jWxnI8-5LEg

Аватар
fiki
Мнения: 42
Регистриран на: 30 Апр 2010 22:35

Мнение от fiki » 03 Май 2010 14:01

аз пък смених голфа с тойота и много съжалявам , японците имат още много да учат.
пък три кампании за "подобряване на автомобили" abs , педал за газ.
и още нещо си , съгласете се това никоя марка освен тойота не го е правила. май само рекламата им е качествена

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 03 Май 2010 20:17

Защо смени Голфа с Тойота ???????????

baba_metca
Мнения: 587
Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
Местоположение: София и Пазарджик

Мнение от baba_metca » 04 Май 2010 15:48

fiki написа:аз пък смених голфа с тойота и много съжалявам , японците имат още много да учат.
пък три кампании за "подобряване на автомобили" abs , педал за газ.
и още нещо си , съгласете се това никоя марка освен тойота не го е правила. май само рекламата им е качествена
Да Тойота са сгафили, да хванали са ги, че са сгафили и си поемат последствията, но това, че няма друга такава марка не е вярно. Веднага давам пример. И да това е извадка за няколко автомобила от няколко марки, но просто исках да ти покажа, че не си прав. Citroen C4, Mercedes Benc C-Class, VW Golf, VW Passat, Porsche 911.

Форматирането е грозно, но се разбира.

# Launch Date Recalls Number Make Model(s) Concern VIN Start VIN End Build Start Build End

9 17/01/2008 R/2007/191 CITROEN C4 potential loss of abs and esp functions VF7######74313674 VF7######74552935 07/04/2006 26/09/2006
10 05/02/2008 R/2008/017 CITROEN C4 & C5 possibility of reduced braking performance VF7******74299142 VF7******74459012 01/07/2005 30/03/2006
11 06/05/2008 R/2008/051 CITROEN C4 & C5 the brake pedal could become stiff thereby reducing braking assistance VF7******74459011 VF7******76796753 31/03/2006 03/01/2007
12 16/07/2008 R/2008/111 CITROEN C4 PICASSO, C8, RELAY III vacuum braking assistance may reduce. VF7******13287355 VF7******64018484 16/05/2006 22/12/2006
13 01/08/2008 R/2008/107 CITROEN C4 Picasso risk of partial de-bonding of glass panoramic roof moulding. VF7******45056022 VF7******45140279 28/02/2007 28/06/2007
14 18/09/2008 R/2008/133 CITROEN Picasso front brake caliper may become insecure VF7******45002710 VF7******45013187 12/09/2006 30/10/2006

19/09/2003 R/2003/146 MERCEDES BENZ C CLASS possible loss of steering control
2 09/01/2004 R/2003/185 MERCEDES BENZ C CLASS, E CLASS and CLK rear seat belts may not engage correctly 01/08/2003 01/10/2003
3 19/01/2006 R/2006/046 MERCEDES BENZ C, E AND S CLASS engine may revert to limp home mode
4 11/12/2006 R/2006/183 MERCEDES BENZ C CLASS engine may cut out
5 10/11/2008 R/2008/147 MERCEDES BENZ M-CLASS, SLK-CLASS, CLK-CLASS, E-CLASS, C-CLASS, R-CLASS & A-CLASS. engine emergency shut off, on board diagnosis or tank/speedo signal may be affected 01/01/2004 08/10/2008
6 17/11/2008 R/2008/149 MERCEDES BENZ M, C, CLK, E, CLS, S, R & G- CLASSES. engine could lose power. 01/01/2006 31/12/2007
7 17/11/2008 R/2008/152 MERCEDES BENZ CL, S & SL CLASS driving stability may be affected

1 26/03/2003 R/2003/014 VW GOLF and BORA brake servo vacuum pipe may crack and leak. 01/02/1998 31/12/1999
2 03/03/2005 R/2004/211 VW LUPO,POLO,GOLF,BORA, TOURAN,NEW BEETLE,PASSAT AND SHARAN (WITH 2 PUMP INJECTOR ENGINE) bolts of the tandem fuel pump cover may break 01/03/2004 31/08/2004
3 12/02/2007 R/2007/030 VW GOLF, GOLF PLUS DIESEL heating element may overheat WVWZZZ1KZ7W087591 WVWZZZ1KZ7W159870 06/11/2006 12/01/2007
4 12/02/2007 R/2007/030 VW GOLF, GOLF PLUS DIESEL heating element may overheat WVWZZZ1KZ7W534410 WVWZZZ1KZ7W582714 06/11/2006 12/01/2007
5 29/01/2008 R/2008/009 VW Jetta and Golf Estate with diesel engine fire may occur 08/01/2007 09/01/2008
6 14/12/2009 R/2009/110 VW Jetta, Golf, EOS, Passat, Scirocco, Touran & Caddy (with direct shift 6 speed gearbox) clutch may operate inadvertently with unexpected loss of drive 01/09/2008 31/08/2009

29/07/2004 R/2004/108 VW PASSAT rh shock absorber mounting may not be correctly torqued WVW003B003E465695 WVW3B00003E465713 08/06/2003 10/06/2003
2 03/03/2005 R/2004/211 VW LUPO,POLO,GOLF,BORA, TOURAN,NEW BEETLE,PASSAT AND SHARAN (WITH 2 PUMP INJECTOR ENGINE) bolts of the tandem fuel pump cover may break 01/03/2004 31/08/2004
3 08/12/2005 R/2005/181 VW PASSAT track rod nut may not be torqued correctly and become loose WVW***3C*6E001368 WVW***3C*6e033535 01/02/2005 31/05/2005
4 07/08/2006 R/2006/115 VW PASSAT 2.0 TDI (WITH 6 SPEED MANUAL GEARBOX) possibility of fire WVW***3C*6E000057 WVW***3C*6E048020 01/04/2005 30/06/2005
5 07/08/2006 R/2006/115 VW PASSAT 2.0 TDI (WITH 6 SPEED MANUAL GEARBOX) possibility of fire WVW***3C*6P000013 WVW***3C*6P022951 01/04/2005 30/06/2005
6 05/03/2007 R/2006/221 VW PASSAT wipers may detach WVW***3C*6E000001 WVW***3C*7E057666 01/04/2005 31/08/2006
7 05/03/2007 R/2006/221 VW PASSAT wipers may detach WVW***3C*5P000001 WVW***3C*7P036002 01/04/2005 31/08/2006
8 14/12/2009 R/2009/110 VW Jetta, Golf, EOS, Passat, Scirocco, Touran & Caddy (with direct shift 6 speed gearbox) clutch may operate inadvertently with unexpected loss of drive 01/09/2008 31/08/20

1 17/11/2003 R/2003/175 PORSCHE 911 TURBO, GT2 & GT3 possible fire risk
2 18/05/2004 R/2004/063 PORSCHE 911 Carerra, 911 Turbo, 911 GT2 and 911 GT3 - 2003 model year seat backs do not meet the rigidity of porche specification
3 29/03/2005 R/2005/009 PORSCHE 911 (993) CARRERA CABRIOLET AND 911 CARRERA 4 CABRIOLET the locking mechanism for convertible top may fail 01/02/1994 01/02/1998
4 29/03/2005 R/2005/009 PORSCHE 911 (993) CARRERA CABRIOLET AND 911 CARRERA 4 CABRIOLET the locking mechanism for convertible top may fail 01/02/1994 01/02/1998
5 19/01/2006 R/2006/007 PORSCHE 911 CARRERA S (997) weld seams on the exhaust tailpipe may fail
6 24/01/2006 R/2006/014 PORSCHE BOXTER, BOXTER S (987), 911 CARRERA, CARRERA S (997) AND CAYMAN S parking brake may fail 22/11/2005 13/12/2005
7 26/03/2007 R/2007/056 PORSCHE 911 GT3 AND 911 GT3RS (997) seat buckle may not de-latch following an impact
8 12/12/2007 R/2007/179 PORSCHE 911 FT & 911 GT defective switch console
9 09/10/2008 R/2008/145 PORSCHE 911 CARRERA, 911 CARRERA S, 911 TURBO, 911 GT2. steering could be impaired
10 09/10/2008 R/2008/145 PORSCHE 911 CARRERA, 911 CARRERA S, 911 TURBO, 911 GT2. steering could be impaired
11 09/10/2008 R/2008/145 PORSCHE 911 CARRERA, 911 CARRERA S, 911 TURBO, 911 GT2. steering could be impaired
12 09/10/2008 R/2008/145 PORSCHE 911 CARRERA, 911 CARRERA S, 911 TURBO, 911 GT2. steering could be impaired
13 01/01/2009 R/2009/001 PORSCHE 911 CARRERA 4 AND CARRERA 4S engine spacers may detach
14 01/01/2009 R/2009/001 PORSCHE 911 CARRERA 4 AND CARRERA 4S engine spacers may detach

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 05 Май 2010 13:33

Аве мецане ти си седнал с голфаджия ли да спориш ве ? По убаво от гоУфа нема ве хахахаха .

Аватар
ncuxonam
Мнения: 104
Регистриран на: 08 Май 2008 21:44
Местоположение: Пловдив

Мнение от ncuxonam » 16 Май 2010 14:12

Ааааа имааааа laugh.gif
Ииииижжжжж виииииж... Вииииж иииииж :thumbsup:
(виж аватара)
2007 Yaris Sedan, 1,5 VVTi, 1NZFE

Аватар
ncuxonam
Мнения: 104
Регистриран на: 08 Май 2008 21:44
Местоположение: Пловдив

Мнение от ncuxonam » 16 Май 2010 14:27

Незнам ама това с реколите на тойота ми намирисва на супер медийна пропаганда.. А за американците какво да говорим, как няма да ги изтеглят нали утре ще ги съдят за милиони долари.. Това е малко като оная история за един дето си купил Кемпър Ван, пуснал го на автопилот и отишъл да си прави кафе отзад.. и след този случай в Owners manual-а вече пише "Не си правете кафе докато карате", а човека с кафето има поживотно право да "тества" новите модели + малко кеш.. laugh.gif laugh.gif

Но иначе всички части на "Зе жеерманс" били много по евтини.. Ми сменяйте ги 10х пък да видим колко са евтини..

Карам служебен кашон Голф 3 и миналата година толкова пари за "евтини" чаркалъци по ходовата част и други разни потрошихме.. то направо си го купихме още веднъж.. Другата е Ауди А3, 1999, там изобщо не ми се мисли колко пари наляхме за годишна поддръжка..
2007 Yaris Sedan, 1,5 VVTi, 1NZFE

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 16 Май 2010 15:58

ncuxonam написа:...Карам служебен кашон Голф 3 ... Другата е Ауди А3, 1999...
НЕкой мое ли ме светне каква е далаверта с 10-15 годишните служебни автомобили? Все за немски или френски приказвате. Досега никой не каза 'карам една служебна Корола/Авенсис от 1999г.' Да не би въобще да не виждат 10-ти рожден ден тези японки. tongue.gif

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6166
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 16 Май 2010 16:23

Моем те светнем незабавно - японките след служебна експлоатация са като нови.
Държат цената и обикновено отиват като личен автомобил на някой радостен нов собственик.
Докато при немците работата е обратна - хората се гъзареят докато са новички, след което стават 'кошници' и ги пускат за служебна експлоатация... (кой ще си вземе 'немец', изкарал служебна експлоатация??)
Или пък вече постоянните ремонти им идват в повече и затова ги предават в ръцете на професионалисти като оборотни служебни автомобили :whistle: laugh.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 16 Май 2010 16:39

slowtraveler написа:Моем те светнем незабавно - японките след служебна експлоатация са като нови.
Държат цената и обикновено отиват като личен автомобил на някой радостен нов собственик.
Да и то от фирмата в която са карани. rolleyes.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
Raya
Мнения: 1793
Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от Raya » 16 Май 2010 17:09

Scott написа: Досега никой не каза 'карам една служебна Корола/Авенсис от 1999г.' Да не би въобще да не виждат 10-ти рожден ден тези японки. tongue.gif
Моята е служебна, от 2000г на една фирма е, а карана от ннннннн хора по БГ и извън БГ. Претърпяла няколко инцидента ( отнесени врати, смачкани ламарини и т.п.) и все още не мога да се оплача от нея. Като цяло излезе здрава кола, въпреки че почти не се полагат грижи за нея.

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 16 Май 2010 17:16

Raya написа:
Scott написа: Досега никой не каза 'карам една служебна Корола/Авенсис от 1999г.' Да не би въобще да не виждат 10-ти рожден ден тези японки. tongue.gif
Моята е служебна, от 2000г на една фирма е, а карана от ннннннн хора по БГ и извън БГ. Претърпяла няколко инцидента ( отнесени врати, смачкани ламарини и т.п.) и все още не мога да се оплача от нея. Като цяло излезе здрава кола, въпреки че почти не се полагат грижи за нея.
Авенсис-а е NO1. smile.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
ncuxonam
Мнения: 104
Регистриран на: 08 Май 2008 21:44
Местоположение: Пловдив

Мнение от ncuxonam » 16 Май 2010 17:53

Ами аз съм собственик новобранец във форума, затова за поддръжка и какво се разваля още грам не мога да кажа, защото от скоро имам тойота.. регистрирах се 2008, защото тогава търсихме корола.. даже бяхме намерили една италианска, но нещо пропадна тогава сделката, а после тойотата бе изместена от по належащи плащания..

Така, че за тойотите към момента нямам лични наблюдения, но зет ми в Англия кара тойота карина от 1993 и освен, че е изсветляла червената боя, при положение, че стои през цялото време отвън на дъжда, към момента няма грам ръжда и ще се размине само с пастиране..
Нещата, за които е влизал в сервиз от 2003 насам (тогава я взе на 10 години), без да броим накладки, филтри и други консумативи са две - 1. махна и имобилайзера, нещо се бъгна и на студено се имобилизираше сам.. - 2. смени и радиатора.. Последно миналата седмица е минал ГТП и са му казали, че ако иска и тази година да я кара трябва да даде около 400 паунда за спирачките и ходовата част (при 40 паунда/час за работа), но мотора и е 6+

Сега за служебния голф 3, 1995 дето е купен "новвнос" през 2005.. Само миналата година два пъти сме сменяли карета, тампони и други чаркове по ходовата част (тва си е ясно, че е от дупките в бг).. главата му изпуши и взе да "впръсква" масло към водата(антифриза), там следваше пилене, гарнитури и т.н... после влиза още веднъж в сервиз заради съединителя и тогава пак нещо правиха по двигателя, не помня вече.. нещата си ги пишем в един тефтер защото не само аз го карам, но мога да направя разбивка на цени за една година назад, но парите са повече от 1500 лв (при пробег не повече от 25000км, предимно градско)... За това колко е изгнил изобщо не ми се говори, но там изобщо няма да го огрее..
2007 Yaris Sedan, 1,5 VVTi, 1NZFE

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта